Ganske fint opspil - det kan kun give mere selvtillid
Sif - FCM 0-1 ved halvlegen
-
Altoriso
Sif - FCM 0-1 ved halvlegen
Dejlig 1. halvleg ! 
Senest rettet af Altoriso 15. maj 2005, 19:09, rettet i alt 1 gang.
-
Lissau
Re: Sif - FCM 0-1 ved halvlegen
Ja... de virker meget koncentreret og egentlig meget fortjent...
Synes specielt Heinze, Daugaard, Thygesen og Dennis har gjort det godt...
Ang. Heinze... Han virker meget rolig og sikker i sine indgreb...
Synes specielt Heinze, Daugaard, Thygesen og Dennis har gjort det godt...
Ang. Heinze... Han virker meget rolig og sikker i sine indgreb...
-
Altoriso
Re: Sif - FCM 0-1 ved halvlegen
Ja jeg tror at vi har fundet vores nye 1. keeper der 
Og så holdt WBA sig i Premier League på en god sæsonslutspurt
Og så holdt WBA sig i Premier League på en god sæsonslutspurt
-
Ravnen
Fremragende Thygesen!
Herinde på graven har vi et stykke tid talt om at få prøvet Thygesen i en mere central position, det har Erik så valgt at gøre i dag (om det er fordi han har læst med herinde skal jeg være usagt hehe..)
Jeg synes det har gjort forskellen i første halvleg, Thygesen og Michael Hansen spiller fremragende sammen centralt, og specielt Thygesen har via sit overblik og bevægelighed skabt en masse.
Også ros til Dennis Sørensen og Lindkvist. Ja selv Daugaard spiller godt.
Lasse Heinze har også stået flot.
Det lover godt for anden halvleg hvis vi kan forsætte de gode takter.
Jeg synes det har gjort forskellen i første halvleg, Thygesen og Michael Hansen spiller fremragende sammen centralt, og specielt Thygesen har via sit overblik og bevægelighed skabt en masse.
Også ros til Dennis Sørensen og Lindkvist. Ja selv Daugaard spiller godt.
Lasse Heinze har også stået flot.
Det lover godt for anden halvleg hvis vi kan forsætte de gode takter.
-
Altoriso
Sådan gutter + evaluering
Hold kæft hvor var det dejligt med den sejr !
Gutterne spillede en dejlig disciplineret kamp, og havde klart fortjent at vinde !
Og nu da man har haft muligheden for at følge med på TV idag, ivl jeg da lige prøve at kommentere spillerne set fra min sofa
- Heinze står sådan set en fejlfri kamp, og han må have smurt noget limlignende på handskerne, så godt som han hele tiden griber boldene
- Daugaard spiller en helt eminent kamp både defensivt og især offensivt
Helt klart en af kampens bedste ( og hans bedste kampe )!
- Bak spiller en stabil kamp defensivt, og holder sig nok lidt mere fra det offensive idag, da vi havde flere spillere fremad end normalt
Havde dog en 3-4 halvdårlige clearinger, hvor et par af dem gav pæne chancer til Sif
- Mikkelsen spiller vel nærmest fejlfrit uden at prange, men det behøver man jo heller ikke for at være en god midterforsvarer...
- Lindkvist spillede sig godt op efter en lidt svag start med et par frispark
- Dennis Sørensen kæmper utroligt godt idag både offensivt og defensivt, har et par gode indlæg, men opnår vel ikke det helt store - men klart godkendt !
- Thygesen bliver både af Onside og mig kåret til Man of the Match
Kæmpe arbejdsindsats indtil han ikke kunne mere
- Michael Hansen spiller sig gevaldigt op efter de første 20 min. hvor jeg først troede at han spillede for de andre...Derefter spiller han enormt flot og har flere MH-afleveringer !
- Pimpong fiser rundt hele tiden og kæmper og kæmper
Det er dejligt at se !
Puha kunne godt have været bange for at han brændte ved målet..., men godt sat ind !
- Frank og David ydede også en kæmpe-indsats og var meget tit nede og hjælpe godt til i forsvaret, når det var nødvendigt !
Men vi mangler snart at de også scorer noget oftere !
- Leon kommer ind med et lille kvarter igen - synes ikke at han gør en god figur, men mangler nok lige at blive spillet ind i kampen
Alt i alt var det en præstation til et 9-tal i mine øjne
Jan / sjællænderen
Gutterne spillede en dejlig disciplineret kamp, og havde klart fortjent at vinde !
Og nu da man har haft muligheden for at følge med på TV idag, ivl jeg da lige prøve at kommentere spillerne set fra min sofa
- Heinze står sådan set en fejlfri kamp, og han må have smurt noget limlignende på handskerne, så godt som han hele tiden griber boldene
- Daugaard spiller en helt eminent kamp både defensivt og især offensivt
Helt klart en af kampens bedste ( og hans bedste kampe )!
- Bak spiller en stabil kamp defensivt, og holder sig nok lidt mere fra det offensive idag, da vi havde flere spillere fremad end normalt
Havde dog en 3-4 halvdårlige clearinger, hvor et par af dem gav pæne chancer til Sif
- Mikkelsen spiller vel nærmest fejlfrit uden at prange, men det behøver man jo heller ikke for at være en god midterforsvarer...
- Lindkvist spillede sig godt op efter en lidt svag start med et par frispark
- Dennis Sørensen kæmper utroligt godt idag både offensivt og defensivt, har et par gode indlæg, men opnår vel ikke det helt store - men klart godkendt !
- Thygesen bliver både af Onside og mig kåret til Man of the Match
Kæmpe arbejdsindsats indtil han ikke kunne mere
- Michael Hansen spiller sig gevaldigt op efter de første 20 min. hvor jeg først troede at han spillede for de andre...Derefter spiller han enormt flot og har flere MH-afleveringer !
- Pimpong fiser rundt hele tiden og kæmper og kæmper
Puha kunne godt have været bange for at han brændte ved målet..., men godt sat ind !
- Frank og David ydede også en kæmpe-indsats og var meget tit nede og hjælpe godt til i forsvaret, når det var nødvendigt !
Men vi mangler snart at de også scorer noget oftere !
- Leon kommer ind med et lille kvarter igen - synes ikke at han gør en god figur, men mangler nok lige at blive spillet ind i kampen
Alt i alt var det en præstation til et 9-tal i mine øjne
Jan / sjællænderen