FCM - FCN
-
E!
Re: FCM - FCN - Startopstillingen
Dondy Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg mener at med den her trup og de to holds
> aktuelle form så må kampen helt klart ligge til
> FCM og jeg mener også godt det kan blive en stor
> sejr da FCN har set meget skrøbelige ud specielt
> på midtbanen hvor vi bør kunne spille dem ud af
> banen.
Tja... jeg mener at have hørt/læst lignende op til en pokalkamp først på ugen.
Jeg frygter lidt at det bliver sådan en kamp hvor vi har alt spillet, 3-4 brændte 100% chancer, og 3 point til Nordsjælland på et heldigt mål tilsidst.
- Men nu har jeg heldigvis før taget fejl...
> Jeg mener at med den her trup og de to holds
> aktuelle form så må kampen helt klart ligge til
> FCM og jeg mener også godt det kan blive en stor
> sejr da FCN har set meget skrøbelige ud specielt
> på midtbanen hvor vi bør kunne spille dem ud af
> banen.
Tja... jeg mener at have hørt/læst lignende op til en pokalkamp først på ugen.
Jeg frygter lidt at det bliver sådan en kamp hvor vi har alt spillet, 3-4 brændte 100% chancer, og 3 point til Nordsjælland på et heldigt mål tilsidst.
- Men nu har jeg heldigvis før taget fejl...
-
YahooSeeker [Bot]
Re: FCM - FCN
Jeg har lige set en fodboldkamp.Det siges at være fra den ypperste liga i Danmark.Det var frygtindgydende dårligt og publikum burde have penge retur og spillerne trækkes i løn.Hold da kæft, hvor var det en ringe omgang boldsparkeri.men det gav 3 points.Godt vi ikke møder FCK disse tider......
-
Skippels
Første halvleg var en nogenlunde indsats, 2 halvleg var hvad angår både indstilling vilje og spil på niveau med 2 division...
-
BW - 665
Evaluering
Endnu en dag på kontoret på SAS Arena med en "pligtsejr fristes man næsten til at sige, men det var godt nok en af de dårligst spillede kampe på fortet i mands minde.
De første 20-25 minutter ligner det ellers en typisk hæsblæsende start fra drengene, hvilket da også resulterer i en fantastisk målgivende aktion af Frank og Borring i fællesskab.
Herefter kan det hele bedst af alt beskrives som en rodebutik, og specielt 2. halvleg var miserabel, heldigvis er FCN om muligt endnu ringere end os og vi kan hive en "fortjent" 1-0 sejr hjem.
Og endnu engang er indlæggene skrækkelige med undtagelse af Borrings, og dødboldene fra CP efterlader meget at ønske. Karakterene:
Heinze -8- Fejlfri kamp af Heinze, og kommer flot ud af sit felt som en anden Ola Tidman, god kamp af ham.
Afriye -7- Bringer næsten intet offensivt, dårlige indlæg, men klarer det defensive tilfredsstillende som altid, så godkendt.
Ipsa -7- Endnu en pose blandede nødder af vores unge backup i midterforsvaret - skiller sig godt af med bolden og klarer hvad han har at klare, men placerer sig til tider uheldigt og så meget svag ud mand-mod-mand imod Fetai i første halvleg, men ellers en fin kamp.
Califf -8- Solid kamp og en sikker sidste skanse. Dirigerer godt med sine medspillere, men hans mange uadresserede "ballon-bolde" kunne vi godt være foruden.
CP -7- Kommer en smule bedre med end Afriye, men indlæg såvel som dødbolde er endnu engang virkelig skidt - det må da være et spørgsmål om tid før Borring må gives ansvaret, eller vi må accepterer at vi kun har højrebenede spillere som kan tage dødbolde.
Borring -10- Stråler klart over alle andre idag, masser af kvalificerede oplæg i begge halvlege, har et fantastisk drive med bolden og er vel egentlig den eneste offensive spiller der kan være sin indsats bekendt i 2. halvleg.
