Tid til at flytte rundt

Om FC Midtjylland og Black Wolves
LOOFT

Tid til at flytte rundt

Indlæg af LOOFT »

folk fra ubm mm. Flytter!

Der har længe hersket en dårlig stemning på Nordea-tribunen. Vi Står helt oppe bag storskærmen og vi kan ikke ses på de for forskellige tribuner. Jeg vil lige slå fast at vi på ingen måder ønsker at selvpromovere, men heller ikke vil gemmes væk bag en skærm, vi vil frem med vores vokal! Vi flytter ned foran af disse grunde: Vi er mere synlige, vores vokal bliver tydeligere og vi kan bedre stå med flag.
Vi er som gruppe meget interesseret i stemning og flag (tifo). Vi ser os selv som lidt mere fanatiske fans, men tager stærk afstand fra vold. Vi ønsker at opret holde en stemning som er acceptabel gennem hele kampen, med brug af flag og hvad deres ellers hører sig til.

Hvis overstående har fanget dig, synes vi du skal samle dine venner og komme ned til os og give den max gas, der bliver uden tvivl modstand på tribunen i dag.

Jeg skriver dette indlæg, for at forbygge sidste gangs fortvivlelse. For dem der ikke ved det, skabte sidste flytning stor ravage og dette øskner vi ikke skal ske igen.

Dette er en prøve, det vil sige at hvis det kikser rykker vi op i pausen også vil vurdere om der er nok perspektiver i at prøve igen.

Jeg ved godt det måske er lidt sent med dette indlæg, men vi er allerede en god flok og vi håber at vi på sigt kan få flere med os.

Keep the black flag flying high
Senest rettet af LOOFT 3. nov 2008, 12:45, rettet i alt 1 gang.

Hekler

Re: Tid til at flytte rundt

Indlæg af Hekler »

Jeg synes det er en god ide.
Der er blevet lidt meget faste pladser, og der er nok efter hånden brug for at ryste posen lidt.
Bare fordi der ikke er 100 der flytter med, så synes jeg ikke i skal blive urolige, så må der jo bare prøves igen.

Personligt synes jeg det er en god ide at få nogle aktive folk ned bag målet.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det lyder som en rigtig god ide :-)

Jeg har jo selv altid foreslået Nordea nede i det højre hjørne overfor udebanefansene, som et alternativt stemningsområde

Har dog lige et lille spørgsmål : Hvorfor er det vigtigt at skulle ses fra de andre tribuner ?
Og hvordan hænger det sammen med ikke at ville selvpromoveres..

Det er vel holdet I ønsker at støtte

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Har dog lige et lille spørgsmål : Hvorfor er det
> vigtigt at skulle ses fra de andre tribuner ?
> Og hvordan hænger det sammen med ikke at ville
> selvpromoveres..
>
> Det er vel holdet I ønsker at støtte

Fordi man gerne må kunne se vores flag:-) De bliver gemt oppe bag skærmen. Men vi øsnker ikke at sige; se os, her kommer vi.

Lauth

Indlæg af Lauth »

Jeg synes det er en go' idé. Hvis man tager Lokomotiv Moskva og Man. City kampene som er rykket ned så synes jeg altid der har været bedrer vokal på nedere Nordea. Problemet ligger vel i at der er en slags trygheds fornemmelse ved at stå oppe bagved.
Det er ligesom en ny sang. Den ska' lige høres et par gange, så bliver den go'.

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Det bliver kun til noget hvis opbakningen er der. Man må gerne skrive i tråden hvis man agter at støtte eller send mig en pm.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Jeg er sikker på det vil være en rigtig god idé pga den audiovisuelle effekt som jeg vil være positiv. Det vil blive lettere at høre og se jer, hvilket jeg tror vil have en afsmittende effekt for stemningen på stadion og den fremtidige rekruttering til UBM.

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Jeg støtter det umiddelbart også, har jo været et ønske fra mig i længe. Om så en mandagskamp imod GF er det bedste tidspunkt at prøve er svært at sige. Tror det der med at flytte tilbage i pausen dog er en dum idé. Hvis der er opbakning i aften så flytter folket og så skal det have en chance. Det er ik noget man klarer på 45 mandag aften i regnvejr imod AGF.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det lyder godt. Det skaber en langt bedre stemning visuelt når stemningsskaberne står neden foran.

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Jeg er som sagt også frisk. Det bliver ekstremt spændende at se, hvilket effekt det får i det hele taget.- Og hvor stor støtten er.

Lad os give den gas;-)

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Tilslutningen har været god, derfor skulle der gerne være en pæn gruppe nede foran målet.

Jeg vil af den grund opfordre til at komme så tideligt ind på tribunen som man kan, jeg ved godt det er mandag, men vi får de bedste pladser.

Ps.: Som bonus har man mulighed for at røre spillerne efter kampen:-D

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

LOOFT Skrev:
> Ps.: Som bonus har man mulighed for at røre
> spillerne efter kampen:-D

Så drenge nu er det ik bare en snakken i krogende eller en fornæmmelse, han er skam sprunget ud.

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Der er ikke det du ikke ved om min kæreste:-D

Holger

Foran målet - OT

Indlæg af Holger »

LOOFT Skrev:
> Tilslutningen har været god, derfor skulle der
> gerne være en pæn gruppe nede foran målet.
>

Mon ikke I bliver fjernet rimelig hurtigt, hvis I står foran målet? Det bliver i hvertfald svært at få plads ved hjørnespark og målspark, hvis der står 100+ og fylder.

Holger

LOOFT

Re: Foran målet - OT

Indlæg af LOOFT »

Holger Skrev:
> LOOFT Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Tilslutningen har været god, derfor skulle der
> > gerne være en pæn gruppe nede foran målet.
> >
>
> Mon ikke I bliver fjernet rimelig hurtigt, hvis I
> står foran målet? Det bliver i hvertfald svært at
> få plads ved hjørnespark og målspark, hvis der
> står 100+ og fylder.
>
> Holger

Du ved hvad jeg mener!:P Men bag selvf.

Besvar