FCM-Manchester City
-
damp
Re: Florescu: Nu går vi efter guldet!
Selvom jeg er AaB fan, så vil jeg nu godt rose FCM´s spil over 2 kampe.
Syntes det var flot spil mod et godt hold, selvom det ikke er toppen af europa, så er de ihvertfald 1 trin eller 2 over sas liga klasse.
Jeg har før ment, at FCM har haft klare taktiske mangler når de skulle spille europæisk. Og at de derfor er røget ud hver gang, ved at spille håbløs naivt. Kampen mod city vil jeg dog betegne som rent uheld. Syntes ikke i spillede dem ud af banen, men i var klart det bedste hold og ville mest. Var faktisk meget skuffet over hvad city leverede.
Syntes i skal tage det gode spil med videre næste gang i skal spille i europa.
Selvom vi er konkurenter i ligaen, så holder jeg altid med danske hold i europa, da det gavner hele den danske liga.
Syntes det var flot spil mod et godt hold, selvom det ikke er toppen af europa, så er de ihvertfald 1 trin eller 2 over sas liga klasse.
Jeg har før ment, at FCM har haft klare taktiske mangler når de skulle spille europæisk. Og at de derfor er røget ud hver gang, ved at spille håbløs naivt. Kampen mod city vil jeg dog betegne som rent uheld. Syntes ikke i spillede dem ud af banen, men i var klart det bedste hold og ville mest. Var faktisk meget skuffet over hvad city leverede.
Syntes i skal tage det gode spil med videre næste gang i skal spille i europa.
Selvom vi er konkurenter i ligaen, så holder jeg altid med danske hold i europa, da det gavner hele den danske liga.
-
Ravnen
Re: Florescu: Nu går vi efter guldet!
damp Skrev:
-------------------------------------------------------
> Selvom vi er konkurenter i ligaen, så holder jeg
> altid med danske hold i europa, da det gavner hele
> den danske liga.
Enig der, jeg glæder mig også over Aab i CL og håber I kan gøre en god figur. Dansk fodbold skulle gerne være kommet så langt at vi ikke render ind i deciderede øretæver mere. CL er altid lidt sjovere når der er et dansk hold med
Jeg tror bare det kommer til at koste jer gevaldigt i ligaen. Men hvis det er prisen en sæson for den oplevelse CL er, så kan man vel leve med det?
> Selvom vi er konkurenter i ligaen, så holder jeg
> altid med danske hold i europa, da det gavner hele
> den danske liga.
Enig der, jeg glæder mig også over Aab i CL og håber I kan gøre en god figur. Dansk fodbold skulle gerne være kommet så langt at vi ikke render ind i deciderede øretæver mere. CL er altid lidt sjovere når der er et dansk hold med
Jeg tror bare det kommer til at koste jer gevaldigt i ligaen. Men hvis det er prisen en sæson for den oplevelse CL er, så kan man vel leve med det?
-
Jydepower
Re: Tabt fra bænken?
Jeg undre mig bare over hvorfor vi skifter defensivt ind !?! Jeg ville gerne have set Flinta ind i stedet for Thyge. og så skulle man ikke skifte mere defensivt, at ligge bolden over til et utrlig godt offensivt City hold med så mange stjernespillere som "normalt" ville ligge over vores spillere er naivt. Vi havde styr på hele kampen selv om vi spillede offensivt så kan ikke helt forstå hvorfor TT planlagde det som han gjorde. Men hold kæft vi kan ranke vores rygge op og sige, måske er vi ikke så svineheldige som Aab og trække 2 hold langt under SASliga klasse, eller har det held som FCK havde med at få en "tumult-bold" serveret 2 meter fra mål og få prikket den ind 10 min før til. Stort set alle de danske super resultater er baseret på held og kedeligt fodbold, hvor imod man desværre ikke bliver belønnet for at spille et City hold, i lange perioder, ud af banen. Det er så pisse ærgeligt, men det er det der sker engang i mellem.. bare vent til næste år.. muhaha ! Kæft jeg glæder mig til at se at vi spiller Everton ud ;P Nu er går vi efter Guldet i ligaen, og mund ikke vi også taber pokaltitlen .. Here we come !
-
Dahl Nielsen
Re: Skubberi?
Og du har fuldkommen ret. Lige efter pressemødet bekræftede Thomasberg (er næsten sikker på, det var ham), at Florescu skulle have sparket det sidste straffe.
-
Ravnen
Jydepower Skrev:
>
> og mund ikke vi også taber pokaltitlen .. Here we come !
Uha det håber jeg da virkelig ikke
Haha, ellers fint indlæg. Indskiftningen af Frank var lidt underlig, men det er jo så nemt at sige efterfølgende.
>
> og mund ikke vi også taber pokaltitlen .. Here we come !
Uha det håber jeg da virkelig ikke
Haha, ellers fint indlæg. Indskiftningen af Frank var lidt underlig, men det er jo så nemt at sige efterfølgende.
-
hitman202
Re: BITTERT.
Fandt et fcm flag, lasse
> heinzes håndklæde samt jeg bytted min halvfake
> FCMtrøje med en ægte MCFC trøje.
Ahem Ahem.... Tror jeg gjorde den kongeste handel af dem alle. Jeg byttede et kamprogram til en MCFC udebane trøje;-) Sweet deal!!!
Vi kan godt blive enige om det er en Ultra bitter følelse vi står med idag efter at have været så tæt på. Men når støvet lægger sig sys jeg faktisk det var en mega fed oplevelse, noget man vil huske altid. Både kampen og byturen bagefter som sad i kroppen hele dagen efter;-)
Stor respekt til alle de City fans som opførte sig ordentligt og skrålede med på alle Oasis´s sange på de respektive pubber bagefter:-)
> heinzes håndklæde samt jeg bytted min halvfake
> FCMtrøje med en ægte MCFC trøje.
Ahem Ahem.... Tror jeg gjorde den kongeste handel af dem alle. Jeg byttede et kamprogram til en MCFC udebane trøje;-) Sweet deal!!!
Vi kan godt blive enige om det er en Ultra bitter følelse vi står med idag efter at have været så tæt på. Men når støvet lægger sig sys jeg faktisk det var en mega fed oplevelse, noget man vil huske altid. Både kampen og byturen bagefter som sad i kroppen hele dagen efter;-)
Stor respekt til alle de City fans som opførte sig ordentligt og skrålede med på alle Oasis´s sange på de respektive pubber bagefter:-)
-
Jydepower
HAHA.... Tager pokaltitlen ;D Stave fejl, beklager. Og tak så môge..
-
todren
Nu tror jeg på Thomasberg...
... når han siger vi kan klare os i Premier League:
Sunderland-Manchester City 0-3
Sunderland-Manchester City 0-3
-
BW - 665
-
j3pq3
Re: City med storhedsvanvid
med en ny ejer og en slat penge er intet umuligt.
Jeg vil blot referere til "john" Ø's bog "Varmt hjerte koldt blod", beskriver hvordan sådan en situation typisk ender. nu må man bare se om "hans relativitetsteori" også holder i denne situation.
Jeg vil blot referere til "john" Ø's bog "Varmt hjerte koldt blod", beskriver hvordan sådan en situation typisk ender. nu må man bare se om "hans relativitetsteori" også holder i denne situation.
-
Ravnen
Billeder
Jeg fandt lige de her billeder på facebook http://www.facebook.com/album.php?page= ... 1207860906