Florescu -8- Velkommen tilbage til Florescu, der som altid arbejder godt og spiller nogle gode pasninger, specielt i 1. halvleg. Lider under at vores offensive spillere slet ikke har nogen bevægelse i 2. halvleg.
Salami -9- Salami er jo som vi kender ham, lukker FCNs midtbane ned og fordeler som en af de eneste boldene godt.
Danny O -6- Dårligste kamp af Danny i indeværende sæson - taber bolden alt for tit, uskarpe indlæg og brænder sågar en fri chance på kanten af feltet, meget atypisk for Danny som må siges at have haft en off-day.
Collins -5- Viser intet overhovedet idag, er rystende uskarp og har ikke blik for sine medspillere. Bør udgøre vores dybe trussel, men tager slet ikke nok offensive løb uden bold - og jeg synes det er længe siden vi har set en kamp fra Collins på det niveau som er påkrævet.
Frank -8- Vinder alt i luften før han bliver taget ud efter 35 minutter, laver en perle af en aktion i forbindelse med scoringen og tabet af ham mærkes tydeligt på vores offensiv efter han bliver taget ud, formodentligt med en forstrækning i låret.
Fagerberg -03- Sjældent jeg overhovedet overvejer så lav en karakter, men der var virkelig absolut intet der lykkedes for vores unge svensker idag, som smider bolden væk på samtlige berøringer med undtagelse af én. Er ikke spilbar nok, uskarp på Borrings fine frispilning og ligner generelt bare en mand der er langt fra formen.
Flinta & Sivebæk -UB- Kommer begge ind med noget løbevillighed og arbejder godt, har faktisk et fint kombineret angreb i fællesskab på et tidspunkt, men får desværre ikke det store ud af indsatsen under de svære betingelser.
De første 20-25 minutter ligner det ellers en typisk hæsblæsende start fra drengene, hvilket da også resulterer i en fantastisk målgivende aktion af Frank og Borring i fællesskab.
Herefter kan det hele bedst af alt beskrives som en rodebutik, og specielt 2. halvleg var miserabel, heldigvis er FCN om muligt endnu ringere end os og vi kan hive en "fortjent" 1-0 sejr hjem.
Og endnu engang er indlæggene skrækkelige med undtagelse af Borrings, og dødboldene fra CP efterlader meget at ønske. Karakterene:
Heinze -8- Fejlfri kamp af Heinze, og kommer flot ud af sit felt som en anden Ola Tidman, god kamp af ham.
Afriye -7- Bringer næsten intet offensivt, dårlige indlæg, men klarer det defensive tilfredsstillende som altid, så godkendt.
Ipsa -7- Endnu en pose blandede nødder af vores unge backup i midterforsvaret - skiller sig godt af med bolden og klarer hvad han har at klare, men placerer sig til tider uheldigt og så meget svag ud mand-mod-mand imod Fetai i første halvleg, men ellers en fin kamp.
Califf -8- Solid kamp og en sikker sidste skanse. Dirigerer godt med sine medspillere, men hans mange uadresserede "ballon-bolde" kunne vi godt være foruden.
CP -7- Kommer en smule bedre med end Afriye, men indlæg såvel som dødbolde er endnu engang virkelig skidt - det må da være et spørgsmål om tid før Borring må gives ansvaret, eller vi må accepterer at vi kun har højrebenede spillere som kan tage dødbolde.
Borring -10- Stråler klart over alle andre idag, masser af kvalificerede oplæg i begge halvlege, har et fantastisk drive med bolden og er vel egentlig den eneste offensive spiller der kan være sin indsats bekendt i 2. halvleg.
Florescu -8- Velkommen tilbage til Florescu, der som altid arbejder godt og spiller nogle gode pasninger, specielt i 1. halvleg. Lider under at vores offensive spillere slet ikke har nogen bevægelse i 2. halvleg.
