Karakter til spillerne
-
NME
Re: Karakter til spillerne
Og hvis han endelig skulle væk fra klubben, ville det vel ikke lige umiddelbart være nødvendigt at hente en ny, med de talenter vi har i klubben. Vel derfor vi har akademiet..
-
YahooSeeker [Bot]
Heinze og Tidman er helt klart FCM´s målmands duo begge er meget stærke i feltet og reagerer lynhurtig på stregen (så vi med Heinze idag) så forær A.R. til en af samarbejsdklubberne
-
Peter Ross
Kom nu med nogle argumenter for at smide Anders af h...... til...
Han har ikke kostet mål siden 4-0 fadæsen i Parken. Hvilket er over 2 måneder siden... Så kig lige ud over jeres sort-seer briller mht. Anders, og indrøm han faktisk har gjort det godt.
Peter Ross
Han har ikke kostet mål siden 4-0 fadæsen i Parken. Hvilket er over 2 måneder siden... Så kig lige ud over jeres sort-seer briller mht. Anders, og indrøm han faktisk har gjort det godt.
Peter Ross
-
NME
AR
Synes ikke man skal skippe AR afsted før tidligst til vinter når man har set om Tidman er stabil, og ikke bare har været på en bølge i de par kampe han har spillet.
Men grunden til at man evt. skulle slippe ham, er at han ikke virker sikker og ser ud til at påvrike forsvaret, når han ikke er sikker ude i det lille felt på indlæg osv.
Men grunden til at man evt. skulle slippe ham, er at han ikke virker sikker og ser ud til at påvrike forsvaret, når han ikke er sikker ude i det lille felt på indlæg osv.
-
Ravnen
Mose skrev:
-------------------------------------------------------
> Silkeborg gjorde alt hvad de kunne for at presse
> ham med høje bolde i det lille felt, men han
> klarede det rimeligt. Kun en helkikser. Ude i
> feltet var han helt suveræn.
Den reddede han til gengæld med en hånd, og jeg synes han virkelig var vokset med opgaven siden debuten mod Viborg (-:
> Silkeborg gjorde alt hvad de kunne for at presse
> ham med høje bolde i det lille felt, men han
> klarede det rimeligt. Kun en helkikser. Ude i
> feltet var han helt suveræn.
Den reddede han til gengæld med en hånd, og jeg synes han virkelig var vokset med opgaven siden debuten mod Viborg (-:
-
Ravnen
BW # 163 skrev:
> Han vil være chanceløs mod Brøndby. Særligt deres
> høje og hovedstødsstærke folk. Hvis de andre er
> skadet - så selvfølgelig o.k. Men droppet i sidste
> kamp kan vel ikke allerede være glemt ?. Desuden
> har Tidman tidligere leveret mod Brøndby, ligesm
> Anders Rasmussen, er en mere moden og erfaren
> målmand, og trods alt har flere vigtige kampe i
> handskerne.
Hvorfor er han chanceløs mod Brøndby? I mine øjne er Kim Olsen da en ligeså stor hovedstødstrussel som Skoubo.
Er Tidman eller Rasmussen klar glider de jo nok ind på holdet igen, hvem af dem må Erik vide. Men chanceløs er Heinze nu ikke ligefrem..
> Han vil være chanceløs mod Brøndby. Særligt deres
> høje og hovedstødsstærke folk. Hvis de andre er
> skadet - så selvfølgelig o.k. Men droppet i sidste
> kamp kan vel ikke allerede være glemt ?. Desuden
> har Tidman tidligere leveret mod Brøndby, ligesm
> Anders Rasmussen, er en mere moden og erfaren
> målmand, og trods alt har flere vigtige kampe i
> handskerne.
Hvorfor er han chanceløs mod Brøndby? I mine øjne er Kim Olsen da en ligeså stor hovedstødstrussel som Skoubo.
Er Tidman eller Rasmussen klar glider de jo nok ind på holdet igen, hvem af dem må Erik vide. Men chanceløs er Heinze nu ikke ligefrem..
-
Mose
AR er vel en af de spillere som folk her på graven er mest uenige om.
Personligt tror jeg ikke selv på AR i det lidt længere perspektiv. Han er på trods af sin højde ikke sikkerheden selv ved høje bolde. Skud der rammer jorden ser ud til at give ham nogen problemmer og så mangler han udstråling efter min vurdering.
Men målmandsposten er svær at bedømme. Vi har gode folk omkring holdet, så hvis AR spiller, er det vel fordi han er den bedste.
Under alle omstændigheder er det jo ikke hans skyld, at vi har været i krise.
