Fans på udebane efterlyses!
-
Dennis (BW2479)
Re: Mit bud på en start
Er enig med Thomas Mikkelsen! Gratis eller billige ture er for mig at se unødvendige dumme og ubruglige. Det eneste de ture gir er en overbebyrdet bestyrelse, busansvarlige og en total mangel på stemning. Af posetive ting er vel kun at medlemsskaren stiger voldsom på disse ture.
For mig at se er vejen frem Turkort Turkort og Turkort. Måske man kan tilbyde fans turkortet når fcm alligevel sender tilbud om nyt sæssonkort ud. Eller få FCM til at sælge et særligt guld sæssonkort med indbygget turkort. Man kunne også lave en bonus ting eller en fordelsklub for dem der kommer meget med på busture.
For mig at se er vejen frem Turkort Turkort og Turkort. Måske man kan tilbyde fans turkortet når fcm alligevel sender tilbud om nyt sæssonkort ud. Eller få FCM til at sælge et særligt guld sæssonkort med indbygget turkort. Man kunne også lave en bonus ting eller en fordelsklub for dem der kommer meget med på busture.
-
Tatiana
Re: Hvad kunne gøre turen bedre
Vi sælger ikke alkohol til unge under 18år!
Er det sket, må den ansvarlige have været i den tro, at han/hun var 18.
Der bliver kontrolleret ID, hvis ølsælgeren er i tvivl.
At "voksne" medlemmer så vælger at købe øl for mindreårige kan vi desværre ikke gøre så meget ved.
Forventes det, at den ansvarlige leger politimand og sikre sig, at det nu også er FaxeKondi der er i flasken?
Er det sket, må den ansvarlige have været i den tro, at han/hun var 18.
Der bliver kontrolleret ID, hvis ølsælgeren er i tvivl.
At "voksne" medlemmer så vælger at købe øl for mindreårige kan vi desværre ikke gøre så meget ved.
Forventes det, at den ansvarlige leger politimand og sikre sig, at det nu også er FaxeKondi der er i flasken?
-
Tatiana
Re: Hvad kunne gøre turen bedre
Du synes 15-30 min. er for sent at ankomme inden kickoff mens andre medlemmer ikke ville tage bussen, hvis de skal "spilde" 45min på stadion.
Det er ikke let at gøre alle tilfredse desværre...
Det er ikke let at gøre alle tilfredse desværre...
-
Vinding
Dennis (BW2479) Skrev:
-------------------------------------------------------
> Er enig med Thomas Mikkelsen! Gratis eller billige
> ture er for mig at se unødvendige dumme og
> ubruglige. Det eneste de ture gir er en
> overbebyrdet bestyrelse, busansvarlige og en total
> mangel på stemning. Af posetive ting er vel kun at
> medlemsskaren stiger voldsom på disse ture.
>
>
Nu har jeg jo aldrig skrevet noget om billige og ture der skal være gratis.
Hvis i tror at det kun er folk fra Herning og Ikast der synger på SAS arena, så bare glem det. Jeg kan se at der en del folk fra Billund kommune hvor jeg kommer fra der står og synger på SAS arena, men de mangler sku på udebaneturerne.
Vinding
> Er enig med Thomas Mikkelsen! Gratis eller billige
> ture er for mig at se unødvendige dumme og
> ubruglige. Det eneste de ture gir er en
> overbebyrdet bestyrelse, busansvarlige og en total
> mangel på stemning. Af posetive ting er vel kun at
> medlemsskaren stiger voldsom på disse ture.
>
>
Nu har jeg jo aldrig skrevet noget om billige og ture der skal være gratis.
Hvis i tror at det kun er folk fra Herning og Ikast der synger på SAS arena, så bare glem det. Jeg kan se at der en del folk fra Billund kommune hvor jeg kommer fra der står og synger på SAS arena, men de mangler sku på udebaneturerne.
Vinding
-
Dennis (BW2479)
Vinding Skrev:
> Nu har jeg jo aldrig skrevet noget om billige og
> ture der skal være gratis.
>
> Hvis i tror at det kun er folk fra Herning og
> Ikast der synger på SAS arena, så bare glem det.
> Jeg kan se at der en del folk fra Billund kommune
> hvor jeg kommer fra der står og synger på SAS
> arena, men de mangler sku på udebaneturerne.
