Penge er åbenbart alt (Kamptidspunkt for City)
-
jakobV
Re: City slog Milan
Men micah er måske skadet, virkelig vigtigt. Håber ikke Bojinov er på vej i form, han var virkeligt et stort talent og kan huske han havde en god periode for år tilbage da han spillede i juventus.
-
funnydude
Slap da selv af.. ;-)
>>Hausser >> Det er to indlæg jeg har lavet med en lang overskrift... Ro på.... Tror debatforummet overlever 
-
Kent
Re: City- FCM på tv
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ellers syntes jeg sgu det tenderer en mindre
> skandale at der åbenbart ikke er en tv-station så
> vil vise City-FCM i sin fulde længde
Så vidt jeg kunne se i Onside, så kan kampen streames direkte på nettet, så det er muligt at se 1. halvleg på den måde.
> Ellers syntes jeg sgu det tenderer en mindre
> skandale at der åbenbart ikke er en tv-station så
> vil vise City-FCM i sin fulde længde
Så vidt jeg kunne se i Onside, så kan kampen streames direkte på nettet, så det er muligt at se 1. halvleg på den måde.
-
BW - 665
Kent Skrev:
> Så vidt jeg kunne se i Onside, så kan kampen
> streames direkte på nettet, så det er muligt at se
> 1. halvleg på den måde.
Ja den fangede jeg også lige - og det synes jeg sådan set er helt glimrende, fair at de vælger en anderledes prioritering på kanalen når de samtidig streamer hele kampen på nettet, godt lavet.
Ja den fangede jeg også lige - og det synes jeg sådan set er helt glimrende, fair at de vælger en anderledes prioritering på kanalen når de samtidig streamer hele kampen på nettet, godt lavet.
-
jakobV
Lyder godt, for mig at se er det en latterlig disposition at vise FCK-Lillestrøm i fuld længde i stedet for at vise 1. halvleg af overstående og hele fcm kampen.
Nogen vil sige det skyldes seertal, men er nu overbevist om at den almene dansker, som er fodboldnyder, hellere vil se et dansk hold prøve kræfter med et storhold, end at se FCK mod et svensk hold.
Nogen vil sige det skyldes seertal, men er nu overbevist om at den almene dansker, som er fodboldnyder, hellere vil se et dansk hold prøve kræfter med et storhold, end at se FCK mod et svensk hold.
-
BW - 665
jakobV Skrev:
> Nogen vil sige det skyldes seertal, men er nu
> overbevist om at den almene dansker, som er
> fodboldnyder, hellere vil se et dansk hold prøve
> kræfter med et storhold, end at se FCK mod et
> svensk hold.
Mon ikke TV3+ har researchet nok til at vide at de får flere seertal til FCK's kamp end FCM's? Det er vel derfor de sender den, eller du tror måske det bare er fordi de helt subjektivt "bedre kan lide FCK"?
Man kan godt argumentere for at FCM kampen skulle vises i fuld længde, men at den giver større seertal er ikke et af de brugbare argumenter - det har Viasat formodentligt bedre styr på end os andre.
> Nogen vil sige det skyldes seertal, men er nu
> overbevist om at den almene dansker, som er
> fodboldnyder, hellere vil se et dansk hold prøve
> kræfter med et storhold, end at se FCK mod et
> svensk hold.
Mon ikke TV3+ har researchet nok til at vide at de får flere seertal til FCK's kamp end FCM's? Det er vel derfor de sender den, eller du tror måske det bare er fordi de helt subjektivt "bedre kan lide FCK"?
Man kan godt argumentere for at FCM kampen skulle vises i fuld længde, men at den giver større seertal er ikke et af de brugbare argumenter - det har Viasat formodentligt bedre styr på end os andre.
-
Arff
Kent Skrev:
Helt korrekt - men jeg mener "kun" at 4500 ca. kan se kampen på samme tid, på TV2 Sports hjemmeside.
Helt korrekt - men jeg mener "kun" at 4500 ca. kan se kampen på samme tid, på TV2 Sports hjemmeside.
-
jakobV
BW - 665 Skrev:
> Mon ikke TV3+ har researchet nok til at vide at de
> får flere seertal til FCK's kamp end FCM's?
Jo FCM's kampe i superligaen, men altså det her er en kamp som uden tvivl vil tiltrække MANGE flere seere, seere som ikke nødvendighvis er FCM fans, men ligeså godt kan være fans af alle mulige andre hold.
