Manchester City - FCM
-
Lars
Stream på onside.dk
http://onside.dk/node/14028
Direkte link:
http://onside.dk/stream.html
Nu har jeg ikke læst alle indlægene igennem så hvis linket er postet før, så "my bad".
Direkte link:
http://onside.dk/stream.html
Nu har jeg ikke læst alle indlægene igennem så hvis linket er postet før, så "my bad".
-
Arff
Re: Manchester City - FCM - Odds
BW 4108 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Smed en 50'er på FCM sejr, det gav 8.00 gange igen
>
så den er faldet vildt.
Den er stadig på 10 gange pengen igen på Unibet - iøvrigt har jeg også smid en 50'er på ulve sejr
> Smed en 50'er på FCM sejr, det gav 8.00 gange igen
>
Den er stadig på 10 gange pengen igen på Unibet - iøvrigt har jeg også smid en 50'er på ulve sejr
-
Casper Søe
Re: Her kan den ses. Meget enkelt!!!
Takito Skrev:
> Er det kun mig der har et RØDT kryds på playeren?
> Eller er det bare fordi den ikke er klar endnu`?
Ved mig står der: "Systemet fungere: Her kan du ved kampstart se streaming"
> Er det kun mig der har et RØDT kryds på playeren?
> Eller er det bare fordi den ikke er klar endnu`?
Ved mig står der: "Systemet fungere: Her kan du ved kampstart se streaming"
-
Kasper M
Re: Hvorfor Jude kan være foretrukken i start 11
Arff Skrev:
> Det er jo totalt forskelligt fra kamp til kamp,
> hvilken form for angriber man vælger at spille
> med, og idag har trænerteamet nok set at
> City-forsvaret er halvlangsomme, og derfor vælger
> man at satse på Jude løber fra dem!
Nu skal det så lige siges, Arff at City har noget i nærheden af Englands hurtigste forsvarsspillere
Så halvlangsomme kan du nok ikke kalde dem. Jeg tror man vælger Jude udelukkende for at det ikke skal fremstå som om City's forsvarsspillere kan løbe dobbelt så hurtigt som vores angribere
>
> Men nu er det faktisk sådan, at jeg har en
> "mål-næse".
Har du en "mål-næse"? Siden hvornår palle?
> Det er jo totalt forskelligt fra kamp til kamp,
> hvilken form for angriber man vælger at spille
> med, og idag har trænerteamet nok set at
> City-forsvaret er halvlangsomme, og derfor vælger
> man at satse på Jude løber fra dem!
Nu skal det så lige siges, Arff at City har noget i nærheden af Englands hurtigste forsvarsspillere
>
> Men nu er det faktisk sådan, at jeg har en
> "mål-næse".
Har du en "mål-næse"? Siden hvornår palle?
-
BW 4108
Re: Manchester City - FCM - Odds
Arff Skrev:
> Den er stadig på 10 gange pengen igen på Unibet -
> iøvrigt har jeg også smid en 50'er på ulve sejr
Det var ulvehjertet der tog over der
> Den er stadig på 10 gange pengen igen på Unibet -
> iøvrigt har jeg også smid en 50'er på ulve sejr
Det var ulvehjertet der tog over der
-
Bhomaszz
Startopstillingen med optakt !
FCM har nu bekræftet deres startopstilling med en time til Kick-off (kæft det bliver spændende!) og som forventet er Jude Nworuh blevet foretrukket på pladsen som topangriber. Ingen andre overraskelser er at finde blandt de valgte spillere, dog bed jeg mærke i én ting - vi spiller ifølge hjemmesiden med 3 centrale midtbanespillere.
--------------Heinze---------------
Kolja------Callif------Reid------CP
Danny-Salami-Florescu-Thyge-Borring
--------------Jude-----------------
Jeg synes helt sikkert at det er en rigtig god opstilling, jeg havde faktisk gået og håbet på at vi ville spille med 3 centrale folk på midten af banen, da det helt sikkert bliver ulta-vigtigt at vi ikke mister konrollen totalt på denne vitale position.
At Jude er med er jeg sgu ikk så sikker på er godt, som jeg ser der er den enten en stor vinder eller en stor taber, Enten gør han det godt på kontra, eller også bliver han pillet totalt ud af kampen. Jeg havde nok valt Baba, han er altså også hurtig - omend ikke ligeså meget - og har noget krops- og nærkampsstyrke som Jude mangler, noget som kan sætte Nworuh i problemer. Desuden er der jo selvtillid, og han kan altså også md hovedet (har ikke set Judes hovedsstød, men kunne ikke lige se ham som typen).
Desuden er jeg meget bange for at Heinze for problemer ved dødbolde i dag, han er ikke stærk nok i luften, som jeg ser det - og vi kan nok godt forvente et massivt præs fra City ved disse situationer.