Salami -9- Salami er jo som vi kender ham, lukker FCNs midtbane ned og fordeler som en af de eneste boldene godt.
Danny O -6- Dårligste kamp af Danny i indeværende sæson - taber bolden alt for tit, uskarpe indlæg og brænder sågar en fri chance på kanten af feltet, meget atypisk for Danny som må siges at have haft en off-day.
Collins -5- Viser intet overhovedet idag, er rystende uskarp og har ikke blik for sine medspillere. Bør udgøre vores dybe trussel, men tager slet ikke nok offensive løb uden bold - og jeg synes det er længe siden vi har set en kamp fra Collins på det niveau som er påkrævet.
Frank -8- Vinder alt i luften før han bliver taget ud efter 35 minutter, laver en perle af en aktion i forbindelse med scoringen og tabet af ham mærkes tydeligt på vores offensiv efter han bliver taget ud, formodentligt med en forstrækning i låret.
Fagerberg -03- Sjældent jeg overhovedet overvejer så lav en karakter, men der var virkelig absolut intet der lykkedes for vores unge svensker idag, som smider bolden væk på samtlige berøringer med undtagelse af én. Er ikke spilbar nok, uskarp på Borrings fine frispilning og ligner generelt bare en mand der er langt fra formen.
Flinta & Sivebæk -UB- Kommer begge ind med noget løbevillighed og arbejder godt, har faktisk et fint kombineret angreb i fællesskab på et tidspunkt, men får desværre ikke det store ud af indsatsen under de svære betingelser.
-
Ravnen
3 point og ikke en skid mere
Skidt kamp, specielt var anden halvleg nærmest til grin med sin totale fravær af vilje til at skabe noget.
Det startede godt nok, vi kom frem til et hav af chancer den første halve time, et fantastisk smukt mål og nogle kæmpe chancer som burde have lukket kampen.
Måske er det Franks udskiftning som tager luften ud af FCM bolden, men alt går i stå da Fagerberg kommer ind, han udtrykker absolut ingen vilje deroppe. Skidt skidt kamp af Fagerberg.
Danny Olsen må også have fået det forkerte ben først ud af sengen i morges, der var vel ikke rigtig noget som lykkedes.
Egentlig er der ikke så meget at sige, andet end det var godt at have Piraten Florescu tilbage. Og så fik vi da de tre point og rekorden over fleste kampe hjemme uden nederlag.
Desværre ingen billeder, måtte blive hjemme da jeg er syg
Det startede godt nok, vi kom frem til et hav af chancer den første halve time, et fantastisk smukt mål og nogle kæmpe chancer som burde have lukket kampen.
Måske er det Franks udskiftning som tager luften ud af FCM bolden, men alt går i stå da Fagerberg kommer ind, han udtrykker absolut ingen vilje deroppe. Skidt skidt kamp af Fagerberg.
Danny Olsen må også have fået det forkerte ben først ud af sengen i morges, der var vel ikke rigtig noget som lykkedes.
Egentlig er der ikke så meget at sige, andet end det var godt at have Piraten Florescu tilbage. Og så fik vi da de tre point og rekorden over fleste kampe hjemme uden nederlag.
Desværre ingen billeder, måtte blive hjemme da jeg er syg
-
Hekler
Re: FCM - FCN - Startopstillingen
mancitydk Skrev:
> hvorfor i hede hule hel...... skal Baba starte
> inde evig og altid???? forstår det ganske simpelt
> ikke, mener virkelig ikke han er til en starter
> lige pt.... (nu skal det jo nok passe at han igen
> idag går ind og sætter nogen kasser ind, men nu
> har jeg da fået luft)...
Den bedse angriber vi har lige nu.
Men hvorfor er Danny med?
Og HVad helvede er der sket siden Fagerberg skal ind???