>
> Vinding
Jamen så kan jeg ik se problemet? Hvis du kan samle en busfuld fra billund og omegn så er jeg 100% sikker på at BW stiller med en bus. Tror enda i kunne få dem til at køre jer til hjemmebanekampe hvis det skulle være. Ved ik hvordan du vil lave en af de store ture hvis det ik er en tilbudstur eller en af de helt store kampe?
> Nu har jeg jo aldrig skrevet noget om billige og
> ture der skal være gratis.
>
> Hvis i tror at det kun er folk fra Herning og
> Ikast der synger på SAS arena, så bare glem det.
> Jeg kan se at der en del folk fra Billund kommune
> hvor jeg kommer fra der står og synger på SAS
> arena, men de mangler sku på udebaneturerne.
>
> Vinding
Jamen så kan jeg ik se problemet? Hvis du kan samle en busfuld fra billund og omegn så er jeg 100% sikker på at BW stiller med en bus. Tror enda i kunne få dem til at køre jer til hjemmebanekampe hvis det skulle være. Ved ik hvordan du vil lave en af de store ture hvis det ik er en tilbudstur eller en af de helt store kampe?
-
Vinding
Ser jeg på mig selv, så kører jeg 60 km hver vej for at se hjemmekampene. Det går der meget tid med, og det er heller ikke gratis.
Hvis jeg skal benytte mig af tilbud omkring udebaneturene, så skal der laves noget specielt nu når jeg kører så langt bare for at se hjemmekampene. Det vil være naivt at tro der kan samles folk nok til alle udebaneturerne fra alle regionens afkroge. Derfor ville det være nemmere at mobilisere folket et par gange om året. Derfor skal der annonceres med et par datoer fra sæsonstarten, så alle BW medlemmer kan sætte et kryds i kalenderen.
Vinding
Hvis jeg skal benytte mig af tilbud omkring udebaneturene, så skal der laves noget specielt nu når jeg kører så langt bare for at se hjemmekampene. Det vil være naivt at tro der kan samles folk nok til alle udebaneturerne fra alle regionens afkroge. Derfor ville det være nemmere at mobilisere folket et par gange om året. Derfor skal der annonceres med et par datoer fra sæsonstarten, så alle BW medlemmer kan sætte et kryds i kalenderen.
Vinding
-
Vinding
Seriøs debat
Jeg syntes ikke at denne tråd er særlig seriøs.
Det eneste der stort set er blevet diskuteret er antallet af pauser, og alkoholpolitikken, som der er lovbestemt af vores politikker.
Jeg skriver ikke dette for at starte en ny ligegyldig diskution her i tråden, men for at få os tilbage på sporet igen.
Vinding
Det eneste der stort set er blevet diskuteret er antallet af pauser, og alkoholpolitikken, som der er lovbestemt af vores politikker.
Jeg skriver ikke dette for at starte en ny ligegyldig diskution her i tråden, men for at få os tilbage på sporet igen.
Vinding
-
Dennis (BW2479)
Vinding Skrev:
> Ser jeg på mig selv, så kører jeg 60 km hver vej
> for at se hjemmekampene. Det går der meget tid
> med, og det er heller ikke gratis.
>
> Hvis jeg skal benytte mig af tilbud omkring
> udebaneturene, så skal der laves noget specielt nu
> når jeg kører så langt bare for at se
> hjemmekampene. Det vil være naivt at tro der kan
> samles folk nok til alle udebaneturerne fra alle
> regionens afkroge. Derfor ville det være nemmere
> at mobilisere folket et par gange om året. Derfor
> skal der annonceres med et par datoer fra
> sæsonstarten, så alle BW medlemmer kan sætte et
> kryds i kalenderen.
>
> Vinding
Noget specielt, med andre ord en bilig/gratis tur. Har ind til for nyligt boet i århus og der må da siges at være en del BW´r i århusområdet. Når vi har arrangeret sommerfest tipskonkurrence og ligende så har det ik været et problem at samle 20 mennesker. Men når man med måneders varsel arrangerer en fælles bustur kunne man ikke engang samle 9 mennesker til en minibus.