Personligt tror jeg ikke selv på AR i det lidt længere perspektiv. Han er på trods af sin højde ikke sikkerheden selv ved høje bolde. Skud der rammer jorden ser ud til at give ham nogen problemmer og så mangler han udstråling efter min vurdering.
Men målmandsposten er svær at bedømme. Vi har gode folk omkring holdet, så hvis AR spiller, er det vel fordi han er den bedste.
Under alle omstændigheder er det jo ikke hans skyld, at vi har været i krise.
-
Lars EC
Helt enig. Anders Rasmussen har kostet os mange mål. Ikke kun pga. hans dårlige placeringer, men også fordi han ikke udstråler sikkerhed så forsvaret stoler på ham. Anders R. er ikke god nok til at være 1. målmand i superligaen.
-
Altoriso
Hvor ved du fra om forsvaret stoler på ham eller ej ?
Kender du spillerne i forsvaret eller ?
Temmelig nysgerrig
Kender du spillerne i forsvaret eller ?
Temmelig nysgerrig
-
jj
jeg mener hans kontrakt bør ophæves, fordi han niveau i dette forår simpelthen ikke rækker til superligaen.
En ting er hans manglende evne til at tale med forsvaret, han giver mange retur bolde(pokalfinalen eksempelvis).
Hans indgreb i feltet synes jeg ikke er ok.
Man kan godt bruge det argument, at han ikke har spillet meget sammen med forsvaret, men han laver mange fejl, som simpelthen ikke har noget med dette at gøre. han virker meget usikker og jeg tror ikke han er en ålmand, som er værd at satse på, derfor bør hans konstrakt ophæves.
En ting er hans manglende evne til at tale med forsvaret, han giver mange retur bolde(pokalfinalen eksempelvis).
Hans indgreb i feltet synes jeg ikke er ok.
Man kan godt bruge det argument, at han ikke har spillet meget sammen med forsvaret, men han laver mange fejl, som simpelthen ikke har noget med dette at gøre. han virker meget usikker og jeg tror ikke han er en ålmand, som er værd at satse på, derfor bør hans konstrakt ophæves.
-
Peter Ross
I mine øjne holder en målmand niveau, hvis han ikke lukker mål ind, eller laver nogle drops.
Hvis man ser bort fra FCK kampen d. 14/3, så har Anders ikke fucket i det en eneste gang, hvilket også skyldes forsvarets stabile præstation, så at smide ham af holdet på baggrund af foråret, ville være det sjoveste valg i klubbens historie, næstefter at forlænge med Martin Nielsen tilbage i 2001...
Peter Ross
Hvis man ser bort fra FCK kampen d. 14/3, så har Anders ikke fucket i det en eneste gang, hvilket også skyldes forsvarets stabile præstation, så at smide ham af holdet på baggrund af foråret, ville være det sjoveste valg i klubbens historie, næstefter at forlænge med Martin Nielsen tilbage i 2001...
Peter Ross
-
Lars EC
Hehe nej. Det vil jeg ikke påstå. Men jeg hentyder bare til, at forsvaret (især ved indlæg) er i tvivl om deres placering i forhold til Anders R. Altså at han ikke udstrålet sikkerhed og bestemthed over hans aktioner.
Selvfølgelig vil det altid være svært at efterfølge en landsholdsmålmand, og det er jo nok også derfor, der er mange herinde (inkl. mig) der er så kritisk overfor Anders R. Vi må jo nok se i øjnene, at han aldrig bliver lige så god som Peter Skov var/er. Desværre.
2-1 til os i morgen!!!
Selvfølgelig vil det altid være svært at efterfølge en landsholdsmålmand, og det er jo nok også derfor, der er mange herinde (inkl. mig) der er så kritisk overfor Anders R. Vi må jo nok se i øjnene, at han aldrig bliver lige så god som Peter Skov var/er. Desværre.
2-1 til os i morgen!!!
-
Altoriso
Jeg takker af mit hjerte Lars 
Endelig et indlæg der ikke bare sviner Anders til...
Du har nemlig ret i at det helt sikkert er møgsvært at efterfølge en suveræn målmand !
Men hvis du ser på FCK som eksempel, så ville folk vel nærmest halshugge ham Rabo-målmanden........, men nu efter at have spillet mange flere kampe og nået et højt niveau ( he he det var vel ikke kun hans skyld i mandags ), så er han jo slet ikke så ringe endda !
Endelig et indlæg der ikke bare sviner Anders til...
Du har nemlig ret i at det helt sikkert er møgsvært at efterfølge en suveræn målmand !
Men hvis du ser på FCK som eksempel, så ville folk vel nærmest halshugge ham Rabo-målmanden........, men nu efter at have spillet mange flere kampe og nået et højt niveau ( he he det var vel ikke kun hans skyld i mandags ), så er han jo slet ikke så ringe endda !