Ja i læste rigtig, da jeg skrev indlægget "Opfordring til alle BW medlemmer" havde jeg håbet, at hører en masse forskellige meninger, om hvad der både var godt og skidt eller kunne gøres bedre i vores allesammens fanklub.
Men jeg må sige at endnu engang har bestyrelsen, får vist at alle vores medlemmer åbenbart er total ligeglad med hvad der sker i BW. For der er kun 3 der har taget sig tid, til at skrive en mail eller et indlæg om deres mening!
Kan det være rigtig at i en fanklub med over 1800 medlemmer, at der KUN ER 3 der har interesse for hvad der sker i BW. Det synes jeg virkelig er for dårligt.
Det kan godt være folk opfatter dette indlæg som et halv surt indlæg og det er det måske også, men når de folk som sidder i vores bestyrelse bruger mange timer om ugen, på at gøre det så fedt og godt som muligt for vores medlemmer, så gør det mig en lille smule sur at kun 3 tag sig tid til at kommenterer, deres FRIVILLIGE arbejde.
Kom nu lige i gang. Vi skal have ændre den indstilling der er i BW, for sådan som jeg ser det lige nu, så er indstillingen: Når jeg har betalt 150,- for et medlemsskab så kan jeg også forvente at jeg bliver passet op i hoved og røv, plus at jeg får en masse fede oplevelser uden at jeg selv skal gøre noget for det.
Vil i ikke godt bevise, at vi er helt forkert på den i bestyrelsen?
MVH Fyhn
Bestyrelsesmedlem.
Er der ingen der har interesse i at vi får en bedre fanklub?
-
Fyhn
Er der ingen der har interesse i at vi får en bedre fanklub?
Senest rettet af Fyhn 15. nov 2008, 16:09, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: Er der ingen der har interesse i at vi får en bedre fanklub?
Helt enig i at folk godt kunne være mere aktive
Nu er Ulvegraven jo ikke det eneste sted der befinder sig medlemmer, og mange medlemmer er jo i forvejen rimeligt inaktive, men støtter nok bare for at støtte lidt økonomisk
Hvis der skulle laves nye tiltag burde man måske sende ud ved feks næste medlemskort-udsendelse
Jeg har i et andet indlæg vedr. busturene plæderet for SMS-Facebook http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,874 ... #msg-88174
Det holder jeg naturligvis fast i kunne være en god idé
Jeg har netop været til et foredrag om hvordan man kan fastholde folk i ungdomsklubber
Et af forslagene gik på at man skulle være mere personlig som medarbejder - måske skulle man være lidt mere aktiv i at delagtigøre folk i arbejdet i bestyrelsen
Det kunne feks være at man til et par kampe skulle sætte et bestyrelsesmedlem ved hvert bord i loungen ( nok ikke lige til FCK-kampen.. ), som så kunne fortælle hvem han/hun var og hvad arbejdet består af
Ved SMS-udsendelse fremførtes det også at det godt måtte være mere personligt - Jeg fornemmer at det er lidt sådan ved feks tifo-gruppen, og kan godt lide de indlæg der står på Ulvegraven om at den og den er ansvarlig, og at man kan afhente ved stationen osv - Rigtig god fremgangsmåde der!
En anden ting der blev snakket om var vigtigheden af at have en identitet - Det må man jo sige at vi har med både FCM, fanklub, BW-sang, BW-gearog en fanlounge
Måske skulle man prøve at se om man på en eller anden måde kunne videreudvikle dette - forslag ?
Jeg har købt en bog om at netværke - når jeg får læst den skal jeg nok prøve at komme med nogle flere inputs
Nu er Ulvegraven jo ikke det eneste sted der befinder sig medlemmer, og mange medlemmer er jo i forvejen rimeligt inaktive, men støtter nok bare for at støtte lidt økonomisk
Hvis der skulle laves nye tiltag burde man måske sende ud ved feks næste medlemskort-udsendelse
Jeg har i et andet indlæg vedr. busturene plæderet for SMS-Facebook http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,874 ... #msg-88174
Det holder jeg naturligvis fast i kunne være en god idé
Jeg har netop været til et foredrag om hvordan man kan fastholde folk i ungdomsklubber
Et af forslagene gik på at man skulle være mere personlig som medarbejder - måske skulle man være lidt mere aktiv i at delagtigøre folk i arbejdet i bestyrelsen
Det kunne feks være at man til et par kampe skulle sætte et bestyrelsesmedlem ved hvert bord i loungen ( nok ikke lige til FCK-kampen.. ), som så kunne fortælle hvem han/hun var og hvad arbejdet består af
Ved SMS-udsendelse fremførtes det også at det godt måtte være mere personligt - Jeg fornemmer at det er lidt sådan ved feks tifo-gruppen, og kan godt lide de indlæg der står på Ulvegraven om at den og den er ansvarlig, og at man kan afhente ved stationen osv - Rigtig god fremgangsmåde der!
En anden ting der blev snakket om var vigtigheden af at have en identitet - Det må man jo sige at vi har med både FCM, fanklub, BW-sang, BW-gearog en fanlounge
Måske skulle man prøve at se om man på en eller anden måde kunne videreudvikle dette - forslag ?
Jeg har købt en bog om at netværke - når jeg får læst den skal jeg nok prøve at komme med nogle flere inputs
-
Claus (BW#1145)
Jeg tror også at problemet er at det er en meget lille del af fanklubbens medlemmer der rent faktisk skriver herinde. Skal vi ramme bredt, så skal vi bruge andre midler til at komme ud til medlemmerne.
-
Thomasnoerum
tror der er mange der kun er med for at få rabat på sæsonkort eller kunne sidde i lougen før kampen, kan da heller ikke passe at der 200 der synger, hvis der er 1800 medlemmer!?