Furuseth indstiller karrieren!
-
Kent
Re: Furuseth indstiller karrieren!
Jeg har vist aldrig lagt skjul på, at jeg ikke mener Furuseth har præsteret det man kunne forvente i ulvetrøjen. Derfor synes jeg det er meget fint at komme af med ham og spare en sikkert tung lønudgift. Det er selvfølgelig ærgerligt at vi ikke får nogen transfer for ham, og det giver jo nok en ekstra afskrivning på nogle mio i regnskabet, men det kan tænkes at han har betalt lidt for at få ophævet sin kontrakt. Det kunne være fint om Landskrona ville bruge ham, for jeg er sikker på, at der er lavet en klausul om at det vil kaste penge til FCM.
Hvis man vurderer at Sivebæk er klar til ligaen, så er der ingen grund til at hente en erstatning. Dog tror jeg godt man kan forestille sig, at Madsen indstiller karrieren til vinter og så bliver det lidt tyndt. Mikkel Beckmann ville være mit valg til en ny fløj, men ved ikke hvordan han har det med at spille i højre side. Desuden kan man godt vente 1 uge med at hente ham, til prisen er faldet med et par mio.
Hvis man vurderer at Sivebæk er klar til ligaen, så er der ingen grund til at hente en erstatning. Dog tror jeg godt man kan forestille sig, at Madsen indstiller karrieren til vinter og så bliver det lidt tyndt. Mikkel Beckmann ville være mit valg til en ny fløj, men ved ikke hvordan han har det med at spille i højre side. Desuden kan man godt vente 1 uge med at hente ham, til prisen er faldet med et par mio.
-
Arff
Re: Furuseth indstiller karrieren!
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det kunne være fint om Landskrona ville bruge ham,
> for jeg er sikker på, at der er lavet en klausul
> om at det vil kaste penge til FCM.
Hvis det er tilfældet, så tror jeg ikke at man ville melde ud at han stoppede karrieren, men derimod at han tog hjem, fordi han havde det svært i FCM.
> Hvis man vurderer at Sivebæk er klar til ligaen,
> så er der ingen grund til at hente en erstatning.
Jeg mener stadig der er en god grund til at hente en ny, også selvom man mener Siv er klar til SAS-Liga, da det som du også nævner er tvivlsomt hvor længe Madsen bliver med at spille fodbold, plus han ofte er skadet (for ikke at sige hele tiden), og så står vi pludselig tilbage med 3 kantspillere, hvor det ikke engang er sikkert at Siv har niveauet til SAS-Liga bold endnu.
Så ville der være store problemer hvis vi fik en skade til enten Danny eller Borrig, for så ville vi stå med 2 kantspillere tilbage.
Derudover ville det vel være godt nok for en eventuel nu spiller at han ville få et halvt års tid til at falde til i truppen (hvis Madsen stopper), så han ikke skal ind og præstere med sammen.
> Dog tror jeg godt man kan forestille sig, at
> Madsen indstiller karrieren til vinter og så
> bliver det lidt tyndt. Mikkel Beckmann ville være
> mit valg til en ny fløj, men ved ikke hvordan han
> har det med at spille i højre side.
Jeg så også meget gerne Beckmann i FCM, men jeg er ikke sikker på han ville være tilfreds med en rolle som reserve, for det ville han vel blive.
> Desuden kan man godt vente 1 uge med at hente ham,
> til prisen er faldet med et par mio.
Ja, det er en god mulighed! - men det kan være der er en anden klub der kommer os i forkøbet, og snupper ham for næsen af os.
> Det kunne være fint om Landskrona ville bruge ham,
> for jeg er sikker på, at der er lavet en klausul
> om at det vil kaste penge til FCM.
Hvis det er tilfældet, så tror jeg ikke at man ville melde ud at han stoppede karrieren, men derimod at han tog hjem, fordi han havde det svært i FCM.
> Hvis man vurderer at Sivebæk er klar til ligaen,
> så er der ingen grund til at hente en erstatning.
