MEN Hekler´s artikel om hooliganregisteret få mig til at stille nogle spørgsmål som jeg håber mine kære medBW´ere kan svare på:
1) Hvis der skal egne kontrollører med til udekampene, hvem betaler så deres rejse o.a? Bliver det BW, FCM, hjemmeholdet eller personen selv?
2) Tror i det ender med at man ikke kan købe en udebanebillet spontant? Jeg mener hvis en FCM´er vil til kamp i f.eks FCN men køber billetten ved stadion i FCMtøj...tror i så det ender med at det må han/hun ikke?
3) Hvad med fingeraftryksregistrering? Tror i det ville hjælpe? Altså ikke om man kan se om personen ikke har en ren straffeattest men om personen har karantæne til f.eks SAS-ArenA?
4) "Fælles retningslinjer for karantæne". Det lyder meget godt, men der er altid den usynlige linje...enig/uenig?
5) I en kamp mellem f.eks Viborg og FCM på SAS-ArenA bliver der ballade og nogle "Frø´er" smadrer ting på SAS-ArenA. Politiet får fat i dem, men de siger at de er en nyoprettet voldelig fraktion af FCM. Så kommer pressen ind i billedet og siger at "FCM har fået voldelige medlemmer!" osv. Hvordan kan man garderer sig mod sådanne tåber?!