> hvorfor i hede hule hel...... skal Baba starte
> inde evig og altid???? forstår det ganske simpelt
> ikke, mener virkelig ikke han er til en starter
> lige pt.... (nu skal det jo nok passe at han igen
> idag går ind og sætter nogen kasser ind, men nu
> har jeg da fået luft)...
Den bedse angriber vi har lige nu.
Men hvorfor er Danny med?
Og HVad helvede er der sket siden Fagerberg skal ind???
-
Hekler
Ingen jubel ?
Jeg har sjældent oplevet en scoring med mindre jubel end idag.
Ingen glæde.
Ingen der klappede
ingen der råbte.
Det var næsten som at se det på tekst tv.
Ingen glæde.
Ingen der klappede
ingen der råbte.
Det var næsten som at se det på tekst tv.
-
mrjelle
Brasil Skrev:
> Jeg har lige set en fodboldkamp.Det siges at være
> fra den ypperste liga i Danmark.Det var
> frygtindgydende dårligt og publikum burde have
> penge retur og spillerne trækkes i løn.Hold da
> kæft, hvor var det en ringe omgang
> boldsparkeri.men det gav 3 points.Godt vi ikke
> møder FCK disse tider......
Måske vi havde spillet anderledes hvis vi mødte fck???
Vi var foran så hvorfor skal vi frem og satse en masse? Nej vi spiller ikke specielt godt i dag men det giver samme antal point som da vi slog OB 4-0..
> Jeg har lige set en fodboldkamp.Det siges at være
> fra den ypperste liga i Danmark.Det var
> frygtindgydende dårligt og publikum burde have
> penge retur og spillerne trækkes i løn.Hold da
> kæft, hvor var det en ringe omgang
> boldsparkeri.men det gav 3 points.Godt vi ikke
> møder FCK disse tider......
Måske vi havde spillet anderledes hvis vi mødte fck???
Vi var foran så hvorfor skal vi frem og satse en masse? Nej vi spiller ikke specielt godt i dag men det giver samme antal point som da vi slog OB 4-0..
-
Hausser
Re: Evaluering
Havde man forventet en trodsreaktion ovenpå mandags skamplet, så må man konstatere at den udeblev. Anden halvleg var noget af det dårligeste og mest krampagtige fodbold jeg har set i mands minde fra FCMs side og første halvleg var altså heller ikke noget at skrive hjem om. Bevares, vi skaber da nogle muligheder men selve spillet var da det mest fejlbehæftede og stationære og viljeløse man kunne forestile sig og selv om FCN måske ikke havde så mange muligheder, så havde de da en betydeligt bedre indstilling til tingene, trods fraværet af deres to største profiler og en 5-0 sæk i benene fra i torsdag.
Til psykolog med de her spillere og det kan kun gå for langsomt, det er simpelthen bare ikke godt nok at man ikke kan være mere parat på det mentale plan.
3 point og så videre. ¨
> Karakterene:
>
> Heinze -8- Fejlfri kamp af Heinze, og kommer flot
> ud af sit felt som en anden Ola Tidman, god kamp
> af ham.
Dejligt sikker i alt han foretager sig, kun nogle skidte udspark trækker lidt ned, men 9 herfra.
> Afriye -7- Bringer næsten intet offensivt, dårlige
> indlæg, men klarer det defensive tilfredsstillende
> som altid, så godkendt.
8 - Grunden til han ikke kommer med, har vel også noget at gøre med at Danny meldte sig totalt ud af kampen. Defensiv er han som altid sikker.
> Ipsa -7- Endnu en pose blandede nødder af vores
> unge backup i midterforsvaret - skiller sig godt
> af med bolden og klarer hvad han har at klare, men
> placerer sig til tider uheldigt og så meget svag
> ud mand-mod-mand imod Fetai i første halvleg, men
> ellers en fin kamp.
Enig, han kommer altså på mellemhånd adskillige gange, syntes stadig han mangler helt at overbevise.
> Califf -8- Solid kamp og en sikker sidste skanse.
