Simon Poulsen
-
Hausser
Simon Poulsen
Er der nogen der har hørt eller læst noget om hvordan det går Simon Poulsen i det hollandske? Kan han etablere sig dernede, så må der helt sikkert være en landsholdsplads i vente til ham, da DK p.t. står og skriger på en anstændig venstre kant.
EDIT: Eftersom folk ikke kan finde ud af de ellers meget simple ordensregler der er lavet i et par tråde, og stadigt poster indlæg tilfældige steder, så laver jeg i stedet seperate tråde til spillerne, efterhånden som det bliver relevant. Mvh Admin.
EDIT: Eftersom folk ikke kan finde ud af de ellers meget simple ordensregler der er lavet i et par tråde, og stadigt poster indlæg tilfældige steder, så laver jeg i stedet seperate tråde til spillerne, efterhånden som det bliver relevant. Mvh Admin.
Senest rettet af Hausser 11. mar 2009, 22:19, rettet i alt 1 gang.
-
David
Re: Simon Poulsen
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Er der nogen der har hørt eller læst noget om
> hvordan det går Simon Poulsen i det hollandske?
> Kan han etablere sig dernede, så må der helt
> sikkert være en landsholdsplads i vente til ham,
> da DK p.t. står og skriger på en anstændig venstre
> kant.
Han spillede hele kampen igår for AZ mod Fiorentina, som de dog tabte 0-2.
Så han er åbenbart inde i varmen dernede.
Mvh.
David
> Er der nogen der har hørt eller læst noget om
> hvordan det går Simon Poulsen i det hollandske?
> Kan han etablere sig dernede, så må der helt
> sikkert være en landsholdsplads i vente til ham,
> da DK p.t. står og skriger på en anstændig venstre
> kant.
Han spillede hele kampen igår for AZ mod Fiorentina, som de dog tabte 0-2.
Så han er åbenbart inde i varmen dernede.
Mvh.
David
-
mrjelle
Simon Poulsen
http://66.102.9.104/translate_c?hl=da&s ... kloD6PYvjA
Det lader til Simon rimelig hurtigt har lært Hollandsk, nogle der ved om han egentlig spiller derovre?
Det lader til Simon rimelig hurtigt har lært Hollandsk, nogle der ved om han egentlig spiller derovre?
-
Hekler
Fremragende.
Det var måske sådan noget FCM tv skulle lave emd nogle af Nigerianerne?
Det var måske sådan noget FCM tv skulle lave emd nogle af Nigerianerne?
-
Nat_KBH
Han spillede i hvert fald de første 60 minutter i sidste weekend da Alkmaar tabte til NAC Breda, så han får sig da noget spilletid i det hollandske.
-
Hausser
Det lader til jeg ikke er den eneste som har undret mig over hvorfor Simon Poulsen ikke er en del af landsholdet http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... ens-planer. Heldigvis lader det til at Simon er i dialog med Morten Olsen og han snart kan blive aktuel for landsholdet igen.
Borring får snart noget alvorlig konkurrence til venstre kanten på landsholdet, ladet det til, det er kun godt.
Borring får snart noget alvorlig konkurrence til venstre kanten på landsholdet, ladet det til, det er kun godt.
-
BW - 665
Riddersholm langer ud efter Poulsen
http://www.bold.dk/nyt/?vis=88985
Forstår overhovedet ikke hvorfor vores nytilkommende og forhenværende træner føler behov for at fremhæve S. Poulsen negativt i medierne; én ting er at han ikke har et sagligt grundlag for at udtale sig om SPs mentale tilstand og forventninger til fodbold i udlandet, noget andet er at jeg generelt mener det er dårlig stil at udtale sig negativt om nuværende, eller forhenværende, holdkammerater - sandt eller ej.
Forstår overhovedet ikke hvorfor vores nytilkommende og forhenværende træner føler behov for at fremhæve S. Poulsen negativt i medierne; én ting er at han ikke har et sagligt grundlag for at udtale sig om SPs mentale tilstand og forventninger til fodbold i udlandet, noget andet er at jeg generelt mener det er dårlig stil at udtale sig negativt om nuværende, eller forhenværende, holdkammerater - sandt eller ej.
-
hviid
Re: Riddersholm langer ud efter Poulsen
Jeg lavede et interview med Glen om præcis samme emne, da han stadig var U17-landsholdstræner, og der nævnte han flere andre spillere som f.eks. Mads Junker, Jan Kristiansen og Jacob Poulsen:
http://www.kunsport.dk/artikelvisning_d ... wsId=25132
Nu er han så træner i FCM, og for at undgå at blive svinet til på alverdens debatfora og i pressen har han klogeligt nok valgt at nævne en tidligere FCM'er som et eksempel - og i øvrigt et godt eksempel af slagsen.
http://www.kunsport.dk/artikelvisning_d ... wsId=25132
Nu er han så træner i FCM, og for at undgå at blive svinet til på alverdens debatfora og i pressen har han klogeligt nok valgt at nævne en tidligere FCM'er som et eksempel - og i øvrigt et godt eksempel af slagsen.
-
Nat_KBH
Det er jo en dum og tåbelig udtalelse fra en træner.
Så vidt jeg er informeret, har det vist mere at gøre med skader og sygdom der har generet end det har med det mentale at gøre, at han ikke lige er slået helt igennem i Alkmaar endnu.
-Men ja, der skal da også en vis portion fightervilje til for at slå igennem dernede. -som i alle større europæiske ligaer.
