Ibrahim til Østrig?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
B

Re: Ibrahim til Østrig - Jonas Troest

Indlæg af B »

Hans præstationer i OB og mine generelle holdning til hans evner. Derudover forsvinder Kolja snart - enig i at han er bedre, men hvad hjælper det.

Hva' bygger du din tro på at Marcic nogensinde slår igennem og bliver førstevalg?, og hvis du heller ikke tror på det, hva' er så den realistiske løsning, nu hvor det ikke er Troest.
Du nævner Jonas J, men hvis han har kvaliteterne til det allerede nu, forstår jeg ikke, at han ikke er mere med i truppen.

Nå ja Ulrik Lindkvist nævnte du sidst det blev diskutteret, fair nok, tror bare ikke på at han nogensinde bliver førstevalg i FCM igen.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Jeg mener ikke at J. Troest har de kvaliteter der skal til for at spille back i FCM, han er simpelthen ikke den rette type. For at spille det fodbold vi gerne vil, så kræver det dygtige offensive backs som er stærke i kombinationerne, hurtige og som slår giftige indlæg. Dette er ikke en beskrivelse som passer på Troest og faktisk er det heller ikke en beskrivelse som passer på Kolja, men han har dog udviklet sig meget og jeg syntes også han er blevet bedre fremad.

Hvad enten man vil det eller ej, så er Troest en omskolet midterforsvarer som spiller back i mangel af bedre, og omskolede midterforsvarere er altså meget sjældent specielt gode i offensiven.

At han ikke er go nok til backen, betyder dog ikke at han ikke kunne være en glimrende erstatning i midterforsvaret.

B

Indlæg af B »

Som du siger har FCM udviklet Kolja i den retning, jeg tror på at man kan gøre det samme med Troest.

og vil mene at Troest har et højere udgangsniveau - især hva angår kombinationsspillet.

Besvar