David Nielsen boggrasat
-
Klauzito
Re: David Nielsen - My hero !
Hvor mange af os har ikke også sagt at Sepp i sin tid som landstræner lavede en kæmpebommert ved at slå tyskerne i 86?!??!?
-
Lauth
Re: David Nielsen: En ener; på godt og på ondt
Jeg synes det er iorden. Så kan DBU jo prøve at ændre på turneringerne istedet. Problemet bliver taget op også slipper vi disse episoder.
-
Ravnen
Jeg synes egentlig ikke David Nielsen er nogen spændende personlighed. Som fodboldspiller er han ingen åbenbaring, og som menneske har han nogle åbenlyse svagheder som ikke tjener ham til ære.
Jeg kan sagtens lide spændende personligheder i fodbold. Preben Elkjær var også en løbsk tornado, men trods sine eskapader opførte han sig aldrig direkte svinsk, eller udtalte ting så dumme som at ville skade en modspiller.
Vi kender også Mark Strudal og Heine Fernandez, begge personligheder som udover deres store talent for at score, også gav pokker i janteloven. Begge de herrer kom alvorligt i problemer forskellige steder fordi de var åbenmundede, men igen, der var den her streg mellem at opføre sig frit og fandenivoldsk, og at opføre sig direkte dumt og infantilt som David Nielsen.
Der er tusindvis af eksempler på spillere som har brudt de kedelige normer, og været store personligheder. Sat over for dem er David Nielsen en tynd kop te, uden nogen substans.
Men ja Klaus, det har da altid været underholdende at læse om hans dumheder, så det havde da været kedeligere uden ham
Jeg kan sagtens lide spændende personligheder i fodbold. Preben Elkjær var også en løbsk tornado, men trods sine eskapader opførte han sig aldrig direkte svinsk, eller udtalte ting så dumme som at ville skade en modspiller.
Vi kender også Mark Strudal og Heine Fernandez, begge personligheder som udover deres store talent for at score, også gav pokker i janteloven. Begge de herrer kom alvorligt i problemer forskellige steder fordi de var åbenmundede, men igen, der var den her streg mellem at opføre sig frit og fandenivoldsk, og at opføre sig direkte dumt og infantilt som David Nielsen.
Der er tusindvis af eksempler på spillere som har brudt de kedelige normer, og været store personligheder. Sat over for dem er David Nielsen en tynd kop te, uden nogen substans.
Men ja Klaus, det har da altid været underholdende at læse om hans dumheder, så det havde da været kedeligere uden ham
-
Ravnen
Re: David Nielsen boggrasat
Så har Flemming Østergaard vist fået travlt med revisorerne...
http://www.sporten.dk/eksperterne-undrer-sig
Løjerlig måde at lave sign-on fee på.
http://www.sporten.dk/eksperterne-undrer-sig
Løjerlig måde at lave sign-on fee på.
-
Klauzito
Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes egentlig ikke David Nielsen er nogen
> spændende personlighed. Som fodboldspiller er han
> ingen åbenbaring, og som menneske har han nogle
> åbenlyse svagheder som ikke tjener ham til ære.
Jamen Palle du sidder jo selv og diskuterer manden i et forum. Havde han ikke været en personlighed, havde du sikkert været ligeglad.
At han laver dumme ting og ikke har de bløde værdier i livet gør ham da ikke til en mindre personlighed. Så ville "store" personer i historien som Hitler, Stalin, Amin osv jo heller ikke være personligheder.
En personlig kan lisså godt blive en personlig på ondt som på godt!
Iøvrigt tror jeg at en Zidan kunne være endt samme sted hvis ikke der havde været nogle til at tage sig af ham da tingene gik lidt skævt for ham.....
-------------------------------------------------------
> Jeg synes egentlig ikke David Nielsen er nogen
> spændende personlighed. Som fodboldspiller er han
> ingen åbenbaring, og som menneske har han nogle
> åbenlyse svagheder som ikke tjener ham til ære.
Jamen Palle du sidder jo selv og diskuterer manden i et forum. Havde han ikke været en personlighed, havde du sikkert været ligeglad.