Så vidt jeg er informeret, har det vist mere at gøre med skader og sygdom der har generet end det har med det mentale at gøre, at han ikke lige er slået helt igennem i Alkmaar endnu.
-Men ja, der skal da også en vis portion fightervilje til for at slå igennem dernede. -som i alle større europæiske ligaer.
-
BW - 665
hviid Skrev:
> Nu er han så træner i FCM, og for at undgå at
> blive svinet til på alverdens debatfora og i
> pressen har han klogeligt nok valgt at nævne en
> tidligere FCM'er som et eksempel - og i øvrigt et
> godt eksempel af slagsen.
Hvad ved du om det? Mener du at du har grundlag for at bedømme SP's mentale tilstand og forventninger til et klubskifte? Så vidt jeg ved har du ikke været indover som rådgiver da SP valgte at skifte, præcis som Riddersholm med stor sandsynlighed heller ikke var.
Han laver nogle antagelser, det er der jo så mange der gør, men synes stadig det er dårlig stil overfor en tidligere FCM spiller; havde han "bare" påtalt hans spil i sin nye klub havde det været noget andet, men nu udtaler han sig altså om mandens sindstilstand, om'er!
> Nu er han så træner i FCM, og for at undgå at
> blive svinet til på alverdens debatfora og i
> pressen har han klogeligt nok valgt at nævne en
> tidligere FCM'er som et eksempel - og i øvrigt et
> godt eksempel af slagsen.
Hvad ved du om det? Mener du at du har grundlag for at bedømme SP's mentale tilstand og forventninger til et klubskifte? Så vidt jeg ved har du ikke været indover som rådgiver da SP valgte at skifte, præcis som Riddersholm med stor sandsynlighed heller ikke var.
Han laver nogle antagelser, det er der jo så mange der gør, men synes stadig det er dårlig stil overfor en tidligere FCM spiller; havde han "bare" påtalt hans spil i sin nye klub havde det været noget andet, men nu udtaler han sig altså om mandens sindstilstand, om'er!
-
Hausser
Man kan mene hvad man vil om Simon Poulsen-eksemplet, man skal måske undgå at bruge kontrete eksempler, men Riddersholm har utvivlsomt en meget væsentlig pointe, danske spillere er ikke de stærkeste rent mentalt og tåler ikke megen modgang. Dette problem mener jeg i øvrigt ikke er kulturelt betinget, da man kan se på mange andre plan hvor danskere excellerer, det handler simpelthen for mange forkælede unge drenge i fodboldklubberne som har været vant til at være nummer 1 og aldrig for alvor er blevet udfordret.
Jeg håber og tror at vores akademi-model er vejen frem når de unge skal modnes, sådan de også kan tåle den modgang der utvivlsomt vil komme.
Jeg håber og tror at vores akademi-model er vejen frem når de unge skal modnes, sådan de også kan tåle den modgang der utvivlsomt vil komme.
-
hviid
Nej, det har jeg ikke forstand på, men det har Glen med stor sandsynlighed. Glen var ITU-træner, da Simon Poulsen kom til klubben i sin tid, så han kender utvivlsomt en del til ham. Desuden bor han ikke langt fra træningsbanerne i Ikast, så mon ikke han har været forbi til træning en gang i mellem, da han senere blev U-landsholdstræner. Så jeg er ikke i tvivl om, at han ved, hvad han snakker om.
-
Nat_KBH
hviid:
Ja, Riddersholm ved da nok, til dels, hvad han taler om...
Men synes du det er fair at han trækker én person frem i lyset (sandt eller ej, hvad han siger) - fremfor bare at holde det på et generaliserende niveau?
Personligt synes jeg det er mudderkastning på et grimt niveau...
Hverken Riddersholm, du eller jeg ved jo reelt set hvad der sker inde i hovedet på SP, når han løber rundt i Holland.
Ja, Riddersholm ved da nok, til dels, hvad han taler om...
Men synes du det er fair at han trækker én person frem i lyset (sandt eller ej, hvad han siger) - fremfor bare at holde det på et generaliserende niveau?
Personligt synes jeg det er mudderkastning på et grimt niveau...
Hverken Riddersholm, du eller jeg ved jo reelt set hvad der sker inde i hovedet på SP, når han løber rundt i Holland.
-
hviid
Ok, men hvis Simon ikke kan abstrahere fra en udtalelse fra sin gamle træner, så burde han nok finde sig et andet erhverv...
-
Altoriso
Jeg er helt på linie med hviid her
Hvis der er nogen der da kan vide lidt om emnet, så er det da netop Riddersholm, og sgu da ikke nogle forskellige debattører på Ulvegraven..
At Simon så sikkert bliver spurgt til emnet og sikkert også får sine udtalelser fordrejet så det kommer til at ligne splid er jo en anden sag
Jeg tror dog ikke at der er nogen at de nævnte spillere der kan fare i flint over hans kommentar, og mon ikke de til dels også er enige
Hvis der er nogen der da kan vide lidt om emnet, så er det da netop Riddersholm, og sgu da ikke nogle forskellige debattører på Ulvegraven..
At Simon så sikkert bliver spurgt til emnet og sikkert også får sine udtalelser fordrejet så det kommer til at ligne splid er jo en anden sag
Jeg tror dog ikke at der er nogen at de nævnte spillere der kan fare i flint over hans kommentar, og mon ikke de til dels også er enige