MILTON som dommer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

MILTON som dommer

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hva mener I? Fuck noget lort, tror på mit hold, og ved de skal vinde idag, men lige den københavner/topholds elskende dommer...
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 20. maj 2005, 00:52, rettet i alt 1 gang.

Lissau

Re: MILTON som dommer

Indlæg af Lissau »

min mening...

Tror på dommeren til enhver kamp dømmer fair og i bund og grund er det ikk dommeren, som afgører kampene... Så det er ligegyldigt, hvem der er dommer...

Puma

Indlæg af Puma »

FCM mod BIF + KIM Milton = dårlig dømt kamp fra Milton, og det kan man rolig sige at han holder i hævt.... hvis ikke Brøndby havde så mange folk der var tæt på karantæne havde Milton "måske" uddelt flere gule kort, men han elsker jo de københavner hold.... og der har nemlig været god grund til at uddele kort i denne kamp endtil videre. Kun 2 er det blevet til.... og heldigvis 2 karantæner til BIF næste kamp...
Jeg ved godt at vi skal håbe BIF bliver mestre men ikke på denne baggrund, så er det bedre vi selv spiller os til en plads i Europa...

fortsat god kamp

2-1 SÅDAN FCM

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hans præstation var da godt nok ikke videre god i dag

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Måske ikke, men det kunne havde været værre syntes jeg. Sværd var mere end tæt på det røde efter min mening. Og så burde han nok have fløjtet straffe imod PIM og dermed også rødt meget tidligt i kampen.

Alto

Indlæg af Alto »

Det er en af de mest ensidige dommerpræstationer jeg nogen sinde har set.

Han giver David Nielsen en advarsel på kampens første frispark
Han undlader at give Pim straffe og evt. advarsel nr. 2 til Sværd
Der bliver begået kæmpe frispark mod Dennis Sørensen i optakten til BIFs mål
Han underkender helt uforståligt sin liniedommer og giver BIF målspark, hvor der var klart hjørne.
BIF fik konsekvent lov til at bruge armene og spille med strækte ben.
Alle fifty-fifty kendelser gik til Brøndby.

Havde vi ikke vundet var dommerpræstationen blevet det store samtaleemne.

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Jeg er helt enig i alle dine betragtninger/kendsgerninger. Milton var direkte elendig i dag. Især i første halveg hvor jeg i høj grad frygtede, at han skulle ødelægge kampen for os. Men heldigvis spillede vi så godt i dag, at selv en så elendig præstation ikke kunne ødelægge det for os

Besvar