> Dirigerer godt med sine medspillere, men hans
> mange uadresserede "ballon-bolde" kunne vi godt
> være foruden.
Enig, syntes han styrer det okay dernede, men det er tydeligt ham og Ipsa har problemer i den indbyrdes forståelse.
> CP -7- Kommer en smule bedre med end Afriye, men
> indlæg såvel som dødbolde er endnu engang virkelig
> skidt - det må da være et spørgsmål om tid før
> Borring må gives ansvaret, eller vi må accepterer
> at vi kun har højrebenede spillere som kan tage
> dødbolde.
Enig, jeg gider ikke se den mand sparke dødbolde mere, det er simpelthen ikke godt nok det han præsterer længere er den ikke. Lær af Vingaard!
> Borring -10- Stråler klart over alle andre idag,
> masser af kvalificerede oplæg i begge halvlege,
> har et fantastisk drive med bolden og er vel
> egentlig den eneste offensive spiller der kan være
> sin indsats bekendt i 2. halvleg.
9 Han var med i meget godt, men falder dog også ud af kampen i store dele af anden halvleg.
> Florescu -8- Velkommen tilbage til Florescu, der
> som altid arbejder godt og spiller nogle gode
> pasninger, specielt i 1. halvleg. Lider under at
> vores offensive spillere slet ikke har nogen
> bevægelse i 2. halvleg.
Enig, kunne godt tænke mig han var noget mere farlig.
> Salami -9- Salami er jo som vi kender ham, lukker
> FCNs midtbane ned og fordeler som en af de eneste
> boldene godt.
Enig
> Danny O -6- Dårligste kamp af Danny i indeværende
> sæson - taber bolden alt for tit, uskarpe indlæg
> og brænder sågar en fri chance på kanten af
> feltet, meget atypisk for Danny som må siges at
> have haft en off-day.
Måske den er skuffede mig mest på en dag hvor jeg tror han havde en seriøs chance for at spille sig ind i landsholdsvarmen med en god præstation og så formår han ingenting. Hvorfor ind i helvede vælger manden at smide sig på den friløber han har i første halvleg, det er mig komplet uforståeligt.
> Collins -5- Viser intet overhovedet idag, er
> rystende uskarp og har ikke blik for sine
> medspillere. Bør udgøre vores dybe trussel, men
> tager slet ikke nok offensive løb uden bold - og
> jeg synes det er længe siden vi har set en kamp
> fra Collins på det niveau som er påkrævet.
Uenig, jeg må indrømme jeg syntes han var en af de bedre i første halvleg hvor han skaber god plads omkring sig og modtager bolden godt. Falder dog i anden halvleg sammen med resten af holdet, 7 herfra.
> Frank -8- Vinder alt i luften før han bliver taget
> ud efter 35 minutter, laver en perle af en aktion
> i forbindelse med scoringen og tabet af ham mærkes
> tydeligt på vores offensiv efter han bliver taget
> ud, formodentligt med en forstrækning i låret.
Enig
> Fagerberg -03- Sjældent jeg overhovedet overvejer
> så lav en karakter, men der var virkelig absolut
> intet der lykkedes for vores unge svensker idag,
> som smider bolden væk på samtlige berøringer med
> undtagelse af én. Er ikke spilbar nok, uskarp på
> Borrings fine frispilning og ligner generelt bare
> en mand der er langt fra formen.
Desværre enig, en af de dårligste præstationer af en FCMer i rigtigt lang tid syntes jeg, bogstaveligt talt intet virkede for tunge Fagerberg. Spillet dalede faktisk også i kvalitet som han kom ind, det var næsten som at spille en mand i undertal.
Til psykolog med de her spillere og det kan kun gå for langsomt, det er simpelthen bare ikke godt nok at man ikke kan være mere parat på det mentale plan.
3 point og så videre. ¨
> Karakterene:
>
> af ham.
Dejligt sikker i alt han foretager sig, kun nogle skidte udspark trækker lidt ned, men 9 herfra.