Jeg mener stadig der er en god grund til at hente en ny, også selvom man mener Siv er klar til SAS-Liga, da det som du også nævner er tvivlsomt hvor længe Madsen bliver med at spille fodbold, plus han ofte er skadet (for ikke at sige hele tiden), og så står vi pludselig tilbage med 3 kantspillere, hvor det ikke engang er sikkert at Siv har niveauet til SAS-Liga bold endnu.
Så ville der være store problemer hvis vi fik en skade til enten Danny eller Borrig, for så ville vi stå med 2 kantspillere tilbage.
Derudover ville det vel være godt nok for en eventuel nu spiller at han ville få et halvt års tid til at falde til i truppen (hvis Madsen stopper), så han ikke skal ind og præstere med sammen.
> Dog tror jeg godt man kan forestille sig, at
> Madsen indstiller karrieren til vinter og så
> bliver det lidt tyndt. Mikkel Beckmann ville være
> mit valg til en ny fløj, men ved ikke hvordan han
> har det med at spille i højre side.
Jeg så også meget gerne Beckmann i FCM, men jeg er ikke sikker på han ville være tilfreds med en rolle som reserve, for det ville han vel blive.
> Desuden kan man godt vente 1 uge med at hente ham,
> til prisen er faldet med et par mio.
Ja, det er en god mulighed! - men det kan være der er en anden klub der kommer os i forkøbet, og snupper ham for næsen af os.
-
Arff
Grundet var manglede motivation
Furusehts agent fortæller her at det er grundet manglende motivtation han stoppede med fodbolden.
http://www.onside.dk/node/14695
http://www.onside.dk/node/14695
-
Altoriso
Re: Grundet var manglede motivation
Arff Skrev:
> Furusehts agent fortæller her at det er grundet
> manglende motivtation han stoppede med fodbolden.
> http://www.onside.dk/node/14695
Så er der jo heller ikke nogen grund til at fortsætte...
Men lur mig om Linderoth ikke får ham i gang igen i løbet af det næste halve til hele års tid..
Han var jo meget opsat på at spille under ham, og ville derfor væk da Linderoth forlod Viborg i sin tid
> Furusehts agent fortæller her at det er grundet
> manglende motivtation han stoppede med fodbolden.
> http://www.onside.dk/node/14695
Så er der jo heller ikke nogen grund til at fortsætte...
Men lur mig om Linderoth ikke får ham i gang igen i løbet af det næste halve til hele års tid..
Han var jo meget opsat på at spille under ham, og ville derfor væk da Linderoth forlod Viborg i sin tid
-
188
Furuseth træner med Trelleborg
Hvad sker der hvis Furuseth begynder at spille igen? Der må vel blive tale om en form for kompensation. http://www.bold.dk/nyt/?vis=90690&rss=true
-
Jydepower
Re: Furuseth træner med Trelleborg
Hvor mange er med til at tage til Trellelor'd og give ham den største buh'e koncert + anti furuseth banner ? (: Hvad tænker den mand dog på!? Han piver da så åbentlyst over at FCM ikke synes hans evner er gode nok. Men jeg tænkte på, vi skal vel have nogle penge for at han skal spille kampe på prof. plan ikke ? Eller hvordan hænger det hele sammen?
-
Jesper BW1100
Selvfølgelig skal vi have en kompensation hvis Louise kommer på kontrakt i Trelleborg.
-
Hausser
Ja det er fandme flot Furuseth, du har simpelthen fået motivationen tilbage i løbet af knap to måneder, troede du ville stoppe karrieren? Fjols.
Håber FCM har sørget for at få lavet en kontrakt således at Furuseth er økonomisk forpligtiget overfor FCM i samme tidsrum som kontraktperioden løb på, da han jo vile indstille karrieren burde det jo ikke være et problem for Furuseth at skrive under på en sådan aftale. Lad ham bare starte op i det svenske igen og lad så FCM få alt hvad man har investeret i ham igen.,
Gad i øvrigt godt vide hvad der skete hvis C. Ronaldo stoppede karrieren i Man U. pga manglende motivation og så eller trænede i Madrid under to måneder senere..