Nu er det vigtige heller ik at vi sender 5 busser afsted vær gang. Er sådan set fuldstændigt ligegyldigt hvordan folk kommer bare der kommer fler. Tror også Bw er god tilfreds hvis vi står 800 næste gang i Randers selvom de kun har sendt en halv bus afsted.
> Ser jeg på mig selv, så kører jeg 60 km hver vej
> for at se hjemmekampene. Det går der meget tid
> med, og det er heller ikke gratis.
>
> Hvis jeg skal benytte mig af tilbud omkring
> udebaneturene, så skal der laves noget specielt nu
> når jeg kører så langt bare for at se
> hjemmekampene. Det vil være naivt at tro der kan
> samles folk nok til alle udebaneturerne fra alle
> regionens afkroge. Derfor ville det være nemmere
> at mobilisere folket et par gange om året. Derfor
> skal der annonceres med et par datoer fra
> sæsonstarten, så alle BW medlemmer kan sætte et
> kryds i kalenderen.
>
> Vinding
Noget specielt, med andre ord en bilig/gratis tur. Har ind til for nyligt boet i århus og der må da siges at være en del BW´r i århusområdet. Når vi har arrangeret sommerfest tipskonkurrence og ligende så har det ik været et problem at samle 20 mennesker. Men når man med måneders varsel arrangerer en fælles bustur kunne man ikke engang samle 9 mennesker til en minibus.
Nu er det vigtige heller ik at vi sender 5 busser afsted vær gang. Er sådan set fuldstændigt ligegyldigt hvordan folk kommer bare der kommer fler. Tror også Bw er god tilfreds hvis vi står 800 næste gang i Randers selvom de kun har sendt en halv bus afsted.
-
Altoriso
SMS/Facebook osv
God idé 
Jeg har efterhånden de sidste 5 år plæderet for at få lavet en sms-liste - måske det snart var på tide at få den sat i gang...
Kan se at FCM benytter sig af noget sms ifm deres Klubhus
Ved også at de har et større mailing-system, hvor de på en hurtig måde kan henvende sig til mange mennesker
I BWEast har vi efterhånden i alle årene praktiseret sms-udsendelse, og vi har jo også haft vores hjemmeside en del år
Vi er selvfølgelig også hoppet med på Facebook-bølgen, som jo er et udemærket system til kommunikation
Måske var det en idé hvis BW oprettede en sådan side?
Her ville man så kunne tilmelde sig, og derved indikere, at man ikke har noget imod at modtage info via Facebook
Samtidig vil det være en glimrende mulighed for at sætte hoved på andre BW´ere
Synes ikke at det er for tidligt at sætte i gang allerede nu, men man kunne jo også sætte det i gang fra Nytår, og så lave det store fremstød ifm den nye sæson/medlemskort/ Pitch
Jeg har efterhånden de sidste 5 år plæderet for at få lavet en sms-liste - måske det snart var på tide at få den sat i gang...
Kan se at FCM benytter sig af noget sms ifm deres Klubhus
Ved også at de har et større mailing-system, hvor de på en hurtig måde kan henvende sig til mange mennesker
I BWEast har vi efterhånden i alle årene praktiseret sms-udsendelse, og vi har jo også haft vores hjemmeside en del år
Vi er selvfølgelig også hoppet med på Facebook-bølgen, som jo er et udemærket system til kommunikation
Måske var det en idé hvis BW oprettede en sådan side?
Her ville man så kunne tilmelde sig, og derved indikere, at man ikke har noget imod at modtage info via Facebook
Samtidig vil det være en glimrende mulighed for at sætte hoved på andre BW´ere
Synes ikke at det er for tidligt at sætte i gang allerede nu, men man kunne jo også sætte det i gang fra Nytår, og så lave det store fremstød ifm den nye sæson/medlemskort/ Pitch
-
Vinding
Re: SMS/Facebook osv
Kanon ide at bruge et medie som Facebook.
Vi vil nå ud til mange flere.
Jeg kan se på de sidder der er på Facebook omkring FCM at der i forvejen foregår lidt debatter omkring forskellige emner i stedet for ulvegraven. Det er som om at det ikke er alle der kender ulvegraven og derfor bruges Facebook i stedet.
Derfor tror jeg at vi skal reklamere for turene andre steder end i dag.
Vinding
Vi vil nå ud til mange flere.