At han laver dumme ting og ikke har de bløde værdier i livet gør ham da ikke til en mindre personlighed. Så ville "store" personer i historien som Hitler, Stalin, Amin osv jo heller ikke være personligheder.
En personlig kan lisså godt blive en personlig på ondt som på godt!
Iøvrigt tror jeg at en Zidan kunne være endt samme sted hvis ikke der havde været nogle til at tage sig af ham da tingene gik lidt skævt for ham.....
-
Ravnen
Man behøver da ikke være en "personlighed" blot fordi man er fodboldspiller, og har flair for at komme i medierne? 
Det interessante ved manden, er jo ikke ligefrem dyder som tjener ham til ære, men nærmere det morsomme ved at høre om hans eskapader
Det interessante ved manden, er jo ikke ligefrem dyder som tjener ham til ære, men nærmere det morsomme ved at høre om hans eskapader
-
Altoriso
Re: David Nielsen 2 mål idag
David Nielsen scorede så 2 mål idag for Strømsgodset - så man må sige at han ikke lade sig påvirke negativt 
-
Ravnen
http://www.bold.dk/nyt/David-ville-slagte-Onyszko
Citat: "- Jeg har stadig ondt, men jeg tænker kun på at komme tilbage på træningsbanen, så jeg kan slagte Arek Onyszko. Det er som at vælge fra et menukort. Jeg ligger bare og tænker på de vildeste tacklinger, jeg nogensinde har set, skriver David i bogen ifølge avisen.
- Til sidst når jeg frem til, at Arek skal prøve den, som Roy Keane engang lavede på Alf-Inge Håland. Han brækkede Hålands ben i ét hug og ødelagde hans karriere. Min plan er at tackle Arek på samme måde, men med tre-fire gange dens kraft."
Det bliver mere og mere suspekt.... en rigtig rigtig dårlig sportsmand. Ja, man ønsker næsten der er en norsk forsvarsspiller som går rundt med de samme traumer..
Citat: "- Jeg har stadig ondt, men jeg tænker kun på at komme tilbage på træningsbanen, så jeg kan slagte Arek Onyszko. Det er som at vælge fra et menukort. Jeg ligger bare og tænker på de vildeste tacklinger, jeg nogensinde har set, skriver David i bogen ifølge avisen.
- Til sidst når jeg frem til, at Arek skal prøve den, som Roy Keane engang lavede på Alf-Inge Håland. Han brækkede Hålands ben i ét hug og ødelagde hans karriere. Min plan er at tackle Arek på samme måde, men med tre-fire gange dens kraft."
Det bliver mere og mere suspekt.... en rigtig rigtig dårlig sportsmand. Ja, man ønsker næsten der er en norsk forsvarsspiller som går rundt med de samme traumer..
-
hviid
Har læst kapitlerne om FCM, og her er hans hade-spiller Michael Hansen, som han mener altid dukker sig, når han skal heade til bolden, og ikke kan tackle. Derfor gik han til Ørgaard og bad om at Michael Hansen fik frataget anførerbindet...
Det er generelt ret morsom og underholdene læsning, og kan anbefale folk at læse bogen, så længe man ikke tror på, at David fortæller hele sandheden.
Det er generelt ret morsom og underholdene læsning, og kan anbefale folk at læse bogen, så længe man ikke tror på, at David fortæller hele sandheden.
-
j3pq3
jeg tror ikke du skal være så hurtig med at konkludere at han udelader detaljer, for det er jo en meget afslørende bog. han kommer altså med nogle udtalelser som alt andet lige ikke lyder som usandheder. så hvorfor skulle han lyve omkring episoden i FCM???
men når det så er sagt er det jo vigtigt at have med at det er historien fra HANS side. altså hans meninger eller opfattelser af episoder kommer til udtryk.
men når det så er sagt er det jo vigtigt at have med at det er historien fra HANS side. altså hans meninger eller opfattelser af episoder kommer til udtryk.
-
hviid
Jeg har ikke konkluderet, at han udelukker detaljer, men jeg skriver, at man ikke skal ikke opfatte hans version som sandheden. For eksempel konkluderer han også, at Ørgaard reelt er en majonetdukke for personer i bestyrelsen, og det tror jeg ikke, at ret mange i FCM er enig med ham i...