Ny UEFA spilledragt

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jakobV

Re: Ny UEFA spilledragt

Indlæg af jakobV »

Ja den er satme flot, meget federe end nogen andre trøjer vi har haft - og så bliver den jo indviet på bedst mulig vis.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg har selvfølgelig bestilt vores fede nye europatrøje. Men jeg vil lige høre om der er nogen der er klar over hvorvidt der er FCM-logo på? Altså på den de spillede i igår var der, men der er ikke på den på billedet på hjemmesiden:

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

Der er logo på... den du kan se på billedet er noget hurtigt photoshop fiks fakseri hvor spar logoet er klistret på...

FCM_ole

Indlæg af FCM_ole »

Nogen der ved om den er slim? Lige som vores normale trøje mht. til valg af størrelse.

Jakobnw

Indlæg af Jakobnw »

Det skulle undre mig hvis den ikke er... men jeg er ikke sikker

Jesper BW1100

Uden at vide det med sikkerhed er jeg ret overbevist om, at denne også er slim, da den umiddelbart minder meget om den normale i "udseende".

FCM_ole

Indlæg af FCM_ole »

Okay har bare en large i den normale, men syntes bare den virker alt for stor af en slim at være så skal nok have en medium:)

FCM_ole

Indlæg af FCM_ole »

tja. Tror nu mere det er den model OB spiller med altså den nye outfit fra puma

Jesper BW1100

Ja okay.. Det er også muligt.. Jeg hæfter mig dog også ved at trøjen kan købes i 3 * XL, hvilket ofte indikerer små størrelser. Ellers vil man normalt kun have 2* XL'ere.. Jeg har i hvert fald bestilt min i XL ligesom den normale trøje :-). Så er der også plads til en jakke underneden når det bliver koldt ;-)

Philly-dude

Re: Ny UEFA spilledragt OT

Indlæg af Philly-dude »

ikke fordi det har noget at gøre med den nye uefatrøje, men hvorfor kan man ikke købe langærmede trøjer?
Ved godt at der nok ikke ville være det store salg i det, men alligevel...

Vinding

Re: Ny UEFA spilledragt OT

Indlæg af Vinding »

Ja godt spørgsmål, med det her kølige danske vejr.

Vinding

Besvar