Nogen som så den sindsyge landskamp ?

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Lauth

Nogen som så den sindsyge landskamp ?

Indlæg af Lauth »

Nu ved jeg ikke lige hvor mange der har sympati med det danske landshold og kun ser FCM som FCM, og ikk' andet, men for dem der gør. Fuck en sindssyg kamp.
Det var lidt som City kampen optur og nedtur.
Senest rettet af Lauth 20. sep 2008, 18:50, rettet i alt 1 gang.

Kriek/Alex

Re: Nogen som så den sindsyge landskamp ?

Indlæg af Kriek/Alex »

JA MAN!!!!

DET ER SÅ FUCKING SINDSSYG DRAMATISK OG KÆMPE SENSATION.. MEGA GLÆDE!!!
utrolig følelser..
da der var straffe var jeg gal. da vi scorede til 2-2 troede jeg på sejren. 3-2.. ubeskrivelige følelser.

At der så var en masse fejl fra vores side under kampen, fuck det. Sejren skal nydes!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Lauth Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu ved jeg ikke lige hvor mange der har sympati
> med det danske landshold og kun ser FCM som FCM,
> og ikk' andet, men for dem der gør. Fuck en
> sindssyg kamp.
> Det var lidt som City kampen optur og nedtur.

Det var en helt vild kamp!!

Sad og tænkte at de havde sgu spillet godt, men så tabt 0-1.. Så udlignede de og jeg tænkte fortjent, så tilbage til den første tanke. 2-2 var helt utroligt og 3-2 var fuldstændigt ude af alle tænkelige proportioner :-)

j3pq3

Indlæg af j3pq3 »

jeg sad og så kampen indtil det 83. minut, og beslutter mig så at skifte væk fra den kamp jeg synes var begyndt at udvikle sig til en kedelig affære med et resultat hvor man var bagud 0-1.

og så læser jeg denne tråd.. typisk.... :S

Tiesto

Indlæg af Tiesto »

GENIALT ! :D

- og nød sq den sukkerball Borring sendte afsted til rommedahl midt i anden halvleg :D

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Der var godt nok ikke mange pæne ord fra min side under kampen! men fuck en vild afslutning:D

Morten Olsen Raus!!

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Fantastisk afslutning, løb skrigende rundt i stuen hahahah :-D

De viste masser af vilje i dag. Men spillet var ikke særlig godt, vi havde lidt problemer med at kombinere os frem. Men skidt med det så længe vi vinder. Det bringer minder frem om 3-2 i Italien engang :-D

Hvad sker der lige for DBU, boycutte pressen efter sådan en kamp, tåbeligt.

Chap

DBU boykotter pressen

Indlæg af Chap »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=89030

Hold kæft hvor jeg hader den mand (Lars Berendt) - en mere selviscenesættende og arrogant mand skal man sku lede længe efter.

Ravnen

Re: DBU boykotter pressen

Indlæg af Ravnen »

Chap Skrev:
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=89030
>
> Hold kæft hvor jeg hader den mand (Lars Berendt) -
> en mere selviscenesættende og arrogant mand skal
> man sku lede længe efter.

Jeg kan nævne en som er på niveau med ham: Jesper Worre ;-)

Forrykt for barnlig beslutning. Hele Danmark jubler og vil læse hvad spillerne har at sige om det, smuk timing DBU..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg synes at det er en fed reaktion!

Det var for godt at se journalisten fra JP stå og pive i Fodbold Uden Filter efter kampen

Jeg så kampen på TV, fik nogle få interviews at se umiddelbart efter, og så kan jeg sgu godt klare mig uden mere info

Nat_KBH

Indlæg af Nat_KBH »

Jeg kan egenligt godt forstå dem ;-)
Se sidste mange kampe er de blevet haglet ned over hvor dårlige de er, og så spiller konge bold lige når det gælder - og fodboldDK tilter totalt i ekstase.
Såhavde jeg da også haftlist til at botcutte alt medierelevans.
Men det er en modig beslutning, som ikke falder i rigtig godt jord noget sted.

