er fcm.dk blevet "nedlagt"

Om FC Midtjylland og Black Wolves
fadlaa

er fcm.dk blevet "nedlagt"

Indlæg af fadlaa »

Jeg undrer mig gang på gang over den totale mangel på nyhedsopdatering.

Jeg synes simpelhen det er mangel på respekt for os fans at man tillader sig at holde 3-4 dages pause med nyheder. Der findes serieklubber med bedre nyhedsformidling. Når der endelig kommer nyheder er det som regel nyheder uden sportslig relevans. På dette punkt er jeg sgu næsten flov på klubbens vegne. Det er totalt latterligt. Kig på vores konkurrenter. Og ja jeg ved godt dette emne tit bliver bragt på bane men hvorfor sker der ikke en skid. Det bliver værre og værre Og den gamle sang om at der er en ny side på vej gider jeg ik høre. Er vi en prof forretning gælder det sgu osse it mæssigt. Og som det kører nu er det til grin.

hva mener i venner. Hvad kan vi som fans gøre for at lave om på denne evige problemstilling
Senest rettet af fadlaa 18. maj 2005, 17:14, rettet i alt 1 gang.

Sunds

Re: er fcm.dk blevet "nedlagt"

Indlæg af Sunds »

Kan ikke være mere enig og deler din mening. Mon Kølbæk kun arbejder på deltid hos FCM....siden han ikke tiden til at holde siden opdateret.

Rent til grin at vi kan holde et acceptabelt mht informationer på hjemmesiden...:-(

Martin

Indlæg af Martin »

Sunds skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan ikke være mere enig og deler din mening. Mon
> Kølbæk kun arbejder på deltid hos FCM....siden han
> ikke tiden til at holde siden opdateret.
>
> Rent til grin at vi kan holde et acceptabelt mht
> informationer på hjemmesiden...:-(

Tja - tror nu ikke han er på deltid, men det er da helt sikkert for dårligt, at de ikke opdaterer med bare de mest relavante nyheder...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

"Jeg synes simpelhen det er mangel på respekt for os fans at man tillader sig at holde 3-4 dages pause med nyheder"

Hvad mangler du som du ikke kan finde andre steder ?

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Vores trup til de 2 sidste kampe?
En opdateret skadesituation, der opdateres efterhånden som spillerne bliver klar/skadet.

Generalt skal vi bare ha' flere nyheder.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Som fan finder jeg det meste af det jeg vil vide om FCM herinde...

Synes tit at både Hekler og Peter Ross har nogle gode observationer omkring diverse træningspas, kampe osv

Desuden er det forfriskende med nyt fra Martin Jungbloot og diverse trænere/spillere fra ungdomsafdelingen

Men det er da klart at ikke "ulvegravs-indviede" har langt sværere ved at få den samme viden som os der ofte er herinde - og det SKAL der naturligvis gøres noget ved !!!

Måske skulle en eller anden IT-kyndig stå for at lave en hjemmeside som vi alle kunne bruge, og så skulle vi reklamere både her og andre steder for siden, i en slags lille protest mod at det ikke fungerer ved FCM !

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Måske skulle en eller anden IT-kyndig stå for at
> lave en hjemmeside som vi alle kunne bruge, og så
> skulle vi reklamere både her og andre steder for
> siden, i en slags lille protest mod at det ikke
> fungerer ved FCM !

Det var en mulighed, men det kræver en god kilde, der faktisk kender truppen til den kommende kamp, samt skadesituationen... og ikke bare gætterier og formodninger.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Håber det var ironisk ment.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tja vi har jo foreslået en masse, jeg har selv sendt en liste over ting. Men der sker ikke rigtig noget.
Som jeg ser det så er Kølbæk overbebyrdet med arbejde, og der burde ansættes en informationsmedarbejder hvis opgave alene skulle være at sørge for alle led af FCM ved hvad der sker på de forskellige niveauer, og så samtidig sørge for nyhedsflov på den hjemmeside som for en stor den af omverdenen tegner FCM udadtil.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Nej det var det nu ikke helt, men du må nok lige læse mit indlæg ovenfor for at forstå hvad jeg mener med det :-)

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Hvis du seriøst mener du finder alt den information du behøver om fcm via fcm.dk må jeg konstatere at den begrænser sig til ligegyldige vejrudsigter omkring en showkamp. Ikke et ord om sportslige nyheder. Nu er jeg i den heldige situation at jeg som du siger har et indgående kendskab til hvad der sker i klubben via diverse kontakter. MEN jeg får den så absolut ikke fra fcm.dk. Og her tænker jeg på alt hvad der har med det sportslige at gøre. Dette er jo ikke eksisterende. Hvis vi er heldige får vi et 5 linjers ensidet referat af kampene i for sasligaholdet det holder jo ik en meter. Men i stedet for at jeg bruger den næste hele side på at remse op hvad jeg mener alto. Så tag og sammenlign vores side med silkeborg og Agfs.

Ps

det er da godt for folk som ikke har mulighed for at følge holdet tæt at hekler og peter tager sig tid til at imformere om hvad der sker i klubben. For var folk være 100% afhængige af fcm.dk. Nej den tanke tør jeg slet ikke tænke. Men faktum er at det er fcm.dks opgave som officiel side for en prof klub at oplyse om alt af relevans om klubben

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Nej nej :-)

Jeg skriver jo netop at jeg finder det info jeg har brug for HERINDE på Ulvegraven, netop via alle disse "insider" informationer som mange bidrager med !

Og heldigvis har ulvegraven jo den funktion at man kan se om der er kommet en ny nyhed ( den sidste søger jo netop en ny medarbejder, hvilket jo kan være med til at indikere at de nok har rimeligt travlt derinde i forvejen... )

fcm.dk bruger jeg sjældent, da jeg kan finde alt det info jeg ønsker via andre sider, inkl black-wolves.com og diverse andre medier

Det er jo sådan set bare synd for FCM at de ikke har noget bedre at tilbyde...

Men jeg hævder bare at hvis man som de fleste herinde jævnligt læser med herinde, så kan man finde mange interessante detaljer, som man ikke kan finde så mange andre steder !

Jan / sjællænderen

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

OK så er jeg med på hvad du mente. Men hvor du mener du er synd at fcm.dk ikke kan bruges som informationskilde, finder jeg det under alt kritik. Specielt når man tager i betragtning hvor lang tid der er gået og hvor mange gange vi fans har opfordret klubben på en god og konstruktiv måde til at få løst problemet. Eneste konklusion må være at folkene på kontoret prioterer andre ting højere end fcm.dk. For jeg tvivler ikke på at de har hænderne fulde med andre gøremål. Men dette burde de bare melde ud. I stedet for at vi starter den ene debat efter den anden fra tid til anden.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

hovsa

samme indlæg blev postet 2 gange

sorry

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Hos Sif er det vist af og til en fan, der skriver på hjemmesiden, og det mener jeg også har været vendt herinde for en del tid siden, da debatten også kørte..

Så har TK været herinde og opfordret til at folk skulle komme med ideer, hvilket mange uden tvivl også har gjort !

MIT forslag er som tidligere nævnt at vi selv gør noget ved sagen, enten ved at tilbyde mere aktiv hjælp til "deres" side eller også lave "vores" egen, hvor vi evt kunne lægge nyheder ind, gerne i samarbejde med FCM..

Et slags www.fcm2.dk eller noget :-)

Besvar