AB - FCM (Pokal)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kriek/Alex

Re: Farvel og tak!

Indlæg af Kriek/Alex »

ja.. Når vi spiller sådan, så sker der nogle dumme ting i hovedet. Klubfølelser og temperament. Simpelt.

Ralle8900

Well...

Indlæg af Ralle8900 »

...på den anden side....

Jeg er selvfølgelig skuffet som alle andre, og det er da en skandaløs indsats, men altså....
..et eller andet sted kan jeg sgu ikke andet end trække på skuldrene og smilebåndet, og sige "nå ja - shit happens".

Vi taber til et 1. divisions-hold i dag - og spiller pivringe. Men et eller andet sted vil jeg egentlig hellere ryge ud nu, fremfor et ærgeligt nederlag i en semi-finale eller lignende....

Vi må vel bare glemme denne kamp og komme videre....

Kriek/Alex

Re: Well...

Indlæg af Kriek/Alex »

tja, sådan er vi alle forskellige. Vi er nogle, ganske få (desværre), som har lidt flere klubfølelser, og som ikke bare tager sådan et nederlag med et smil på læben.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Se det på den positive side... Vi har jo hævet vores bundniveau... Det siger Thomasberg i hvert fald! Hmm!

Peter Ross

dalle

HOLD NU KÆFT!!!

Indlæg af dalle »

det var da utroligt med jer!
selvom fcm har 3 skud der bliver reddet på stregen så syntes i alligevel at det er en skænsel. i blev jo hjernevasket af jan Hoffman(tidligere ab spiller) og Christian som ikke har forstand på fodbold.

førstehalvleg var 50-50 til begge hold men fordi at AB score på et F.....g frispark så syntes i at det er deres halvleg. i anden halvleg spiller vi dem ud af banen og de redder 3 bolde på stregen.

godt nok var det ikke et godt resultat men det er sku lige så ringe af jer.

Den ringeste:flinta som endu engang tager alt tempo ud af kampen bliver også skiftet ud med siv hvor danny så kommer ind og overtrager flintas plads

den bedste: Sivebæk han kommer ind med tempo vilje og viser at den højrekant er en han vil have.

Hausser

Re: Well...

Indlæg af Hausser »

Ja for flere fodboldoplevelser skulle vi da nødigt ha, hva fanden er det for en holdning? Også rart nok vi blev slået ud af UEFA inden den kom igang, vil sgu være for bittert at blive slået ud i semien og misse finalen..

Rooney

Ried og karentæne ?

Indlæg af Rooney »

Hvor mange dage får han for sådan en svinestreg ?

samuelcutter

Derfor kommer vi ALDRIG til at vinde noget

Indlæg af samuelcutter »

Gider ikke skive en masse spillerne viste hvad jeg mener med overskriften...

SUPER lavt bund vi har her i FCM fy for den da....

at tabe ok men ried skam dig føj for en tackling den gider vi ikke se flere af..

SKAM JER FØJ!!!!

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

tjah. Det er selvfølgelig elendigt ud over alle grænser. Det eneste jeg bare ikke gider høre om bagefter er denne undskyldning:

Vi har et lavt bundniveau fordi vi er et ungt hold. Til det kan jeg kun sige: SOOOOOOO FUCKING WHAT!

Klubben har meldt mesterskabsdrømme ud. Spillerne har meldt mesterskabsdrømme ud. Det er meget fint og også dejligt at høre lidt selvtillid. Men så skal man skal lade være med at komme med undskyldninger som denne. Gider ikke høre om spillernes alder hver gang de laver et dårligt resultat så er truppen bare sat forkert sammen. Sådan er det!

Desuden havde vi jo nok bare lagt os i semifinalerne alligevel. Skiftet et halv hold ud på udebane så modstanderne har "frit" spil. Bare fordi vi er indenfor 10 af nr. 1. Sikkert også umotiverende for spillerne.

Vi rejser os til næste kamp hvor vi tager hjemmebanerekorden for os selv. Den må de virkelig være toptændt til nu. De har noget at bevise.

BW - 665

Re: Karakterer

Indlæg af BW - 665 »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Salami, Heinze og C.Poulsen og måske Sivebæk er
> vel de eneste som kan se sig selv bare nogenlunde
> i spejlet i morgen, skammeligt og vanærende, der
> findes vel ikke bedre ord for det
>
> Karakterer, som jeg er for skuffet til at sætte
> ord på lige nu.
>
> Heinze 8
> Kolja 5
> Reid 6
> Califf 6
> C.P 7
> Flinta 00
> Salami 8
> Danny 5
> Borring 03
> Baba 5
> Frank 00
>
> Sivebæk 7
> Kim C. 5

Tjaa, svært at være uenig i de karakterer overall, dog synes jeg du giver Heinze lidt for højt da han har op til flere elendige udspark (som sædvanligt), og 00 til Frank er lige hårdt nok da han er offer for skrækkelige indlæg, for han placerer sig jo hvor han skal i mine øjne.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Thomasberg er vist kommet til at tvivle på sine egne udtalelser, det gav han ihvertfald udtryk for i TV2Sports efterrationalisering, hvorfor mon?

samuelcutter

Re: HOLD NU KÆFT!!!

Indlæg af samuelcutter »

NEJ nu holder du KÆFT!!!

så du den samme kamp som os ????

Vi snakker altså AB en klub som vi burde smadre med den målsætning vi har...

utroligt at man kan forsvare noget som helst...

Kriek/Alex

Indlæg af Kriek/Alex »

Hahah. Ja uha!!

Skippels

Re: Karakterer

Indlæg af Skippels »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Salami, Heinze og C.Poulsen og måske Sivebæk er
> vel de eneste som kan se sig selv bare nogenlunde
> i spejlet i morgen, skammeligt og vanærende, der
> findes vel ikke bedre ord for det
>
> Karakterer, som jeg er for skuffet til at sætte
> ord på lige nu.
>
> Heinze 8
> Kolja 5
> Reid 6
> Califf 6
> C.P 7
> Flinta 00
> Salami 8
> Danny 5
> Borring 03
> Baba 5
> Frank 00
>
> Sivebæk 7
> Kim C. 5

Synes faktisk at Salami spillede en rigtig god kamp, og var langt banens bedste, overtager virkeligt mange bolde, og arbejder desuden langt bedre defenivt end vores to centerforsvarer, selvom han er midtbane.

Salami, C.P og Sivebæk var de eneste, der leverede en ordentligt indsats.

samuelcutter

Re: Ried og karentæne ?

Indlæg af samuelcutter »

2 minimum

føj for den da..

gerne 4 for min skyld for den der var total sindsyg.. så er jeg ligeglad med han er en ulv ud med ham det gider vi ikke se på

Besvar