All singing Area
-
YahooSeeker [Bot]
All singing Area
For et stykke tid siden var der en diskution omkring et all singing area, hvad blev der af den?
Personligt syntes jeg at det ville være en god idé. Jeg tror nemlig at det ville sætte meget mere vokal på nordea. Når man står omgivet af en masse andre der også vil synge er det også lettere at synge med, og ikke når man står helt ude i et hjørne blandt en masse nydere. Der er utrolig mange som har lyst til at synge med, men ikke gøre det fordi at de står omringet af netop alle disse nydere.
Som sagt tror jeg at den eneste måde man kan løse problemet med alle disse nydere er at få et ASA!
Mads
Personligt syntes jeg at det ville være en god idé. Jeg tror nemlig at det ville sætte meget mere vokal på nordea. Når man står omgivet af en masse andre der også vil synge er det også lettere at synge med, og ikke når man står helt ude i et hjørne blandt en masse nydere. Der er utrolig mange som har lyst til at synge med, men ikke gøre det fordi at de står omringet af netop alle disse nydere.
Som sagt tror jeg at den eneste måde man kan løse problemet med alle disse nydere er at få et ASA!
Mads
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 22. maj 2005, 03:54, rettet i alt 1 gang.
-
kopien
Re: All singing Area
hvad med at folk bare fangede de "små" hints der har været med at samle sig inde omkring trummen??? der er singerne i stedet..... ville det ikke være den klart nemmeste løsning??
Kopi...
Kopi...
-
YahooSeeker [Bot]
øhh jo klart!!....
Men alle dem som gerne vil synge, har tit problemer med at komme derind på grund af alle nyderne!
Med et ASA ved alle også hvor de skal gå hen hvis de vil synge, og på den måde kan man nok også fange nogen af alle dem som ikke er vant til at synge, men som gerne vil.
Mads
Men alle dem som gerne vil synge, har tit problemer med at komme derind på grund af alle nyderne!
Med et ASA ved alle også hvor de skal gå hen hvis de vil synge, og på den måde kan man nok også fange nogen af alle dem som ikke er vant til at synge, men som gerne vil.
Mads
-
kopien
jeg synes det er godt klaret hvs du ikke kan komme derind.. jeg selv har aldrig problemer med det, tror lidt det er et spørgsmål om vilje....
Fortæl folk du skal op og synge og derfor må de synge med eller smutte derfra så?
Fortæl folk du skal op og synge og derfor må de synge med eller smutte derfra så?
-
YahooSeeker [Bot]
Hvis du var en af de nydere der havde været tidlig inde for at få en plads, og der kom en og gjorde krav på din plads, fordi han skulle synge ville du så flytte dig?
Mads
Mads
-
YahooSeeker [Bot]
Bare kom til at træde dem over tærene eller spilde øl i skoene så går de. 
-
Halkjær
Hvad er problemet i at synge når der står en ved siden af som ikke vil?
-
YahooSeeker [Bot]
Det er da overhovedet ikke noget problem i, men hvis man står ene mand 10 meter væk fra alle andre der synger, og er fuldstændig omgivet af nydere, så kommer man ikke rigtig i "stemning" til at synge!
Hvor imod hvis man står omringet af folk der synger og skråler på fuld knald, kommer den helt automatisk og du begynder også at skråle.
Jeg var afsted med min klasse, i torsdags, jeg selv stod over på nordea mens ekstemt mange stod over i udebane afsnittet, af dem der stod der over, var der en eller to som var "vant" til at gå til fodbold, men alle de andre, som for mange af dem var første gang de var til en fodbold kamp, stod og skrålede alt hvad de kunne. Det tror jeg ikke de havde gjordt hvis de havde stået ude i siden af Nordea!
Mads
Hvor imod hvis man står omringet af folk der synger og skråler på fuld knald, kommer den helt automatisk og du begynder også at skråle.
Jeg var afsted med min klasse, i torsdags, jeg selv stod over på nordea mens ekstemt mange stod over i udebane afsnittet, af dem der stod der over, var der en eller to som var "vant" til at gå til fodbold, men alle de andre, som for mange af dem var første gang de var til en fodbold kamp, stod og skrålede alt hvad de kunne. Det tror jeg ikke de havde gjordt hvis de havde stået ude i siden af Nordea!
Mads
-
YahooSeeker [Bot]
Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
> Bare kom til at træde dem over tærene eller spilde
> øl i skoene så går de.