Men om vi sejrer idag, det tør jeg sgu ikke gætte på, det bliver svært, helt sikkert, men vi har chancen hvis vi spiller op til vores bedste. Spændende det bliver det
Alt i alt
--------------Heinze---------------
Kolja------Callif------Reid------CP
Danny-Salami-Florescu-Thyge-Borring
--------------Jude-----------------
Jeg synes helt sikkert at det er en rigtig god opstilling, jeg havde faktisk gået og håbet på at vi ville spille med 3 centrale folk på midten af banen, da det helt sikkert bliver ulta-vigtigt at vi ikke mister konrollen totalt på denne vitale position.
At Jude er med er jeg sgu ikk så sikker på er godt, som jeg ser der er den enten en stor vinder eller en stor taber, Enten gør han det godt på kontra, eller også bliver han pillet totalt ud af kampen. Jeg havde nok valt Baba, han er altså også hurtig - omend ikke ligeså meget - og har noget krops- og nærkampsstyrke som Jude mangler, noget som kan sætte Nworuh i problemer. Desuden er der jo selvtillid, og han kan altså også md hovedet (har ikke set Judes hovedsstød, men kunne ikke lige se ham som typen).
Desuden er jeg meget bange for at Heinze for problemer ved dødbolde i dag, han er ikke stærk nok i luften, som jeg ser det - og vi kan nok godt forvente et massivt præs fra City ved disse situationer.
Men om vi sejrer idag, det tør jeg sgu ikke gætte på, det bliver svært, helt sikkert, men vi har chancen hvis vi spiller op til vores bedste. Spændende det bliver det
Alt i alt
-
Jydepower
Jude starter inde
http://www.bold.dk/nyt/?vis=87754
Skal jeg sige andet end .. LORT .
- ind til det modsatte er bevist
Skal jeg sige andet end .. LORT .
- ind til det modsatte er bevist
-
Bhomaszz
Re: Jude starter inde
Jydepower Skrev:
>
> Skal jeg sige andet end .. LORT .
> - ind til det modsatte er bevist
Hvorfor? udover dine formaninger og kik i krystalkuglen omkring hvad der helt sikkert sker (ukonstruktivt og ikke brugbart/relevant) har jeg ingen begrundelse for din mening fundet?
>
> Skal jeg sige andet end .. LORT .
> - ind til det modsatte er bevist
Hvorfor? udover dine formaninger og kik i krystalkuglen omkring hvad der helt sikkert sker (ukonstruktivt og ikke brugbart/relevant) har jeg ingen begrundelse for din mening fundet?
-
fcmig
Re: Jude starter inde
Det er bekræftet...
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID= begrundelsen lyder sådan set fair nok, nu kan jeg bare ikke vente til kampen!!
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID= begrundelsen lyder sådan set fair nok, nu kan jeg bare ikke vente til kampen!!
-
j3pq3
Re: Startopstillingen med optakt !
når nu vi snakker om Judes hovedspilskvaliteter, så er jeg ikke sikker på at vi overhovedet får dem at så så meget.
jeg tror, og håber, taktikken bliver forsvar-kontra. Men det har de jo faktisk allerede udmeldt mellem linierne i form af at sætte en type som Jude ind fra start.
angående taktik ville jeg gerne have lov til at komme med en ret uprofessionel og sofatrænerudmelding omkring taktikken man "burde" afprøve.
Jeg er stor fan af engelsk fodbold, og derfor bygger min erfaring derfor selvfølgelig fra skærmen af.
et "typisk" engelsk hold står meget dybt i banen når de spiller mod boldfaste og gode modstandere. derfra har jeg kunne erfaret at en bold ned bag om forsvaret og spillet fladt ofte har resulteret i mål eller store afbrændinger. derfor er et roligt spil med bolden i egen række i store dele af kampen meget tærende på disse "typiske" engelske hold.
som sagt at spil bag forsvaret et meget effektivt angreb, og derfor ville jeg også elske at se Borring og Danny med nogle udfordringer.
jeg tror, og håber, taktikken bliver forsvar-kontra. Men det har de jo faktisk allerede udmeldt mellem linierne i form af at sætte en type som Jude ind fra start.
angående taktik ville jeg gerne have lov til at komme med en ret uprofessionel og sofatrænerudmelding omkring taktikken man "burde" afprøve.
Jeg er stor fan af engelsk fodbold, og derfor bygger min erfaring derfor selvfølgelig fra skærmen af.
et "typisk" engelsk hold står meget dybt i banen når de spiller mod boldfaste og gode modstandere. derfra har jeg kunne erfaret at en bold ned bag om forsvaret og spillet fladt ofte har resulteret i mål eller store afbrændinger. derfor er et roligt spil med bolden i egen række i store dele af kampen meget tærende på disse "typiske" engelske hold.
som sagt at spil bag forsvaret et meget effektivt angreb, og derfor ville jeg også elske at se Borring og Danny med nogle udfordringer.
-
Molly95
-
Jydepower
Re: Man city -- fcm live på nettet
også for mig .. selv om jeg har været der inde en time før.