FCM-Man c. vil jeg mene på papiret vil være interessant for mange flere mennesker i Danmark end FCK-Lillestrøm. Nu bruger jeg bare min egen far som eksempel på en, han er ikke sønderligt intereseret i fodbold,(lidt brøndbyfan) han vil se FCM's kamp, ene og alene fordi det er mod et stort hold.
>Det er vel derfor de sender den, eller du tror måske det
> bare er fordi de helt subjektivt "bedre kan lide
> FCK"?
Nej det tror jeg ikke.
> Man kan godt argumentere for at FCM kampen skulle
> vises i fuld længde, men at den giver større
> seertal er ikke et af de brugbare argumenter - det
> har Viasat formodentligt bedre styr på end os
> andre.
Det mener jeg det er, en dansker som ikke er en STOR fan af noget hold, men som bare gerne vil underholdes, vil da til hver en tid hellere se et dansk hold mod et storhold fra verdens bedste liga.
Grunden til at viasat har valgt at vise FCK's kamp er vel at de ved sådan ca hvor mange seere det vil trække, i modsætningen til FCM's kamp, de kan ikke vide hvor mange ekstra seere det vil trække at modstanderen er city.
> Mon ikke TV3+ har researchet nok til at vide at de
> får flere seertal til FCK's kamp end FCM's?
Jo FCM's kampe i superligaen, men altså det her er en kamp som uden tvivl vil tiltrække MANGE flere seere, seere som ikke nødvendighvis er FCM fans, men ligeså godt kan være fans af alle mulige andre hold.
FCM-Man c. vil jeg mene på papiret vil være interessant for mange flere mennesker i Danmark end FCK-Lillestrøm. Nu bruger jeg bare min egen far som eksempel på en, han er ikke sønderligt intereseret i fodbold,(lidt brøndbyfan) han vil se FCM's kamp, ene og alene fordi det er mod et stort hold.
>Det er vel derfor de sender den, eller du tror måske det
> bare er fordi de helt subjektivt "bedre kan lide
> FCK"?
Nej det tror jeg ikke.
> Man kan godt argumentere for at FCM kampen skulle
> vises i fuld længde, men at den giver større
> seertal er ikke et af de brugbare argumenter - det
> har Viasat formodentligt bedre styr på end os
> andre.
Det mener jeg det er, en dansker som ikke er en STOR fan af noget hold, men som bare gerne vil underholdes, vil da til hver en tid hellere se et dansk hold mod et storhold fra verdens bedste liga.
Grunden til at viasat har valgt at vise FCK's kamp er vel at de ved sådan ca hvor mange seere det vil trække, i modsætningen til FCM's kamp, de kan ikke vide hvor mange ekstra seere det vil trække at modstanderen er city.
-
BW - 665
jakobV Skrev:
> BW - 665 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Mon ikke TV3+ har researchet nok til at vide at
> de
> > får flere seertal til FCK's kamp end FCM's?
>
> Jo FCM's kampe i superligaen, men altså det her er
> en kamp som uden tvivl vil tiltrække MANGE flere
> seere, seere som ikke nødvendighvis er FCM fans,
> men ligeså godt kan være fans af alle mulige andre
> hold.
>
> FCM-Man c. vil jeg mene på papiret vil være
> interessant for mange flere mennesker i Danmark
> end FCK-Lillestrøm. Nu bruger jeg bare min egen
> far som eksempel på en, han er ikke sønderligt
> intereseret i fodbold,(lidt brøndbyfan) han vil se
> FCM's kamp, ene og alene fordi det er mod et stort
> hold.
Lad mig gentage mig selv - Grunden til at de viser FCK er med al sandsynlighed, at den vil tiltrække flere seere i henhold til deres research og viden på området. (Også selvom den virker mere attraktiv, har større berettigelse objektivt set osv. osv.)
> >Det er vel derfor de sender den, eller du tror
> måske det
> > bare er fordi de helt subjektivt "bedre kan
> lide
> > FCK"?
>
> Nej det tror jeg ikke.
Godt, så er du vel også klar over at det er pga. seertal? Og at deres viden om det formodentligt overstiger din (vores)? Dine argumenter er såmen fine i teorien, men fakta er bare, at selvom det er en kamp mod Lillestrøm så trækker FCK bare flere seere.