Og Alto har vel ret, vi mangler jo reelt set ikke mere info end de interviews vi nåede efter kampen - gør vi?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Altoriso Skrev:
> Jeg synes at det er en fed reaktion!

Så synes du vel også det er en fed reaktion når lille Michael på 6 år ligger og vræler på gulvet midt i Føtex fordi han ikke må få en Yankie Bar? For der er da nogenlunde samme mængde barnlighed i disse reaktioner

> Det var for godt at se journalisten fra JP stå og
> pive i Fodbold Uden Filter efter kampen

Synes nu ikke han pev. Han var, ligesom de andre i øvrigt også var, forundrede over at DBU ville gøre landsholdet mere til grin end de i forvejen er, ved at lave en sådan fadæse af rang.

> Jeg så kampen på TV, fik nogle få interviews at se
> umiddelbart efter, og så kan jeg sgu godt klare
> mig uden mere info

Jeg er sådan set også flintrende ligeglad med hvad Morten Olsen, Jon Dal osv. har at sige. Men det skyldes mere min generelle holdning til landsholdet. Det ændrer dog ikke ved, at det er fuldstændig til grin at boycutte pressen fordi man har fået kritik for at have spillet som lort i over 1 år.
Hvis det er den generelle indstilling hos danske fodboldspillere kan jeg fandme bedre forstå at så få slår igennem i udlandet. Der nytter det fandme ikke at opføre sig som den tidligere nævnte unge fra Føtex, hvis du får kritik. Så ryger du lige direkte ud til højre!

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

Det er da fuldstændigt til grin!

Ja, gu fanden er de blevet svinet i pressen. Men de havde jo fortjent det.
Som de spillede mod Ungarn, ville jeg ikke se ret mange af dem på FCM's hold.
De fik lige nøjagtig den kritik de var berettiget til, og ikke en dyt mere. Lige så vel, som de vel fortjener at få ros i dag, og også har fået det.

BW - 665

Apropos mentale problemer...

Indlæg af BW - 665 »

Synes faktisk det er meget passende at det her "initiativ" fra spillerne & DBU kommer i kølvandet på Riddersholms udtalelser ang. danske spilleres mentale forfatning under pres (kilde: http://www.bold.dk/nyt/?vis=88985 )

Det er intet mindre end til grin, og det er ca. verdens største selvmål der kun sætter en fed streg under Riddersholms pointe med at danske spillere bliver forkældt og puslet om af klubber, trænere, kollegaer, agenter osv.

Når det så er sagt, så er jeg åbenbart den eneste som ikke er ovenud imponeret af indsatsen i sig selv. En flot og vigtig sejr med vilje og gejst, uden tvivl! Men lad os være ærlige... holdet sejlede jo til tider, og midtbanen blev fuldkommen splittet ad af de overlegne portugisere - der er langt til fordumstiders styrke, og den her sejr var ikke efter spil og chancer. Vil intet tage fra drengene, men at komme ud med en "hvad sagde vi!" attitude som om de har vundet VM, er helt hen i vejret.

Lad os håbe det er "den gamle garde" anført af Jon Dahl som har iværksat boykottet, hvilket der jo har været rygter om, så de nye kan tage ved lære af deres fejl og den næste generation får mere "hår på brystet".

Kent

Indlæg af Kent »

Det er et kommunikationsmæssigt selvmål af de større. Endelig præsterer landsholdet et resultat, der kan få befolkningen til at bakke op om dem igen og skabe positive historier i pressen. Så vælger man et boykot som gør at pressen nu alligevel sætter negativt fokus på landsholdet. Det er simpelthen amatøraktivt på et meget højt niveau. Man spænder fuldstændig ben for en selv, og enhver kommunikationsrådgiver, der havde udtænkt en sådan strategi ville være fyret hurtigere end han kunne sige "Det er en OM'er!"

Mit gæt er, at det var en strategi man havde udtænkt på forhånd, da man var bange for at blive rundbarberet i Portugal, og så kunne boykotten have en beskyttende effekt. Men at man ikke ændrer strategi efter sejren viser, at DBU ikke ligefrem er verdens hurtigst tænkende og moderne organisation.

Besvar