Christopher Poulsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jydepower

Re: CPs udlandseventyr

Indlæg af Jydepower »

Det er rigtigt på den måde.. Men det handler jo også om hvor hurtigt de skal bruge ham, hvor lang tid af kontrakten der er tilbage, samt hvor mange penge de er vant til at bruge. Men det er rigtigt.. sådan kan man også vende den (:

Dahl Nielsen

Re: Christopher Poulsen IKKE til Leicester

Indlæg af Dahl Nielsen »

Så længe Leicester spiller i Englands tredjebedste række, kommer CP ikke engang til at overveje et skifte til klubben. Manden har lige debutteret på det danske A-landshold, og et skifte til Leicester vil da sætte ham langt tilbage på alle karrieremæssige områder...

Ravnen

10 millioner kr?

Indlæg af Ravnen »

Talte han mon over sig i denne artikel?

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... sk-fodbold

Citeret: "Måske hjælper det mig nu, at jeg er kommet med på landsholdet og startede inde mod Ungarn, for det er klart, at når jeg kan skrive landsholdet på mit CV, stiger min værdi også. Hvis nogle klubber har tænkt: ”Okay, 10 mio. kr. for en spiller, der ikke er på landsholdet - det er godt nok mange penge." Så kan det være, at de nu synes, at det er den rigtige pris, for landsholdet giver afgjort ekstra kredit."

Jeg synes umiddelbart 10 millioner kroner for en dansk landsholdsspiller er for lidt?

tubbe93

Re: 10 millioner kr?

Indlæg af tubbe93 »

kunne det tyde på en frikøbsklausul på de 10 mill. ?

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

10 millioner er vel fint. Så fænomenal er han jo heller ikke, og han har tidligere meldt ud at han gerne vil videre på et tidspunkt, så FCM kan heller ikke tillade sig at tage al for meget overpris for ham. For 10 mio. skulle man nok kunne finde en fuldgod erstatning eller evt. gøre plads til Jessen og Juelsgaard.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Han er nu en vigtig spiller for os, så jeg ville blive skuffet hvis vi ikke kunne få mindst 15+ for ham.

Besvar