> > Man kan godt argumentere for at FCM kampen
> skulle
> > vises i fuld længde, men at den giver større
> > seertal er ikke et af de brugbare argumenter -
> det
> > har Viasat formodentligt bedre styr på end os
> > andre.
>
> Det mener jeg det er, en dansker som ikke er en
> STOR fan af noget hold, men som bare gerne vil
> underholdes, vil da til hver en tid hellere se et
> dansk hold mod et storhold fra verdens bedste
> liga.
>
> Grunden til at viasat har valgt at vise FCK's kamp
> er vel at de ved sådan ca hvor mange seere det vil
> trække, i modsætningen til FCM's kamp, de kan ikke
> vide hvor mange ekstra seere det vil trække at
> modstanderen er city.
Selvfølgelig kan de da vide det?! Du tror ikke de har folk ansat til at lave demografiske o.l. undersøgelser i den forbindelse? Naturligvis ved de det, ikke ned til mindste detajle, men de har da selvfølgelig styr på deres kundekreds's relevante vaner og forbrugeradfærd!
> BW - 665 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Mon ikke TV3+ har researchet nok til at vide at
> de
> > får flere seertal til FCK's kamp end FCM's?
>
> Jo FCM's kampe i superligaen, men altså det her er
> en kamp som uden tvivl vil tiltrække MANGE flere
> seere, seere som ikke nødvendighvis er FCM fans,
> men ligeså godt kan være fans af alle mulige andre
> hold.
>
> FCM-Man c. vil jeg mene på papiret vil være
> interessant for mange flere mennesker i Danmark
> end FCK-Lillestrøm. Nu bruger jeg bare min egen
> far som eksempel på en, han er ikke sønderligt
> intereseret i fodbold,(lidt brøndbyfan) han vil se
> FCM's kamp, ene og alene fordi det er mod et stort
> hold.
Lad mig gentage mig selv - Grunden til at de viser FCK er med al sandsynlighed, at den vil tiltrække flere seere i henhold til deres research og viden på området. (Også selvom den virker mere attraktiv, har større berettigelse objektivt set osv. osv.)
> >Det er vel derfor de sender den, eller du tror
> måske det
> > bare er fordi de helt subjektivt "bedre kan
> lide
> > FCK"?
>
> Nej det tror jeg ikke.
Godt, så er du vel også klar over at det er pga. seertal? Og at deres viden om det formodentligt overstiger din (vores)? Dine argumenter er såmen fine i teorien, men fakta er bare, at selvom det er en kamp mod Lillestrøm så trækker FCK bare flere seere.
> > Man kan godt argumentere for at FCM kampen
> skulle
> > vises i fuld længde, men at den giver større
> > seertal er ikke et af de brugbare argumenter -
> det
> > har Viasat formodentligt bedre styr på end os
> > andre.
>
> Det mener jeg det er, en dansker som ikke er en
> STOR fan af noget hold, men som bare gerne vil
> underholdes, vil da til hver en tid hellere se et
> dansk hold mod et storhold fra verdens bedste
> liga.
>
> Grunden til at viasat har valgt at vise FCK's kamp
> er vel at de ved sådan ca hvor mange seere det vil
> trække, i modsætningen til FCM's kamp, de kan ikke
> vide hvor mange ekstra seere det vil trække at
> modstanderen er city.
Selvfølgelig kan de da vide det?! Du tror ikke de har folk ansat til at lave demografiske o.l. undersøgelser i den forbindelse? Naturligvis ved de det, ikke ned til mindste detajle, men de har da selvfølgelig styr på deres kundekreds's relevante vaner og forbrugeradfærd!
-
funnydude
> Helt korrekt - men jeg mener "kun" at 4500 ca. kan
> se kampen på samme tid, på TV2 Sports hjemmeside.
Jeg mener desværre også, at der er et maks-antal hjemmesiden kan "bære" på en gang til at se kampen streamet... Men 4500 er godt nok ikke mange! Der er da mange flere, der ønsker at se den kamp! Desværre....
> se kampen på samme tid, på TV2 Sports hjemmeside.
Jeg mener desværre også, at der er et maks-antal hjemmesiden kan "bære" på en gang til at se kampen streamet... Men 4500 er godt nok ikke mange! Der er da mange flere, der ønsker at se den kamp! Desværre....
