FCM-Manchester City

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Skippels

Re: Efterrationalisering- Thygesen

Indlæg af Skippels »

Jeg er dybt uenig i Thyges præstation, som jeg ikke mener, var fyldestgørende. Vi kan være enige om, at han arbejder som en hest, og har et kæmpe løbepensum. Men hvad nytter det, når størstedelen af alt det han prøver på mislykkedes? Stort set alle hans indlæg var elendige, og en del skød han helt ad helvedes til bag mål. Desuden lavede han mange fejlafleveringer og var ikke præcis, dels på grund af misforståelser mellem ham og Danny, og på grund af manglende skarphed og koncentration i øjeblikket. Generelt synes jeg ikke, at han har udrettet ret meget i det seneste par kampe, andet end at løbe forvirret rundt. Hans plads er og bliver på den centrale midt.

todren

Tabt fra bænken?

Indlæg af todren »

1. Jude Nworuh med fra start? Han havde intet at byde på?

2. Frank Kristensen sat ind på en defensiv midt. Manden er ikke defensiv, og langt fra sin optimal form.?

Ravnen

Florescu: Nu går vi efter guldet!

Indlæg af Ravnen »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88418

Et lille og smukt citat derfra:

Sket er sket, jeg har så ondt af dette smukke hold.

- Jeg er meget stolt af indsatsen. Vi har et fantastisk hold, og spiller nærmest som om, at vi voksede op sammen. Kan vi holde samme niveau, kan vi også nå vores mål om at få guld i år.
--

Godt sagt, det er i sandhed et smukt godt. Det bedste jeg mindes at have set i dansk klubfodboldshistorie. Vi har så mange evner og mulighederne er store.

Ravnen

Re: Tabt fra bænken?

Indlæg af Ravnen »

Det er vel så nemt at pege fingre bagefter?

Jude gjorde det fantastisk i Manchester, og han kæmpede også godt i går.

Frank er fænomenal med hovedet, jeg er ret sikker på han skulle være der for at aflaste forsvaret i de sidste svære minutter. Desværre lykkedes det ikke helt.

Jeg er fuldt ud tilfreds med Thomasbergs dispositioner. Vi har i dette efterår stået langt bedre defensivt end jeg kan mindes længe.

Davoos

Re: Tabt fra bænken?

Indlæg af Davoos »

Jeg undrede mig meget da Frank kom ind, i de sidste minutter af en så vigtig kamp, meget snævert foran. En mand uden kampform og timing skal IKKE ind i de sidste 5 min af sådan en kamp.

Min mening, og jeg er ikke FCM fan.

Upåagtet af at Frank Kristensen er manden der header bolden fejlagtigt hen til en City mand, der sætter den ind i kryderen på waliseren, som retter den af i hovedet på en chanceløs Califf, så sætter man ikke en mand der har været ude så lang tid ind i sådan en kamp på det tidspunkt!!!

Davoos

Re: Florescu: Nu går vi efter guldet!

Indlæg af Davoos »

Er du splitterravene sindssyg, eller blev du født i går : ), jeg hentyder selvfølgelig til:

"Det bedste jeg mindes at have set i dansk klubfodboldshistorie".

Jeg grinte næsten lige så højt, som da jeg læste dette på FCM.dk

"...de midtjyske profiler har vist, at de kan spille op imod et af Europas bedste klubhold."

Realisme er en god ting, ned på jorden med sig!

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

Davoos Skrev:
-------------------------------------------------------
> Er du splitterravene sindssyg, eller blev du født
> i går : ), jeg hentyder selvfølgelig til:
>
> "Det bedste jeg mindes at have set i dansk
> klubfodboldshistorie".
>
> Jeg grinte næsten lige så højt, som da jeg læste
> dette på FCM.dk
>
> "...de midtjyske profiler har vist, at de kan
> spille op imod et af Europas bedste klubhold."
>
> Realisme er en god ting, ned på jorden med sig!

Hvad er det lige præcis du griner af?

Davoos

Indlæg af Davoos »

Kasper M.

Er Man City et af Europas bedste klubhold? indlagt som evig midterhold i prm. league?

Og

"Det bedste jeg mindes at have set i dansk
klubfodboldshistorie"?

at være lige ved at sende et engelsk midterhold ud af 2.runde af uefa kvalen, er vidst mere det bedste man mindes at have set i FCMs klub historie, tager du Danmark ind over bliver det bare grinagtigt og pinligt.

Ned med nakken og ud at gøde plovfuren igen!

BW 4108

Straffesparkkoncurrencen

Indlæg af BW 4108 »

http://www.youtube.com/watch?v=rDYTO8SJFyM

Fik lige optaget det spændende moment.
Ikke for sarte sjæle.

Opbakningen fra Nordea var jo suveræn igår, det er var jo helt vildt. Giv os det hver gang.

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

Davoos

Man. city ikke ligefrem et af Europas bedste hold nej, men de er da oppe i den ende.

"Det bedste jeg mindes at have set i dansk
klubfodboldshistorie"?

Nu er det ikke så meget modstanderholdet han tænker på i denne situasion tror jeg ikke, men selve spillet. Jeg har sgu aldrig set et dansk hold spille et Premier League hold ud af banen i 2 kampe? Og når man tænker på hvor mange store stjener der spille på det hold må man satme sige at det er fantastisk flot. Jeg er enig, jeg mindes heller ikke at have set lignende i dansk fodbold.

Hvem mener du har leveret bedre spil og taktik over 2 kampe mod sådan et hold? Lad mig gætte: Aab?

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Tænk på de midler, city arbejder med. Alene deres angriber "Jo", som aviserne skyder mellem 160-200 millioner kr. Som en avis nævnte det, ville det koste hele FCMs hold + SAS Arena, at få fingrene i ham.

At vi kan udspille et hold med så mange midler at arbejde med, et så stort bagland og lang historie, siger en del.

Desuden er det ikke en skam, at ligge nr. 9 i Premier League, som i min mening er den hårdeste liga i verden.

Kasper_Nielsen

Re: Straffesparkkoncurrencen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Puha, fik helt pulsen op, af at gense det. Blev dog helt glad, da jeg så Lasse Heinze snuppe skud nr. 3, og fik en underlig følelse af, at nu er den hjemme, men nå nej, det er den jo ikke :-/

BW 4108

Indlæg af BW 4108 »

Ja det tror jeg vi alle fik..
Der gik man alle følelser igennem.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Glemmer aldrig det minut der går, fra Johnson brænder og til Borring brænder. Det var den ultimative op- og nedtur samlet på så enormt kort tid. Det gjorde ondt!

Peter Ross

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Kasper M Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvem mener du har leveret bedre spil og taktik
> over 2 kampe mod sådan et hold? Lad mig gætte:
> Aab?

Kaunas er da minimum på niveau med Man City...

Faktum er at AaB kan grine hele vejen til banken pt. og fair nok. Men det er jordens mest billige CL-plads. Slå 2 hold der niveaumæssigt er omkring 1. division. Så måske Davoos ikke skal råbe så satans højt. Med det spil AaB har leveret indtil videre i år er der i hvert fald INTET der tyder på, at de ville have været i nærheden af CL hvis de havde mødt et hold som nærmede sig Citys niveau.
Så min opfordring til Davoos: Stik piben ind og glæd dig over jeres gratis CL-billet.

Besvar