Jeg kan se på de sidder der er på Facebook omkring FCM at der i forvejen foregår lidt debatter omkring forskellige emner i stedet for ulvegraven. Det er som om at det ikke er alle der kender ulvegraven og derfor bruges Facebook i stedet.
Derfor tror jeg at vi skal reklamere for turene andre steder end i dag.
Vinding
-
Tiesto
Re: SMS/Facebook osv
Vinding Skrev:
> Kanon ide at bruge et medie som Facebook.
>
> Vi vil nå ud til mange flere.
>
> Jeg kan se på de sidder der er på Facebook omkring
> FCM at der i forvejen foregår lidt debatter
> omkring forskellige emner i stedet for ulvegraven.
> Det er som om at det ikke er alle der kender
> ulvegraven og derfor bruges Facebook i stedet.
>
> Derfor tror jeg at vi skal reklamere for turene
> andre steder end i dag.
>
> Vinding
Lyder da som en kanon ide
Tror også dette kan løse lidt af problemet mht. (især) unge der involverer sig i BW og FCM! Dette er jo netop (hovedsageligt) et medie unge kender og bruger dagligt.
Vil gætte på at 70-90% af alle unge i dag bruger facebook i større eller mindre grad. Tror tit ulvegraven kan virke for "kedelig", altså hvis man er vant til sider som facebook.
Mht. sms og mail, så synes jeg egentlig også godt om den ide, da det jo er noget man formentligt kan tilmelde/framelde sig. Dermed bliver de enkelte personer også på en måde endnu mere knyttet til klubben og BW. - tror det er her den er gal?
Men ja - bring it on!
> Kanon ide at bruge et medie som Facebook.
>
> Vi vil nå ud til mange flere.
>
> Jeg kan se på de sidder der er på Facebook omkring
> FCM at der i forvejen foregår lidt debatter
> omkring forskellige emner i stedet for ulvegraven.
> Det er som om at det ikke er alle der kender
> ulvegraven og derfor bruges Facebook i stedet.
>
> Derfor tror jeg at vi skal reklamere for turene
> andre steder end i dag.
>
> Vinding
Lyder da som en kanon ide
Tror også dette kan løse lidt af problemet mht. (især) unge der involverer sig i BW og FCM! Dette er jo netop (hovedsageligt) et medie unge kender og bruger dagligt.
Vil gætte på at 70-90% af alle unge i dag bruger facebook i større eller mindre grad. Tror tit ulvegraven kan virke for "kedelig", altså hvis man er vant til sider som facebook.
Mht. sms og mail, så synes jeg egentlig også godt om den ide, da det jo er noget man formentligt kan tilmelde/framelde sig. Dermed bliver de enkelte personer også på en måde endnu mere knyttet til klubben og BW. - tror det er her den er gal?
Men ja - bring it on!
-
5666
Re: Seriøs debat
Nu bor jeg selv i århus men vil vildt gerne til udebanekampe. Men har ikke rigtig nogen der gider tage med. Kunne man ikke samle nogen biler også i det mindste tage afsted nogen stykker. Det kunne da gøre at der kom flere til udenbane kampene. De eneste jeg har været til i århus da det er lige rundt om hjørnet.
-
Hoffmann
5666 Skrev:
> Nu bor jeg selv i århus men vil vildt gerne til
> udebanekampe. Men har ikke rigtig nogen der gider
> tage med. Kunne man ikke samle nogen biler også i
> det mindste tage afsted nogen stykker. Det kunne
> da gøre at der kom flere til udenbane kampene. De
> eneste jeg har været til i århus da det er lige
> rundt om hjørnet.
Der burde være nogle du kunne tage afsted sammen med her :http://www.fcmaarhus.dk/default.asp
> Nu bor jeg selv i århus men vil vildt gerne til
> udebanekampe. Men har ikke rigtig nogen der gider
> tage med. Kunne man ikke samle nogen biler også i
> det mindste tage afsted nogen stykker. Det kunne
> da gøre at der kom flere til udenbane kampene. De
> eneste jeg har været til i århus da det er lige
> rundt om hjørnet.
Der burde være nogle du kunne tage afsted sammen med her :http://www.fcmaarhus.dk/default.asp
-
Hekler
Som Hoffmann skriver så er der et rimeligt solidt netværk i Århus, så det gælder vist mest om at komme til at kende dem.