Klam optakt til BIF-FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Klam optakt til BIF-FCK

Indlæg af Ravnen »

Jeg kom til lige at se en smule af den helt ekstrem lange optakt Viaskvat sender om BIF-FCK kampen. Det var da en værre gang liller-laller...

Det er jo ikke noget nyt, men viaskvat skævridder i den grad superligaen, selv da vi lagde nummer to snakkede de kun om BIF og FCK, og de har da en hel generel tendens til at overdrive. Vi labrede jo nok alt det i os de lavede om Zidan, men da overdrivede de jo også helt vildt, med en Zidan-faktor og alt muligt, det handlede jo egentlig ikke om FC Midtjylland, men alene om Frimans gamle ven Zidan.

Al respekt for at TV3 overtog rettighederne til superligaen og rent faktisk begyndte at vise noget live, før TV3 var alle henvist til 10-20 minutters samlet sammendrag i DR. Men det er røget totalt af sporet for TV3...

Skulle lige af med harmen (-:
Senest rettet af Ravnen 17. maj 2005, 08:43, rettet i alt 1 gang.

fadlaa

Re: Klam optakt til BIF-FCK

Indlæg af fadlaa »

Det er vel fair nok: Det er jo de 2 store vi snakker om her. Plus det fatum at DM meget vel kan afgøres idag. Så i stedet for at harmes mener jeg bare vi skal være taknemlig for den store fokus de 2 klubber er ansvarlig for. Den smitter jo osse af på os andre. Se bare tilskuertal, sponsor interesse etc. Vi andre må bare frem i skoen i stedet for at sætte os tilbage i sofaen og klage over kjøvenhavneri. Det gavner ingen og bestemt ikke os. Det får os højest til at fremstå som forsmåede små børn

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Sådan en dag som idag er det da iorden de har LAAAAAAAAAng optagt siden kl 10, men tv3+ hviser altid brøndby kampen det er sku lidt irreterende.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Der er en 1 årsag og KUN 1 til at FCK og Brøndby altid er på skærmen. Det er den generelle interesse for de 2 er større end for alle os andre til sammen. Og som tv medie og for den sags skyld alle andre medier gælder det parameter at flest mulige mennesker og interesser skal tilgodeses. Dette sker så via promovering af de 2 store. Jeg kan da kun være enig med dig i at som fcm fan er det træls. Men vi må forholde os til realiteterne. Der er jo osse en grund til at Man UTD og Liverpool bliver vist mere i champ League end fx olympiakos og sparta prag.

YahooSeeker [Bot]

Nu er det jo så bevist, at det kun er Brøndby som tiltrækker mange seer, hvorimod FCK faktisk ligger på samme antal som alle andre klubber:

http://www.oneside.dk/baggrund.asp

YahooSeeker [Bot]

Jeg tror som meget at Onside ligger sin værdi på hvad de forskellige klubber udlægger som deres målsætning samt set på det realistiske i det..

Brøndby & FCK melder klart ud at de vil være nummer 1. derfor vises de mest.
Vi lægger meget ud med at vi vil ende i top 3, derfor er der som også rimelig god tv dækning af os, samt OB, AaB, Esbjerg & AGF har melder ud at de vil noget stort. Alle har potientalet til dette, hvorimod AGF ikke lige frem viser det.

Men set på deres fanskare/tilskuertal til kampene samt befolknings grundlaget i det pågældende område er de med.

De øvrige klubber Randers, Nordsjælland, Herfølge, Viborg samt Silkeborg melder ikke ud at folk kan have særlig store forventninger til dem. Samt deres tilskuergennemsnit til kampene taler heller ikke til det stor..

Jeg tror det handler lige så meget om klubbernes udlægning til omverdenen, i form af målsætning set på placering i ´SAS Ligaen, Pokalturneringen, Royal Leauge samt UEFA Cupén. herudover økonomi, faciliteter m.v.

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Jeg tror ikke det har en skid at gøre med målsætninger osv.
Det har nærmere noget at gøre med at BIF og FCK bare er bedre Brands end alle andre, derfor er der flere reklamepenge osv i at vise dem. Selv i efterårssæsonen da vi var godt med var det ikke engang FCM der var spændende, det var Zidan og nu er Zidan rejst.
FCK og BIF er var spændende sidste år, de er i år og igen næste år og det er ligemeget om de så sælger deres bedste spillere eller ej!

Tapia

Indlæg af Tapia »

Jeg er normalt udemærket tilfreds med at det er BIF og FCK som bliver vist lidt oftere end andre klubber. Personligt gider jeg ihvertfald ikke sidde og se Herfølge og FCN, det er livet simpelthen for kort til.
Hvad jeg derimod ikke er tilfreds med, er dagens røvsyge optakt. Jeg er klar over at de bliver presset for tiden, og det er svært at blive ved med at være kreative. Indslagene om fansene som blev malet, er dog noget af det mest latterlige og ligegyldige jeg længe har set.

Indslaget med politikerne synes jeg iøvrigt var en udemærket ide, men helt ærligt synes jeg simpelthen ikke der var tv nok til 5 timer.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nej det mest ligegyldige var de to kommenterende blondiner de for 117 gang genudsendte. Det kom lige som jeg zappede ind, og sandelig så om jeg hurtigt zappede væk igen ... zappede lidt frem og tilbage, men kl 15 kunne jeg jo se kamp i stedet..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Ja det er jo heldigvis så enkelt at man selv kan bestemme om man vil se programmet eller vælge et andet !

Godt valg Ravnen :-)

YahooSeeker [Bot]

Enig.

Manchester United har deres egen TV kanal, det behøver Brøndby og FCK ikke, de har TV3+

Besvar