Håber FCM har sørget for at få lavet en kontrakt således at Furuseth er økonomisk forpligtiget overfor FCM i samme tidsrum som kontraktperioden løb på, da han jo vile indstille karrieren burde det jo ikke være et problem for Furuseth at skrive under på en sådan aftale. Lad ham bare starte op i det svenske igen og lad så FCM få alt hvad man har investeret i ham igen.,
Gad i øvrigt godt vide hvad der skete hvis C. Ronaldo stoppede karrieren i Man U. pga manglende motivation og så eller trænede i Madrid under to måneder senere..
-
Peter Ross
Jeg kan ikke forstå, du bliver så overrasket over det. Furuseth var i sine 2 foregånde klubber smuttet, da der var problemer under opsejling (Problemer med Daniel Nannskog i Stabæk + nedrykning i VFF), så at han pludselig mistede motivationen her i FCM var ikke andet end en dårlig undskyldning, for at slippe væk fra en sikker bænkeplads.
Han er hjertelig velkommen til at genoptage karrieren i Trelleborg, hvis blot han gider betale en passende kompensation til FCM. Han vil i hvert fald nok ikke få problemer med at se sig i spejlet, med den samvittighed han har...
Peter Ross
Han er hjertelig velkommen til at genoptage karrieren i Trelleborg, hvis blot han gider betale en passende kompensation til FCM. Han vil i hvert fald nok ikke få problemer med at se sig i spejlet, med den samvittighed han har...
Peter Ross
-
Hausser
Jeg kan da ikke sige mig fri for at have haft en forventning om at Furuseth ville indfri den guldrandede millionkontrakt han fik i FCM, jeg forventede trods alt han var professionel, men åbenbart ikke. Omvendt er det da godt vi fik den taber ud af klubben, men det er sgu ærgeligt man har smidt x antal millioner ud af vinduet på det..
-
Arff
Ja, den må jeg også ærlig indrømme at jeg havde set komme!
-
Hausser
Mere nyt om vores konge-skvat Furuseth. http://www.onside.dk/node/20458
Han koster naturligvis det vi ikke fik afskrevet på manden + Furuseths signon-fee. det må være det absolut mindste vi kan være tilfredse, ingen grund til at gøre sig selv til grin og i det her situation og forære manden væk. Fjols!
Han koster naturligvis det vi ikke fik afskrevet på manden + Furuseths signon-fee. det må være det absolut mindste vi kan være tilfredse, ingen grund til at gøre sig selv til grin og i det her situation og forære manden væk. Fjols!
-
Lauth
Kunne han da ikke bare vælge og blive sat på transferlisten, og prøve at gøre sit bedste i Midtjylland, det havde da været nemerer. Total fjols!
-
Kent
Hausser Skrev:
> Han koster naturligvis det vi ikke fik afskrevet
> på manden + Furuseths signon-fee. det må være det
> absolut mindste vi kan være tilfredse, ingen grund
> til at gøre sig selv til grin og i det her
> situation og forære manden væk. Fjols!
Ingen tvivl om at manden ikke er billig. Hvis ikke de klubber der er interesseret i ham kan betale, så må han selv til lommerne og købe sig fri. Man kan ikke bare smutte og så starte i en anden klub. Det er sgu da logisk. Ellers må manden nyde sit otium.
> Han koster naturligvis det vi ikke fik afskrevet
> på manden + Furuseths signon-fee. det må være det
> absolut mindste vi kan være tilfredse, ingen grund
> til at gøre sig selv til grin og i det her
> situation og forære manden væk. Fjols!
Ingen tvivl om at manden ikke er billig. Hvis ikke de klubber der er interesseret i ham kan betale, så må han selv til lommerne og købe sig fri. Man kan ikke bare smutte og så starte i en anden klub. Det er sgu da logisk. Ellers må manden nyde sit otium.