AB - FCM (Pokal)
-
Hausser
AB - FCM (Pokal)
Vi mangler da en kamptråd til aftenens kamp.
Vejle, Esbjerg og SønderjyskE har alle sagt farvel til pokalen i den runde og andre superligahold har været i vanskeligheder, hvilket beviser at man bestemt ikke kan tage for let på tingene, selv ikke mod modstandere fra de lavere rækker. AB er trods alt også et tophold i første division, så er spillerne ikke opgaven voksen så kan det blive svært.
Med truppen in mente http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed så håber jeg på en startopstilling der ser sådan her ud:
Raska
Kolja - Reid - Califf - C.P
Sivebæk - Salami - Flinta - Borring
Frank - Baba
- Raska mener jeg bør få chancen i målet i denne her kamp, manden hae trods alt ikke spillet sig af holdet på nogen måde og bør få noget tillid i denne her kamp.
- Sivebæk mener jeg også bør få chancen fra start, efter nogle gode indsatser for reserverne, sådan vi kan få ham testet på lidt højere niveau i A-holdssammenhæng. Dog er det lidt synd for Danny, som nok ser frem til kampen mod sin gamle klub så mon ikke at Danny trods alt starter inde, men forhåbentlig får Siv en halvleg.
Succeskriterier for kampen i prioriteret rækkefølge:
1) Sejr! Kampen skal selvfølgelig vindes, det står ikke til diskussion.
2) Ingen skader.
3) Vi får testet nogle talenter på højere niveau.
4) Godt spil og mange mål som giver godt med selvtillid.
Vejle, Esbjerg og SønderjyskE har alle sagt farvel til pokalen i den runde og andre superligahold har været i vanskeligheder, hvilket beviser at man bestemt ikke kan tage for let på tingene, selv ikke mod modstandere fra de lavere rækker. AB er trods alt også et tophold i første division, så er spillerne ikke opgaven voksen så kan det blive svært.
Med truppen in mente http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed så håber jeg på en startopstilling der ser sådan her ud:
Raska
Kolja - Reid - Califf - C.P
Sivebæk - Salami - Flinta - Borring
Frank - Baba
- Raska mener jeg bør få chancen i målet i denne her kamp, manden hae trods alt ikke spillet sig af holdet på nogen måde og bør få noget tillid i denne her kamp.
- Sivebæk mener jeg også bør få chancen fra start, efter nogle gode indsatser for reserverne, sådan vi kan få ham testet på lidt højere niveau i A-holdssammenhæng. Dog er det lidt synd for Danny, som nok ser frem til kampen mod sin gamle klub så mon ikke at Danny trods alt starter inde, men forhåbentlig får Siv en halvleg.
Succeskriterier for kampen i prioriteret rækkefølge:
1) Sejr! Kampen skal selvfølgelig vindes, det står ikke til diskussion.
2) Ingen skader.
3) Vi får testet nogle talenter på højere niveau.
4) Godt spil og mange mål som giver godt med selvtillid.
Senest rettet af Hausser 6. okt 2008, 18:03, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: AB - FCM (Pokal)
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Succeskriterier for kampen i prioriteret
> rækkefølge:
>
> 1) Sejr! Kampen skal selvfølgelig vindes, det står
> ikke til diskussion.
> 2) Ingen skader.
> 3) Vi får testet nogle talenter på højere niveau.
> 4) Godt spil og mange mål som giver godt med
> selvtillid.
Det er vel netop de tre første som gør at superligahold taber til 1 divisionshold. Fordi man automatisk tror man vil vinde uanset hvad, og man af frygt for skader kan holde lidt igen, og at man stadig kan bringe helt nye uprøvede spillere ind. Og så tro det hele er nok fordi man er i en bedre division
Hvis det står til mig er det startopstillingen fra superligaen, ingen eksperimenter, måske et par udskiftninger hvis kampen forløber positivt.
AB vil kæmpe røven ud af bukserne for at slå os, det er den største kamp i deres sæson.
De har ikke noget dårligt hold.
Mine succeskriterier er:
1. Ingen tager en fridag, der skal kæmpes over hele linien
2. Vi skal holde superliga-tempo for at forskellen mellem 1 div og sup. bliver synlig i vores favør. Tempo!
3. Vi skal lukke kampen hurtigt, helst en scoring inden for de første 15 minutter, og yderligere end inden halvlegen. De må for alt i verden ikke få færten af sensation.
