Januar transfervindue

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Re: Mon Jens Ø overvejer Prica?

Indlæg af Ravnen »

Der er ingen tvivl om at hvis Vision 2011 skal opnåes, så skal vi have fat i en spiller som Prica eller Djiby Fall. Det nytter ikke vi har verdensklasse i at skabe chancer, og så ikke kan få scoret nok på dem.

Arff

Indlæg af Arff »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Der er ingen tvivl om at hvis Vision 2011 skal
> opnåes, så skal vi have fat i en spiller som Prica
> eller Djiby Fall. Det nytter ikke vi har
> verdensklasse i at skabe chancer, og så ikke kan
> få scoret nok på dem.

Det er jeg helt enig med dig i, og derfor så jeg også virkelig gerne Rade i FCM, men jeg tvivler bare på at vi økonomisk er villige til at betale Rade den løn som han vil forlange fra os, og jeg tror også at han vil kunne få et sportsligt bedre tilbud end fra FCM.

Men som du siger, så skal vi have en som kan score på bare 50% af de chancer som han får (selvom det også er meget), så er det bare sådan en spiller som vi mangler i klubben, men som jeg desværre også tror er usandsynlig vi får lige nu.

forzafcm

Indlæg af forzafcm »

Vild sygt hvis vi får ham:)

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

Han skulle ifølge engelske medier være på vej til FCK.

http://tv2sport.dk/node/19284

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Ja desværre har Fck ikke nok i fire klasse angribere ,

Lauth

Indlæg af Lauth »

Så er Junior vel på vej til heden hvis vi ikke kæmper om Rade Prica? Men er det ikke noget med Dadu kommer hjem her til vinter, og hvis han gør det så hænger vi jo på ca. 4-5 angriber. Det kan jo ikke lade sig gøre untaget er der bliver nogle utilfredese angribere.

Jydepower

Jens Ø. burde overveje Prica

Indlæg af Jydepower »

Se her : http://www.tipsbladet.dk/nyhed/dansk/pr ... rland-kamp

Citat fra Tipsbladet.dk : Rygterne om et Rade Prica-skifte tilbage til SAS Ligaen kører på fulde drøn, efter News of the World i weekenden fortalte, at Sunderland og FC København skulle være enige om en købssum på omkring fem millioner kroner.

Hvis købesummen er på sølle 5 millioner så ville jeg næsten græde hvis vi ikke bød 8 Millioner (evt. med et +) og så en rigtig god løn. Dette er jo næsten et større røverkøb end Florescu.. (not) men tæt på!

.. Eller er det bare mig der synes det er dumt hvis vi ikke blander os i kampen om ham?

MadsBS

Re: Jens Ø. burde overveje Prica

Indlæg af MadsBS »

Jydepower Skrev:
> Se her :
> http://www.tipsbladet.dk/nyhed/dansk/prica-udtaget
> -til-sunderland-kamp
>
> Citat fra Tipsbladet.dk : Rygterne om et Rade
> Prica-skifte tilbage til SAS Ligaen kører på fulde
> drøn, efter News of the World i weekenden
> fortalte, at Sunderland og FC København skulle
> være enige om en købssum på omkring fem millioner
> kroner.
>
> Hvis købesummen er på sølle 5 millioner så ville
> jeg næsten græde hvis vi ikke bød 8 Millioner
> (evt. med et +) og så en rigtig god løn. Dette er
> jo næsten et større røverkøb end Florescu.. (not)
> men tæt på!
>
> .. Eller er det bare mig der synes det er dumt
> hvis vi ikke blander os i kampen om ham?

Vi burde måske blande os. FCK vil dog altid kunne overbyde os på lønnen.

Jeg mener dog at dette er endnu mere interessant (næsten):
Fck vil så stå med Prica, Nordstrand, Ailton og Junior. Det er ikke ligefrem et godt sted at "spille" for Junior i så fald. Han er bagerst i køen nu, og med Prica ville han komme endnu længere tilbage, og et udsyn til spilletid er pludelig meget lang.

Dér burde vi slå til;-)

Lauth

Indlæg af Lauth »

Mener jeg også! men hvad signalere vi ikke til vores egne angriber ved at købe en ny en ind. Ved godt det ikke hare været det bedste men jeg slipper da gerne en af vores frem for Junior. Hvem ved jeg så ikke ?

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Det signalere at de simpelthen skal tage sig sammen !? At de ikke har gjort det godt nok

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Jydepower Skrev:
> Det signalere at de simpelthen skal tage sig
> sammen !? At de ikke har gjort det godt nok

Jeg er enig, set over en bred kam mener jeg heller ikke angriberne har præsteret, og med en så fantastisk midtbane i ryggen burde man kunne forvente mere - Frank er den eneste der reélt kommer frem til de store chancer, og han har endda været langtidsskadet så ham tror jeg helt sikkert vi (igen igen igen) får stor glæde af.

Hvad angår Kim C, Collins, Fagerberg og Jude, så har ingen af dem præsteret set over sæsonen indtil videre, selvom jeg nu nok mener både Jude og Fagerberg har lidt ekstra snor at løbe på endnu...

En skarp angriber der kan noget på egen hånd ville helt klart stærke truppen, men så skal det virkelig også være en der kan gå direkte ind med Frank - dermed synes jeg Prica er egnet, men Junior er ikke, synes simpelthen han har for mange mangler og han vil ikke tilføre holdet noget vi ikke allerede har.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

>Hvad angår Kim C, Collins, Fagerberg og Jude, så har ingen af dem præsteret set >over sæsonen indtil videre.

Det kan jeg kun være enig i.

>selvom jeg nu nok mener både Jude og Fagerberg har lidt ekstra snor at løbe på >endnu.

Det er jeg også sikker på at de har, men jeg kan ikke se hvorfor du ikke nævner Baba Collins under dem der nok skal få lidt ekstra snor.

Efter hvordan jeg ser det er Baba af de tre unge der har størst potentiale, og jeg tror nu også at det er ham klubben giver den længste snor at løbe på.

BW 4108

Indlæg af BW 4108 »

Nu skal i jo lige tænke over at det ikke kun handler om penge.
Ville han foretrække FCK fremfor FCM?
København vs Herning ?
Jeg tvivler. Han ville være en superforstærkning og ville være godt for vores hold. Men FCK kan både tilbyde ham mere sportslig og økonomisk end FCM - desværre.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Ja. det har du nok ret i, men det er ærgeligt at han ikke tænker på at han vil blive den 5 gode angriber fck får, og derfor kommer han nok til at sidde en del på bænken, hvorimod hvis han skiftede til FCM ville han højst sandsynligt blive en fast starter.

Men de tænker jo desværre for det meste på pengene. Desværre

BW 4108

Indlæg af BW 4108 »

Tror ikke at Prica vil sidde på bænken i FCK.
De vil skille sig af med en af deres andre angribere.

Besvar