Ja hekler...det er helt sikkert vejen frem... For på denne måde for man helt sikkert flere til at synge med...Gør folk sure...så for dem til at synge... Det virker til at du har "nøglen" til at få folk til at synge på Nordea..
Hilsen Kasper
Forza FCM
-------------------------------------------------------
> Bare kom til at træde dem over tærene eller spilde
> øl i skoene så går de.
Ja hekler...det er helt sikkert vejen frem... For på denne måde for man helt sikkert flere til at synge med...Gør folk sure...så for dem til at synge... Det virker til at du har "nøglen" til at få folk til at synge på Nordea..
Hilsen Kasper
Forza FCM
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg er jo en terrorist, så jeg går heller ikke efter at få fler til at synge, bare skræmme folk væk.
-
Crasher
Helt enig.... Alle nyderne kan fandme sætte sig over på en af siddepladserne... Ordet "nyder" indikerer jo, at man sikkert gerne vil betale den 10'er (ok en 20'er) mere, for at sidde ned i de laaaaange 100 minutter + d løse en kamp tager.... Også vedr. den anden debat, "stå op eller sidde ned" under en kamp, så vil jeg altså opfordre folk til at sætte sig derover, såfremt de ikke ønsker at synge med, alternativt stille sig yderst på Nordea. Og hvorfor vil dette så aldrig lykkes? Jamen alle folk vil stå midt bag mål, da det er den bedste plads for dem som for os andre, samtidig med de kan lide stemningen, men ikke selv GIDER bidrage til den. Så jeg synes også at det var ønskeligt med et ASA, hvor de folk som ikke synger med, simpelthen bliver påbudt at gå væk, hvis man kommer som en singer og siger: "gider du ikke rykke væk, da jeg gerne vil stå her og bidrage med noget!"
Så er der selvfølgelig problemet med, hvem synger med og hvem synger ikke med? Det er jo svært at afklare på forhånd, da der ALTID kommer 1000 "fremmede" ansigter til disse kampe mod Bif og FCK, men ihvertfald de 2 aldrende damer jeg stod bagved i torsdags midt for mål bag Nordea, sang tydeligvis ikke med, og var på intet tidspunkt indstillet herpå. Så sådanne folk burde bare ikke stå der, ganske enkelt. Desuden er udsynet bedre fra langsiden for disse "fans"
/Kasper Madsen
Så er der selvfølgelig problemet med, hvem synger med og hvem synger ikke med? Det er jo svært at afklare på forhånd, da der ALTID kommer 1000 "fremmede" ansigter til disse kampe mod Bif og FCK, men ihvertfald de 2 aldrende damer jeg stod bagved i torsdags midt for mål bag Nordea, sang tydeligvis ikke med, og var på intet tidspunkt indstillet herpå. Så sådanne folk burde bare ikke stå der, ganske enkelt. Desuden er udsynet bedre fra langsiden for disse "fans"
/Kasper Madsen
-
Crasher
Kasper, prøv at læse indlægget igen, og se om du kan finde et ord/en delsætning som indikerer en portion sarkasme!
Ellers har Hekler stadigvæk ret, de folk som ikke gider synge og aldrig kommer til det, jamen væk med dem!!
/Kasper Madsen
Ellers har Hekler stadigvæk ret, de folk som ikke gider synge og aldrig kommer til det, jamen væk med dem!!
/Kasper Madsen
-
Crasher
Helt enig: Entusiasme skaber entusiasme...
Netop derfor er det så pokkers vigtigt at finde balancen mellem den solide singer-kerne midt på Nordea, og samtidig brede sig længere og længere ud på fløjene, hvilket er hammer svært
/Kasper Madsen
Netop derfor er det så pokkers vigtigt at finde balancen mellem den solide singer-kerne midt på Nordea, og samtidig brede sig længere og længere ud på fløjene, hvilket er hammer svært
/Kasper Madsen
-
YahooSeeker [Bot]
Brede sig kan vi når vi først har fået luget ud i nyderne. Vi må have fundet en endlösung på nyderproblemet. Jeg foreslår en brainstorm på problematikken?
-
Sebdk
yes sir! det er en god ide. Jo flere ideer jo bedre.
kunne man ikke prøve at lægge orange tape ud på området hvor ASA er. bare en enkelt kamp. det gør de ogå andre steder fx bremen aol arena osv...
kunne man ikke prøve at lægge orange tape ud på området hvor ASA er. bare en enkelt kamp. det gør de ogå andre steder fx bremen aol arena osv...