FCM - FCN

Om FC Midtjylland og Black Wolves
GuffeDK

FCM - FCN

Indlæg af GuffeDK »

Hej alle håber vi ses på søndag. Nu må vi hjælpe gutterne med at få genoprettet fortet er det mindste vi kan gøre for spillerne i den her tid.

Men hvordan tror i vi stiller op? Samme som i randers eller går vi tilbage til det gamle?

Edit: Overskrift rettet
Senest rettet af GuffeDK 1. dec 2008, 19:49, rettet i alt 1 gang.

Martin

Re: FCM - FCN lad fortet blive genoprettet

Indlæg af Martin »

GuffeDK Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej alle håber vi ses på søndag. Nu må vi hjælpe
> gutterne med at få genoprettet fortet er det
> mindste vi kan gøre for spillerne i den her tid.
>
> Men hvordan tror i vi stiller op? Samme som i
> randers eller går vi tilbage til det gamle?

Samme som Randers bliver det næppe - mit bud er, at Salami glider ud, og Danny glider ind igen, samtidig med, at Frank & Fagerberg spiller på toppen i en klassisk 4-4-2, med Danny og Borring som fløje.. Herudover er der vel spørgsmålstegn ved Cristopher, man starter med ham, hvis han er klar ellers overtager Juelsgaard over... Winston tror jeg for resten af efteråret på bænken, så han kan tænke lidt over tingenes tilstand, og Ipsa spillede sig jo ikke af i Randers...

GuffeDK

Indlæg af GuffeDK »

Martin Skrev:
> GuffeDK Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hej alle håber vi ses på søndag. Nu må vi
> hjælpe
> > gutterne med at få genoprettet fortet er det
> > mindste vi kan gøre for spillerne i den her tid.
>
> >
> > Men hvordan tror i vi stiller op? Samme som i
> > randers eller går vi tilbage til det gamle?
>
> Samme som Randers bliver det næppe - mit bud er,
> at Salami glider ud, og Danny glider ind igen,
> samtidig med, at Frank & Fagerberg spiller på
> toppen i en klassisk 4-4-2, med Danny og Borring
> som fløje.. Herudover er der vel spørgsmålstegn
> ved Cristopher, man starter med ham, hvis han er
> klar ellers overtager Juelsgaard over... Winston
> tror jeg for resten af efteråret på bænken, så han
> kan tænke lidt over tingenes tilstand, og Ipsa
> spillede sig jo ikke af i Randers...

Jo er rigtigt formulerede det lige forkert mente taktisk det samme som i randers med 4-4-2 men ja tror os det kommer til at ligne det du siger der

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg læste et sted at Thomasberg udtalte at medmindre der skete et eller andet, så ville vi spille med to angribere igen næste kamp. Så jeg tror Fagerberg og Frank starter.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Det er også tydeligt for enhver det fungerer langt bedst med 2 angribere.
Desuden supplerer frank og Ken hinanden rigtig godt.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

ja de fik da i hvert fald ikke spillet sig af med et mål og en assist. Det fungerede meget bedre end længe set og tror også det er vigtigt at Ken får flere back-to-back kampe for at blive bedre og bedre gennem kamptræningen.

Tror på denne opstilling:

Heinze

Kolja - Ipsa - Califf - Juelsgaard

Danny - Thyge - Florescu - Borring

Fagerberg - Frank

YePyEp

Indlæg af YePyEp »

>Winston tror jeg for resten af efteråret på bænken, så han kan tænke lidt over tingenes tilstand, og Ipsa spillede sig jo ikke af i Randers...<

Er det noget jeg er gået glip af.....?
Siden Ried ikke spiller?
Hvad har han gjort?

Admin edit: Et spørgsmålstegn per spørgsmål er nok.

Kent

Indlæg af Kent »

YePyEp Skrev:
> Er det noget jeg er gået glip af.....?????
> Siden Ried ikke spiller?????
> Hvad har han gjort??

Sandsynligvis er du gået glip af en stor del af efterårets kampe, hvis du kan stille spørgsmålstegn ved, hvorfor Reid ikke spiller.

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

JEG er gået glip af en stor del af efterårets kampe, for ikke at sige dem alle, siden jeg studerer i Århus og ikke har fjernsyn. Skal dit indlæg tolkes sådan at Reid har spillet dårligt hele efteråret?

Kent

Indlæg af Kent »

Der er lidt uenighed om hvorlænge han har været ringe, men i de sidste kampe har han været helt væk og var kraftigt impliceret i mindst et par af FCKs mål. Hvis du spørger mig, så har han spillet ringe med et par lyspunkter i efteråret - andre vil sige han har spillet godt med et par kiksere. Søg evt på Reid og se indlæg om ham. Jeg tror ikke vi får ham at se mere i efteråret.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

tgjensen Skrev:
> JEG er gået glip af en stor del af efterårets
> kampe, for ikke at sige dem alle, siden jeg
> studerer i Århus og ikke har fjernsyn. Skal dit
> indlæg tolkes sådan at Reid har spillet dårligt
> hele efteråret?

Bare lige til info for dig så streamer tv2sport deres sas-liga kampe direkte på nettet :D

Hausser

Det er nu sæsonen skal reddes.

Indlæg af Hausser »

Trods lang tids underpræsteren og spil under norm, så står vi faktisk alligevel i en position, hvor vi kan melde os ind i kampen om medaljer igen og have noget at se frem imod og spille om til foråret. Randers-kampen gjorde faktisk hele forskellen som jeg ser det, hvad vi ikke vundet den, ville vi være håbløst distanceret og have meldt os ind i kampen om placeringerne fra 4-6.

Vi er stadig 6-8 point efter medaljeplaceringerne, hvilket selvfølgelig er for meget hvis vi skal realsitiske omkring medalje-mulighederne i foråret, men forhåbentlig kan de sidste to runde flaske os en for os, sådan vi blot er 4-5 point efter placeringerne 1-3.

De sidste to runder har OB, BIF og FCK disse kampe tilbage:

AGF - OB
OB - BIF

AaB - FCK
FCK - ACH

BIF - VB
OB - BIF

Uden på nogen måde at være jubeloptimist, så kan alle tre hold sagtens ende med blot 3-4 point på kontoen og med sejre i vores sidste to kampe, så kan vi utroligt nok ende med at overvintre blot en enkelt sejr fra en bronzeplads, nærmest paradoksalt når man tænker på hvor dårligt vi reelt har spillet igennem mere end to måneder.

Bemærk, dette scenarie er selvfølgelig kun interessant hvis FCM formår at vinde de to sidste kampe, hvilket naturligvis vil være det eneste som kan opfattes som tilfredsstillende. Men formår vi det, så tror jeg vil kunne se frem mod foråret fuld af optimisme og forventning.

Derfor, stram ballerne og giv jer selv og fansene en god afslutning på sæsonen!

YahooSeeker [Bot]

Re: Det er nu sæsonen skal reddes.

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Der er muligheder her, bestemt er der det. Så lige på eb.dk, at langt de fleste af de sidste 18 års mestre samtidig også har været stærkeste udebanehold.......ahmmmm....der er noget at arbejde på der mht vision 2011. Og så sandelig også indtil da.

Så stram ballerne.

bobar

Indlæg af bobar »

hey brasil.

her er lige linket til det du omtaler i EB :)

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 091324.ece

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Nu læste jeg lige artiklen, vi var rent faktisk det bedste udehold i sæsonen 01/02 :D fandme vildt i forhold til nu !

Besvar