4. Løses alt dette positivt, så kan Sivebæk og en anden få en halv times tid i anden halvleg.
> Succeskriterier for kampen i prioriteret
> rækkefølge:
>
> 1) Sejr! Kampen skal selvfølgelig vindes, det står
> ikke til diskussion.
> 2) Ingen skader.
> 3) Vi får testet nogle talenter på højere niveau.
> 4) Godt spil og mange mål som giver godt med
> selvtillid.
Det er vel netop de tre første som gør at superligahold taber til 1 divisionshold. Fordi man automatisk tror man vil vinde uanset hvad, og man af frygt for skader kan holde lidt igen, og at man stadig kan bringe helt nye uprøvede spillere ind. Og så tro det hele er nok fordi man er i en bedre division
Hvis det står til mig er det startopstillingen fra superligaen, ingen eksperimenter, måske et par udskiftninger hvis kampen forløber positivt.
AB vil kæmpe røven ud af bukserne for at slå os, det er den største kamp i deres sæson.
De har ikke noget dårligt hold.
Mine succeskriterier er:
1. Ingen tager en fridag, der skal kæmpes over hele linien
2. Vi skal holde superliga-tempo for at forskellen mellem 1 div og sup. bliver synlig i vores favør. Tempo!
3. Vi skal lukke kampen hurtigt, helst en scoring inden for de første 15 minutter, og yderligere end inden halvlegen. De må for alt i verden ikke få færten af sensation.
4. Løses alt dette positivt, så kan Sivebæk og en anden få en halv times tid i anden halvleg.
-
Arff
Ligesom Hausser siger med Raska, så forstår jeg ikke at man endnu engang har valgt ikke at udtage Ken Fagerberg, da det er i sådan en kamp han kan komme ind og få noget selvtillid og nogle minutter på første holdet, i stedet for at han render rundt nede i 2. div.
-
Hekler
Der er vel kun igen igen at sige at han er sidst i rækken af angribere og derfor ikke i nærheden af truppen.
-
Hausser
Hvilket sgu er skidt, vores 10 millioner svensker skal altså være god nok til at deltage i sådan en kamp, det er efterhånden et godt stykke tid siden Fagerberg blev sin skade kvit.
-
Hausser
Så stor en omvæltning syntes jeg nu ikke min opstilling er. Med Thyge og Florescu ude, er Flinta vel det bedste kort på den offensive midtbane og de fleste er vel enige om at Raska og Heinze er utroligt lige i konkurrencen omkring målmandsposten. Tilbage er udskiftningen af Danny med Sivebæk, som jeg selv skriver næppe er sandsynlig, men som jeg dog alligevel håber på. I FCM har man udviklet en kultur hvor man tør give unge spillere som gør det godt til træning, chancen i kamp, hvilket absolut her været medvirkede til vores succes. Man skal snart have fundet ud af hvad der skal ske med Sivebæk, om man skal satse på ham eller ej, og vi får næppe en bedre kamp at gøre det i imod DKs 17-18ende bedste mandskab.
-
Hekler
Det er bare et faktum at han altid er på andetholdet til træning, og holder sig til de spillere længst i udkanten af truppen.
-
Hekler
Der var fokus på Siv. i går som der var på Baba dagen før han lavede en stribe kasser...så....
-
Arff
Hekler Skrev:
> Der er vel kun igen igen at sige at han er sidst i
> rækken af angribere og derfor ikke i nærheden af
> truppen.
Hvis dette er sandt, så forstår jeg ikke noget af det.
Jude er ude med skade, Kim C har ikke præsteret ret godt, Baba scorer ikke nok, og kommer ikke frem til chancerne, Frank mangler at finde målformen igen, og så er Ken efter alle disse?
Kim og Frank minder for meget om hinanden som typer, så efter min mening burde der kun være plads til én af dem hver gang, og Jude er ude til engang næste år, så har vi tre tilbage.
Så har vi Baba, som er bedst når han spiller på den offensive/som hængende angriber, så stor vi med "to" tilbage, altså Ken og Frank/Kim og der burde det være formen på dagen, og modstanderen som burde afgøre hvilke af de "to" som skulle spille, eller er det mig der er helt væk?
> Der er vel kun igen igen at sige at han er sidst i
> rækken af angribere og derfor ikke i nærheden af
> truppen.
Hvis dette er sandt, så forstår jeg ikke noget af det.