8 - Grunden til han ikke kommer med, har vel også noget at gøre med at Danny meldte sig totalt ud af kampen. Defensiv er han som altid sikker.
> ellers en fin kamp.
Enig, han kommer altså på mellemhånd adskillige gange, syntes stadig han mangler helt at overbevise.
> være foruden.
Enig, syntes han styrer det okay dernede, men det er tydeligt ham og Ipsa har problemer i den indbyrdes forståelse.
> dødbolde.
Enig, jeg gider ikke se den mand sparke dødbolde mere, det er simpelthen ikke godt nok det han præsterer længere er den ikke. Lær af Vingaard!
9 Han var med i meget godt, men falder dog også ud af kampen i store dele af anden halvleg.
Enig, kunne godt tænke mig han var noget mere farlig.
> boldene godt.
Enig
> have haft en off-day.
Måske den er skuffede mig mest på en dag hvor jeg tror han havde en seriøs chance for at spille sig ind i landsholdsvarmen med en god præstation og så formår han ingenting. Hvorfor ind i helvede vælger manden at smide sig på den friløber han har i første halvleg, det er mig komplet uforståeligt.
Uenig, jeg må indrømme jeg syntes han var en af de bedre i første halvleg hvor han skaber god plads omkring sig og modtager bolden godt. Falder dog i anden halvleg sammen med resten af holdet, 7 herfra.
Enig
Desværre enig, en af de dårligste præstationer af en FCMer i rigtigt lang tid syntes jeg, bogstaveligt talt intet virkede for tunge Fagerberg. Spillet dalede faktisk også i kvalitet som han kom ind, det var næsten som at spille en mand i undertal.
-
Ravnen
Re: Ingen jubel ?
De sagde også på TV at SAS Arena var musestille i anden halvleg, hverken spillere eller publikum gav lyd af sig.
-
micha_el
det er klar der ikke er mere lyd i dag 1800 børen på nordea så skal det være sådan
jeg syns dem der var der gjord det godt
jeg syns dem der var der gjord det godt
-
Jydepower
Der var INGEN stemning. Hekler var du der selv?
Selv om undertegnede og Capoen prøvede alt hvad vi kunne så var folk jo så døde som man ikke forstår det? Seriøst jeg har aldrig været til en kampe hvor stemningen har været så dårlig. Folk stram nu op, mød op og syng med?!
Selv om undertegnede og Capoen prøvede alt hvad vi kunne så var folk jo så døde som man ikke forstår det? Seriøst jeg har aldrig været til en kampe hvor stemningen har været så dårlig. Folk stram nu op, mød op og syng med?!
-
Jydepower
Re: Evaluering
BW - 665 Skrev:
> af ham.
Langt fra en fejlfri kamp af ham!? Han var utrolig usikker til tider og kommer ud i feltet som vinden blæser, han vurderede bolden meget forkert mange gang og med lidt uheld så kunne FCN altså have udnyttet det. Dog laver han nogle gode "rush" ud af feltet som dog redder os. - 7
Han var røv sikker i defensiven, laver måske en enkelt kikser. Han laver da 5-7 gode løb op ad banen, og får slået et indlæg eller 2 som faktisk var gode.
> ellers en fin kamp.
Han spillede meget meget bedre i dag. Jeg synes hans indsats fortjener 8. Som du siger skiller han sig utrolig godt af med bolden, blandt andet i 1. halvleg hvor han kommer helt ned til vores hjørneflag, venter lige på at der er 2 omkring ham og så puler han dem og smutter imellem dem. Synes han spillede en rigtig god kamp.
> være foruden.
Enig.
> dødbolde.
Enig.
9-10, han får 3-5 muligheder for at spille Baba og Ken 100% fri så de kan score, men vælger derimod at holde på bolden hvilket ikke er specielt godt. Men man kan se at han vil noget mere end i AB kampen.
Enig.
> boldene godt.