-
funnydude
Her nogle links til andre live-streams på City-FCM :-)
Så har jeg lige fundet et par links, der med stor sandsynlighed også streamer kampen på torsdag.
Jeg lover hverken for kvaliteten eller hvilket sprog der koommenteres på, men da det kun drejer sig om første halvleg klarer vi den nok
Her er linkene:
http://livefooty.doctor-serv.com/
http://www.fsicrew.info/streams/todays-links/
Derudover er flere og flere betting-sider begyndt at sende kampe live på deres hjemmesider såsom bet365.com osv...
Derudover findes der garanteret rigtig mange sider der streamer live-kampe, så MELD ENDELIG TILBAGE hvis I kender flere links, der viser kampen. Vi får brug for dem, hvis der er et "maks-loft" på antal seere på tv2sport som før hentydet... :-s
Ps. Hver opmærksom på, når I leder efter live-streaming, at RIGTIG mange koster penge eller kan indholde spy- eller adware og andet møg... De to links jeg har lagt op ER clean og fuldstændig gratis
Jeg lover hverken for kvaliteten eller hvilket sprog der koommenteres på, men da det kun drejer sig om første halvleg klarer vi den nok
Her er linkene:
http://livefooty.doctor-serv.com/
http://www.fsicrew.info/streams/todays-links/
Derudover er flere og flere betting-sider begyndt at sende kampe live på deres hjemmesider såsom bet365.com osv...
Derudover findes der garanteret rigtig mange sider der streamer live-kampe, så MELD ENDELIG TILBAGE hvis I kender flere links, der viser kampen. Vi får brug for dem, hvis der er et "maks-loft" på antal seere på tv2sport som før hentydet... :-s
Ps. Hver opmærksom på, når I leder efter live-streaming, at RIGTIG mange koster penge eller kan indholde spy- eller adware og andet møg... De to links jeg har lagt op ER clean og fuldstændig gratis
-
FCM_ole
Re: Her nogle links til andre live-streams på City-FCM :-)
Det blev sagt i onside i går at kampen streames i dens fulde lægnde på onside tv. Altså på deres hjemmeside www.onside.dk så det burde ikke være noget problem, hvis det da fungerer..
-
funnydude
Re: links til andre live-streams på City-FCM :-)
Der er korrekt, men en hjemmeside kan desværre kun "bære" en hvis antal seere, som en anden også nævnte lidt længere oppe i tråden. Han mente blot det var 4500 på en gang :-S
-
BW - 665
funnydude Skrev:
> Der er korrekt, men en hjemmeside kan desværre kun
> "bære" en hvis antal seere, som en anden også
> nævnte lidt længere oppe i tråden. Han mente blot
> det var 4500 på en gang :-S
Det kommer da fuldstændigt an på sidens bandwith og kapacitet?
Tag f.eks. et kig på www.nfl.com når de streamer... kan godt love dig de kan streame til flere end det nævnte antal.
Tror altså også Onside kan overstige 4.500 brugere, men vil da ikke udelukke at det KAN give problemer - derudover kan man spørge sig selv hvor mange der reelt vil se den kamp streamet på nettet, udover FCM supportere? De fleste vælger vel bare at de hvad der nu er på TV'et.
> Der er korrekt, men en hjemmeside kan desværre kun
> "bære" en hvis antal seere, som en anden også
> nævnte lidt længere oppe i tråden. Han mente blot
> det var 4500 på en gang :-S
Det kommer da fuldstændigt an på sidens bandwith og kapacitet?
Tag f.eks. et kig på www.nfl.com når de streamer... kan godt love dig de kan streame til flere end det nævnte antal.
Tror altså også Onside kan overstige 4.500 brugere, men vil da ikke udelukke at det KAN give problemer - derudover kan man spørge sig selv hvor mange der reelt vil se den kamp streamet på nettet, udover FCM supportere? De fleste vælger vel bare at de hvad der nu er på TV'et.
-
funnydude
Helt enig.. Jeg synes godt nok også 4500 lyder af lidt.. De har da sikkert en større bandwith.. Men hvis der kommer flere på onside end beregnet kan det jo også bare "SKRUE ned" for kvaliteten på streamingen, så er der jo flere der kan følge med.. Men det får vi jo at se på torsdag, hvis man skal følge første halvleg af kampen på nettet...