Jeg tænker dog på, hvordan kritikken ville ha været, havde vi haft et lorte efterår a la AaB og samtidig været en fiasko i Uefa. Ikke en rar tanke egentlig.
Nogen mener man skal være kritisk og andre mener, der skal støttes op 100% uanset, hvordan det går og hvor godt spillerne præsterer. Jeg hører nok til midt i mellem, men kan sagtens befinde mig i yderpunkterne også - alt afh. af situationen. Men min mening er, at folk skal prøve at holde pennen i ro, når de er allermest oppe at køre. Tænk lidt over tingene på en mere objektiv og langsigtet måde, og tænk måske - som du siger - især på, at dine ytringer i værste (men også bedste i modsatte tilfælde) kan have en effekt på spilleren.
Har det en dårlig effekt på spilleren, kan det have effekt på holdet og dermed flere spillere osv. osv.
Hvis man nu forestiller sig Thomasberg, der efter en kamp jævner en spiller med jorden med et "du er simpelthen den ringeste spiller i FCM". Nej, det duer ikke helt vel.
Mange har været igennem det og slået til. Dennis Sørensen især vil jeg sige. Jeg husker nogle helt vilde udtalelser om præstationerne i hans første sæson i klubben. Om noget ville ha gået anderledes for nogen spillere, hvis der ikke havde været nogen kritik er dog samtidig ret svært at udtale sig om.
Synes dog ikke ukonstruktiv kritik kan bruges til noget som helst - konstruktiv derimod, har altid sin berettigelse. Hvor den grænse går... ja heller ikke så nemt at svare på
Mht Kim C - så har han mest overrasket mig positivt, især i starten. Jeg havde håbet, at den gode start betød, han havde fundet sit gamle jeg og endelig kunne vise en form for "nu skal jeg fandme vise dem, at mit talent er godt nok til at blive en sas-liga bomber". Det er ikke kommet så langt, men derfor håber jeg da stadig og er egentlig kun skuffet over, at han ikke har spillet så godt som i starten - for det ved vi ihf. han kan. Det gør han også selv, TT, Glenn og andre lige så.
Jeg tror ikke på, han bare er købt som fyld, indtil Frank og Ken blev 100% klar igen. Det er meningen, de 4-5 angribere skal konkurrere om pladserne og det er altid godt for en positiv udvikling. Tror og håber på, Kim kommer op på et niveau han ikke har været på før - det vil være godt for klubben og ikke mindst ham selv.