Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er da en bekymrende udmelding, men vel også
> bare beviset på at vi stadig ikke er stærke nok
> mentalt, til trods for tilførelsen af rutinerede
> kræfter. Og det er jo ikke fordi vi ikke har fokus
> på dette område, FCM har jo som en af blot 4
> klubber, tilknyttet en mentaltræner, men hidtil
> mangler vi godt nok at se frugten af dennes
> arbejde.
har de??? det har jeg slet ikke hørt noget om :S nu spørger jeg nok dumt, men hvornår er det sket?
Thomasberg og trænerteamet
-
Hausser
Re: Troen har aldrig været der!!!
Det virker også til at være forbigået i tavshed fra FCM, måske det ikke har haft den ønskede effekt. http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... er-team-dk
Citat derfra: "Indtil videre er det kun AaB, AGF og FC Midtjylland som har varigt fokus på området. I forbindelse med Esbjergs bundplacering har træner Troels Bech dog også midlertidig tilknyttet en sportspsykolog."
Citat derfra: "Indtil videre er det kun AaB, AGF og FC Midtjylland som har varigt fokus på området. I forbindelse med Esbjergs bundplacering har træner Troels Bech dog også midlertidig tilknyttet en sportspsykolog."
-
Ravnen
Re: Troen har aldrig været der!!!
Overraskende, det anede jeg ikke. Lidt underligt set i lyset af Claus Madsens kommentar.
Det jeg synes kunne være interessant at høre fra Claus Madsen var:
"Hvorfor troede I aldrig på det?"
"Hvad manglede vi for at I kunne tro på det?"
"Troede I heller ikke på sølv kunne opnåes sidste sæson? Var det et lucky punch?"
Jeg synes det er stærkt kritisabelt at en af vores anførere, og mest erfarne spillere i truppen, ikke troede vi kunne hæve niveauet yderligere efter to sølv-medaljer i træk. Det giver mig en rigtig skidt fornemmelse af moralen i vores trup.
De skal pinedød tro på det, og ville det, før det kan ske.
Det jeg synes kunne være interessant at høre fra Claus Madsen var:
"Hvorfor troede I aldrig på det?"
"Hvad manglede vi for at I kunne tro på det?"
"Troede I heller ikke på sølv kunne opnåes sidste sæson? Var det et lucky punch?"
Jeg synes det er stærkt kritisabelt at en af vores anførere, og mest erfarne spillere i truppen, ikke troede vi kunne hæve niveauet yderligere efter to sølv-medaljer i træk. Det giver mig en rigtig skidt fornemmelse af moralen i vores trup.
De skal pinedød tro på det, og ville det, før det kan ske.
-
BW - 665
Re: Vinder aldrig guld
forzafcm Skrev:
> Hvis vi ikke tror på det, vinder vi aldrig guld!
Godt set... det kan jeg da egentligt godt se logikken i, nu du så generøst påpeger det.
...Hvad skal vi så gøre ved det?
> Hvis vi ikke tror på det, vinder vi aldrig guld!
Godt set... det kan jeg da egentligt godt se logikken i, nu du så generøst påpeger det.
...Hvad skal vi så gøre ved det?
-
Ralle8900
....og måske alligevel (et løsningsforslag!)
....vi kunne starte med at sparke lortejournalister meget hårdt i deres ædlere dele?
http://www.bold.dk/nyt/FCM-anfoerer-Jeg ... ejlciteret
(I øvrigt et småskummelt billede af Madsen)
http://www.bold.dk/nyt/FCM-anfoerer-Jeg ... ejlciteret
(I øvrigt et småskummelt billede af Madsen)
-
Ravnen
Re: ....og måske alligevel (et løsningsforslag!)
Godt at få det slået fast, at han ikke mente det. Det virkede også fuldstændig grotesk.
Tak for kommentaren til det skumle billede haha
Tak for kommentaren til det skumle billede haha