Bedste stemningsskabere?

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Kasti

Bedste stemningsskabere?

Indlæg af Kasti »

Hvilke fans i verden er bedst til at skabe stemning? Jeg slynger selv nogle nominerede ud.

Panathinaikos: Som jeg har forstået handler det for fansene ikke om at se sport når de er i hallen, men om at gå fuldstændig amok. Dette bevises ved at Panathinaikos fans står og skriger deres lunger i stykker til både kvindevolley og andre latterlige steder. (Undskyld kvindevolley). Her er et glimrende eksempel hvor fans af Panathinaikos straffer en stakkels baskethal: http://www.youtube.com/watch?v=u0rMe2Vyb9E

Eintracht Frankfurt: Forskellen på Eintracht Frankfurt og Panathinaikos fans er at Eintracht Frankfurt's er at nok holder mere af fodbolden end fanklubben. Dette forhindrer dem ikke i at have en outstanding vokal på både ude og hjemme. Se bare de kære BIF-supportere blive sunget ud af egen hule: http://www.youtube.com/watch?v=2QBk2LE-mbI

Kom med jeres egne nominerede
---------------------------------------------------------------
Senest rettet af Kasti 1. dec 2008, 01:40, rettet i alt 1 gang.

LOOFT

Re: Bedste stemningsskabere?

Indlæg af LOOFT »

- Dortmundt, flest medrejsende fans i snit! Havde fornøjelsen af at se dem i Berlin, hvor der var 10.000 medrejsende fans en ganske almindelig lørdagskamp. Ellers skal man ned i de lavere rækker, hvor der er andet end bare voldsomme mængder mennesker der gør udslaget. Eksempelvis Dynamo Dresden.

- Er generelt fascineret af mentaliteten i Balkan landene; Røde stjerne, Partizan beograd, Hajduk Split, Dynamo Zagreb, FK Sarajevo, AEK Athens, AEL Larissas, Aris FC, Iraklis FC, Panathinaikos, PAOK Saloniki, Olymoiakos.

Rusland; De store Moskva klubber og Zenit.

Polen; Cracovia Krakow, Lech Poznan, Legia Warszawa, LKS Lodz

Italien; Roma, Lazio, Napoli, Ascoli, juventus, Genoa, Sampdoria, Lecce

Tyrkiet: Besiktas, Galatasaray, Fenerbache, Trabzonspor

Derudover er Argentina og Brasilien, heller ikke for folk i fint jakkesæt:
http://www.youtube.com/watch?v=p170mCnL0mM

Ellers kan man som chap altid finde nogle japser videoer, de er fanme nørder!!

Thomasnoerum

Indlæg af Thomasnoerum »

Liverpool, to ord... THE KOP!

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Schweiz er nu heller ikke tosset! Basel, FC Zyrich og Grasshoppers gør det rigtig godt http://www.youtube.com/watch?v=MRIxMuo-HbU&eurl

Hekler

Indlæg af Hekler »

Jeg har hørt Vildbjerg stadion bliver ret vild her til middag til Pokalfinale...

Lauth

Indlæg af Lauth »

" Jeg mener helt klart at det er Tjørring IF der yder den bedste stemning. Med sange som - Hvor skal vi hen til sommer og Forza Tjørring Allez, allez allez - har man en go grund til at frygte dem. Tror det var en almindelig lørdags kamp i Serie 6 hvor der godt og vel var 25 fans. Jeg har aldrig oplevet noget så vild. Slår helt klart min første oplevelse på Brøndby stadion som jeg synes var noget helt speciel. Men det er nu overgået må man sige.
Den måde de synger på igennem hele kampen fra nok en halv time før kampstart til langt ud på natten kan man jo slet ikke beskrive.

Så:
Hvor skal vi hen til sommer
Hvor skal vi plukke blommer
Hvor skal vi scorer vores piger
Hvor skal vor' fodbold hold spirer

Vi tager til Tjørring
Vi tager til Tjørring
For det er stedet og gå i by
Så alle sammen kom med til Tjørring
Og lad os glemme Tjørrings ry. "

Det er mindst lige så seriøst som Vilbjerg Park ! ;)

Synes Looft har kommet med nogen rigtig gode eksempeler.

A-B

Indlæg af A-B »

> Så:
> Hvor skal vi hen til sommer
> Hvor skal vi plukke blommer
> Hvor skal vi scorer vores piger
> Hvor skal vor' fodbold hold spirer
>
> Vi tager til Tjørring
> Vi tager til Tjørring
> For det er stedet og gå i by
> Så alle sammen kom med til Tjørring
> Og lad os glemme Tjørrings ry. "

Den går nu sådan:
"Hvor skal vi hen til sommer
Hvor skal vi plukke blommer
Hvor skal vi pigerne finde
Hvor skal vi danse med hende

Vi tar' til Tjørring
Dejlige Tjørring
Det er en dejlig By
Og den har sit ry.

FOOOOR Tjørring rykker op i år..!"

Tjørring Ultras skal man bestemt ik kimse af.. Der bliver fyret flere lys af på Tjørring stadion end sas arena :P

Nå men ellers synes jeg at Ultras Tornados Rapid fra Rapid Wien har de vildeste fans. http://www.youtube.com/watch?v=VzBDkhtUmbE

Ravnen

OT: Re: Bedste stemningsskabere?

Indlæg af Ravnen »

Hvis der er brugere herinde, som synes det er hyggeligt at have en tråd om bedste stemningsskabere. Hvorfor så ikke lade dem hygge sig med det?

Det kan godt være det for nogen er et pjattet indlæg, men det er dæleme endnu mere barnligt at spolere tråden for dem som gerne vil debattere det.

Chap

Re: OT: Re: Bedste stemningsskabere?

Indlæg af Chap »

Kan du ikke tage lidt sjov eller hvad :S ?

Ravnen

Re: OT: Re: Bedste stemningsskabere?

Indlæg af Ravnen »

Joda, selvfølgelig. Men alt med måde ikke sandt ;-)

Lauth

Indlæg af Lauth »

Hehe sådan! Ku' ikke helt huske den, men nu har jeg da den rigtige version :P.
Kanon! :D

Besvar