Jude er ude med skade, Kim C har ikke præsteret ret godt, Baba scorer ikke nok, og kommer ikke frem til chancerne, Frank mangler at finde målformen igen, og så er Ken efter alle disse?
Kim og Frank minder for meget om hinanden som typer, så efter min mening burde der kun være plads til én af dem hver gang, og Jude er ude til engang næste år, så har vi tre tilbage.
Så har vi Baba, som er bedst når han spiller på den offensive/som hængende angriber, så stor vi med "to" tilbage, altså Ken og Frank/Kim og der burde det være formen på dagen, og modstanderen som burde afgøre hvilke af de "to" som skulle spille, eller er det mig der er helt væk?
-
Dennis (BW2479)
Hekler Skrev:
> Det er bare et faktum at han altid er på
> andetholdet til træning, og holder sig til de
> spillere længst i udkanten af truppen.
Vil gerne nominere Heklers indlæg her i kategorien "Årets Hits"
Han er langt fra holdet fordi han snakker med andenholdsspillerne? Måske nogen skulle fortælle ham at det er sådan det hænger sammen.
> Det er bare et faktum at han altid er på
> andetholdet til træning, og holder sig til de
> spillere længst i udkanten af truppen.
Vil gerne nominere Heklers indlæg her i kategorien "Årets Hits"
Han er langt fra holdet fordi han snakker med andenholdsspillerne? Måske nogen skulle fortælle ham at det er sådan det hænger sammen.
-
Ravnen
Nu var det ikke din opstilling, men dine fire succeskriterier som jeg kommenterede 
-
Chap
Startopstillingen
Lasse Heinze – Kolja Afriyie, Danny Califf, Winston Reid, Christopher Poulsen – Danny Olsen, Adigun Salami, Dennis Flinta, Jonas Borring – Baba Collins, Frank Kristensen.
Reserver: Martin Raska, Christian Sivebæk, Yakubu Akilu og Kim Christensen.
Kom så drenge!
Reserver: Martin Raska, Christian Sivebæk, Yakubu Akilu og Kim Christensen.
Kom så drenge!
-
mrjelle
Re: Startopstillingen
Det må vel betegnes som være det stærkeste vi kan stille med skader osv, giv os så den sejr.
-
Hekler
Dennis (BW2479) Skrev:
> Hekler Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det er bare et faktum at han altid er på
> > andetholdet til træning, og holder sig til de
> > spillere længst i udkanten af truppen.
>
> Vil gerne nominere Heklers indlæg her i kategorien
> "Årets Hits"
>
> Han er langt fra holdet fordi han snakker med
> andenholdsspillerne? Måske nogen skulle fortælle
> ham at det er sådan det hænger sammen.
Det vare ikke detjeg skrev.
Men hvis han havde selvtillid, så ville han nok ikke gå og gemme sig i periferien?
> Hekler Skrev:
> -----
> > Det er bare et faktum at han altid er på
> > andetholdet til træning, og holder sig til de
> > spillere længst i udkanten af truppen.
>
> Vil gerne nominere Heklers indlæg her i kategorien
> "Årets Hits"
>
> Han er langt fra holdet fordi han snakker med
> andenholdsspillerne? Måske nogen skulle fortælle
> ham at det er sådan det hænger sammen.
Det vare ikke detjeg skrev.
Men hvis han havde selvtillid, så ville han nok ikke gå og gemme sig i periferien?
-
Hekler
Arff Skrev:
> Hekler Skrev:
> -----
> > Der er vel kun igen igen at sige at han er sidst
> i
> > rækken af angribere og derfor ikke i nærheden
> af
> > truppen.
>
> Hvis dette er sandt, så forstår jeg ikke noget af
> det.
> Jude er ude med skade, Kim C har ikke præsteret
> ret godt, Baba scorer ikke nok, og kommer ikke
> frem til chancerne, Frank mangler at finde
> målformen igen, og så er Ken efter alle disse?
Det fortæller jo en hel del om Ken gør det ikke?
> Hekler Skrev:
> -----
> > Der er vel kun igen igen at sige at han er sidst
> i
> > rækken af angribere og derfor ikke i nærheden
> af
> > truppen.
>
> Hvis dette er sandt, så forstår jeg ikke noget af
> det.
> Jude er ude med skade, Kim C har ikke præsteret
> ret godt, Baba scorer ikke nok, og kommer ikke
> frem til chancerne, Frank mangler at finde
> målformen igen, og så er Ken efter alle disse?
Det fortæller jo en hel del om Ken gør det ikke?