Der var stort set ikke en kvindelig fodboldspiller der kom fra andre steder end Jylland, og opbakningen til kvindelandsholdets kamp i Viborg blev jo nærmest skamhyldet
Er BW års fans i danmark
-
Altoriso
Re: o.t. Re: Tv 2 , Tv LORT
Det er utroligt så forsmåede jyder kan føle sig 
Der var stort set ikke en kvindelig fodboldspiller der kom fra andre steder end Jylland, og opbakningen til kvindelandsholdets kamp i Viborg blev jo nærmest skamhyldet
-
Anni
Re: Hvad??
Jo, det gør det faktisk Peter, men...derfor kunne de vel godt have nævnt de nominerede ;o)
/Anni
/Anni
-
Anni
Sorry, jeg lukker ørerne, når der nævnes håndbold, ja jeg kan ikke engang nævne navnet på én håndboldspiller, så for mig kan de både være fra Sjælland, Fyn og Jylland, jeg aner ikke, hvem de er
)
/Anni
/Anni
-
MadsBS
Anni Skrev:
-------------------------------------------------------
> Sorry, jeg lukker ørerne, når der nævnes håndbold,
> ja jeg kan ikke engang nævne navnet på én
> håndboldspiller, så for mig kan de både være fra
> Sjælland, Fyn og Jylland, jeg aner ikke, hvem de
> er
)
>
> /Anni
Håndbold?? Var der noget jeg ikke så.........
> Sorry, jeg lukker ørerne, når der nævnes håndbold,
> ja jeg kan ikke engang nævne navnet på én
> håndboldspiller, så for mig kan de både være fra
> Sjælland, Fyn og Jylland, jeg aner ikke, hvem de
> er
>
> /Anni
Håndbold?? Var der noget jeg ikke så.........
-
Anni
Det var lige mig, der var for hurtig til at skrive, der skulle have stået fodboldspiller = kvindelige, men det gælder så for begge slags spil, om så de spiller håndbold eller fodbold og er kvinder, jeg aner stadig ikke, hvem de er ;o)
/Anni
/Anni
-
mancitydk
Tror da bare det var fordi de ville gøre opmærksom på at kvindelandsholdet faktisk har kvalificeret sig til EM og det er sgu da ret flot, og det at der faktisk kommer 9000 til sådan en kamp er sgu også flot.
At vi, AGF, BIF og FCK og de andre kan heppe og hoppe og danse og lave tifoer er der sgu da ikke noget overraskende i.... tør øjnene...
At vi, AGF, BIF og FCK og de andre kan heppe og hoppe og danse og lave tifoer er der sgu da ikke noget overraskende i.... tør øjnene...
-
Davoos
Re: bif aktion....
Der kørte en kæmpe tråd på Bif-supports debatforum hvor alle synes afstemningen var en joke, og stemte på kvindelandsholdet... så jo, det var en joke...
EB er desuden en københavner avis, så go figure
EB er desuden en københavner avis, så go figure
-
Thor/TWC
Re: bif aktion....
Jrg ligger i min seng efter at have givet den gas med Morten og Peter til "DBU´s klap hinanden på skulderen show"
Og ja vores og aab´s plads ved bordet, var grund til at kvindelandsholdet vandt. Agf, Brøndby og FCK var vist enige om at kåre kvindernes "fans".
De to der modtog prisen havde set EN kvindekamp i deres liv, og der havde de været betalt som musikere for at være der.
Det er intet værd med sådan en pris, hvis man lader alle de bitre fans vælge vinderen. Hvem kan nævne en eneste på kvindelandsholdet? De to der fik prisen kunne ikke ihvertfald.
Mvh/Thor på Imperial KBH.
Og ja vores og aab´s plads ved bordet, var grund til at kvindelandsholdet vandt. Agf, Brøndby og FCK var vist enige om at kåre kvindernes "fans".
De to der modtog prisen havde set EN kvindekamp i deres liv, og der havde de været betalt som musikere for at være der.
Det er intet værd med sådan en pris, hvis man lader alle de bitre fans vælge vinderen. Hvem kan nævne en eneste på kvindelandsholdet? De to der fik prisen kunne ikke ihvertfald.
Mvh/Thor på Imperial KBH.
-
bw152/michael
En ligeså stor joke som hvis man havde kåret BW..
- BW er jo langt fra årets fans, okay - måske overdriver jeg lidt, men er mere for at få meningen til at skinne igennem..
Den kåring stemmes inde på EB's hjemmeside og derfor ligeså useriøs som da Tom Køhlert vandt det Peter Ross skriver i et andet indlæg..
Nu ved jeg ikke hvem der mere har været nomineret, men Brøndby og AGF fansne overgår os i stor stil på fanfronten - må vi bare indse og i stedet arbejde på tribunen..
/Michael Meyhoff
- BW er jo langt fra årets fans, okay - måske overdriver jeg lidt, men er mere for at få meningen til at skinne igennem..
Den kåring stemmes inde på EB's hjemmeside og derfor ligeså useriøs som da Tom Køhlert vandt det Peter Ross skriver i et andet indlæg..
Nu ved jeg ikke hvem der mere har været nomineret, men Brøndby og AGF fansne overgår os i stor stil på fanfronten - må vi bare indse og i stedet arbejde på tribunen..
/Michael Meyhoff
-
Altoriso
bw152/michael Skrev:
> Nu ved jeg ikke hvem der mere har været nomineret,
> men Brøndby og AGF fansne overgår os i stor stil
> på fanfronten - må vi bare indse og i stedet
> arbejde på tribunen..
Prøv nu at forstå at kåring gjaldt en helhedsoplevelse på stadion, hvor spillet blev kombineret med tilskuernes opbakning.....
> Nu ved jeg ikke hvem der mere har været nomineret,
> men Brøndby og AGF fansne overgår os i stor stil
> på fanfronten - må vi bare indse og i stedet
> arbejde på tribunen..
Prøv nu at forstå at kåring gjaldt en helhedsoplevelse på stadion, hvor spillet blev kombineret med tilskuernes opbakning.....