Enig
> have haft en off-day.
½enig. 7, grunden til han misser så meget i første halvleg var at han fik solen i øjnene, ja det lyder som en dårlig undskyldning men sand. Han lavede nogle gode og dårlige ting.
Enig, måske skulle han have 6 fordi han enlig i første halvleg får den spillet godt ud på fløjen.
Nogen lunde enig. Han viser ikke specielt meget angribsivrighed. For mig synes det som om at han forventer at få det serveret. Det var ikke pga. ham at offensiven faldte i niveau, vi var bare tilfredse med 1-0.
Gider slet ikke skriver hvor uenig jeg er. Synes der er så meget i ham som man kan se i dag. 8 fra mig til ham.
> Flinta & Sivebæk -UB- Kommer begge ind med noget
> løbevillighed og arbejder godt, har faktisk et
> fint kombineret angreb i fællesskab på et
> tidspunkt, men får desværre ikke det store ud af
> indsatsen under de svære betingelser.
Synes overhovedet ikke jeg så flinta ..
Sivebæk gjorde det rigtig godt og viste noget af sin hurtighed og teknik.
> af ham.
Langt fra en fejlfri kamp af ham!? Han var utrolig usikker til tider og kommer ud i feltet som vinden blæser, han vurderede bolden meget forkert mange gang og med lidt uheld så kunne FCN altså have udnyttet det. Dog laver han nogle gode "rush" ud af feltet som dog redder os. - 7
Han var røv sikker i defensiven, laver måske en enkelt kikser. Han laver da 5-7 gode løb op ad banen, og får slået et indlæg eller 2 som faktisk var gode.
> ellers en fin kamp.
Han spillede meget meget bedre i dag. Jeg synes hans indsats fortjener 8. Som du siger skiller han sig utrolig godt af med bolden, blandt andet i 1. halvleg hvor han kommer helt ned til vores hjørneflag, venter lige på at der er 2 omkring ham og så puler han dem og smutter imellem dem. Synes han spillede en rigtig god kamp.
> være foruden.
Enig.
> dødbolde.
Enig.
9-10, han får 3-5 muligheder for at spille Baba og Ken 100% fri så de kan score, men vælger derimod at holde på bolden hvilket ikke er specielt godt. Men man kan se at han vil noget mere end i AB kampen.
Enig.
> boldene godt.
Enig
> have haft en off-day.
½enig. 7, grunden til han misser så meget i første halvleg var at han fik solen i øjnene, ja det lyder som en dårlig undskyldning men sand. Han lavede nogle gode og dårlige ting.
Enig, måske skulle han have 6 fordi han enlig i første halvleg får den spillet godt ud på fløjen.
Nogen lunde enig. Han viser ikke specielt meget angribsivrighed. For mig synes det som om at han forventer at få det serveret. Det var ikke pga. ham at offensiven faldte i niveau, vi var bare tilfredse med 1-0.
Gider slet ikke skriver hvor uenig jeg er. Synes der er så meget i ham som man kan se i dag. 8 fra mig til ham.
> Flinta & Sivebæk -UB- Kommer begge ind med noget
> løbevillighed og arbejder godt, har faktisk et
> fint kombineret angreb i fællesskab på et
> tidspunkt, men får desværre ikke det store ud af
> indsatsen under de svære betingelser.
Synes overhovedet ikke jeg så flinta ..
Sivebæk gjorde det rigtig godt og viste noget af sin hurtighed og teknik.
-
BW 4108
Der var kun 4 der lavede stemning på stadion idag.
Der var godt nok tamt, helt skuffende. Men sådan er det jo med gamle ustabile mennesker.
Og hvad skete der for alle de børn inde på ASA? Det er ikke datebold, men fodbold.
Der var godt nok tamt, helt skuffende. Men sådan er det jo med gamle ustabile mennesker.
Og hvad skete der for alle de børn inde på ASA? Det er ikke datebold, men fodbold.