Brøndby
-
Vinding
Re: Brøndby
Nu ligger den tråd nu godt nok i det forkerte fora.
Men jeg tror nu ikke meget på Krølle i fremtiden.
Vinding
Men jeg tror nu ikke meget på Krølle i fremtiden.
Vinding
-
Chap
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor så mange går i selvsving over deres køb af Jan Kristiansen. Han har jo intet vist i Nürnberg - udover det ene mål i en pokalkamp. Derudover har han spillet 47 ligakampe, hvori han ingen mål har scoret.
Selvfølgelig kan han blive en vigtig spiller for BIF - det er ikke det jeg siger - men som det ser ud nu, er det ikke et køb som afskrækker mig specielt meget.
Selvfølgelig kan han blive en vigtig spiller for BIF - det er ikke det jeg siger - men som det ser ud nu, er det ikke et køb som afskrækker mig specielt meget.
-
mrjelle
Nej heller ikke mig, men okay vi kan jo tage fejl. Han var jo en profil engang, næsten lige så stor profil som Røll var det... HMM
-
Ravnen
Favorit til guldet, fordi de har købt et par spillere? Problemerne i Brøndby er mere seriøse end et par spillere kan lave om på. På ledelsesplan er der stadig store spørgsmålstegn, og de står lidt mellem to stole i øjeblikket.
Hvis Kent Nielsen var tiltrådt med det samme, havde vi set et benhårdt forsvar i løbet af no time, men med Køhlert ved roret endnu en halvt år inden Kent Nielsen træder til, så tror jeg Brøndby er hægtet af.
Det bliver også spændende at se om Kent Nielsen kan andet og mere end spille defensivt, det kunne jo gå med Horsens, men med Brøndby skal han opfinde den offensive side af sig selv, og det tror jeg bliver hans problem.
Farnerud har jeg ikke de store forventninger til. Men Jan Kristiansen skal nok slå til, han har det rette drive. Men han alene kan ikke føre Brøndby til guldet.
Hvis Kent Nielsen var tiltrådt med det samme, havde vi set et benhårdt forsvar i løbet af no time, men med Køhlert ved roret endnu en halvt år inden Kent Nielsen træder til, så tror jeg Brøndby er hægtet af.
Det bliver også spændende at se om Kent Nielsen kan andet og mere end spille defensivt, det kunne jo gå med Horsens, men med Brøndby skal han opfinde den offensive side af sig selv, og det tror jeg bliver hans problem.
Farnerud har jeg ikke de store forventninger til. Men Jan Kristiansen skal nok slå til, han har det rette drive. Men han alene kan ikke føre Brøndby til guldet.
-
Jesper BW1100
Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Farnerud har jeg ikke de store forventninger til.
> Men Jan Kristiansen skal nok slå til, han har det
> rette drive. Men han alene kan ikke føre Brøndby
> til guldet.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Farnerud nok skal vise sit værd for Brøndby. Er lidt bange for han kan ende oppe i Elmander-klassen. Han har i hvert fald evnerne.
> Farnerud har jeg ikke de store forventninger til.
> Men Jan Kristiansen skal nok slå til, han har det
> rette drive. Men han alene kan ikke føre Brøndby
> til guldet.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Farnerud nok skal vise sit værd for Brøndby. Er lidt bange for han kan ende oppe i Elmander-klassen. Han har i hvert fald evnerne.
-
mancitydk
nu spillede han jo langt de fleste kampe i Nürnberg som venstre back... måske derfor han ikke scorede så mange mål...
Glæder mig ´til at se brøndby i år. Synes de virkjer fornuftige i modsætning til tidligere
Glæder mig ´til at se brøndby i år. Synes de virkjer fornuftige i modsætning til tidligere
-
Kasti
Både Krølle og især Farerud spillede en god kamp mod FCN. Brøndby har vel for en gangs skyld gjort noget rigtigt. Men hvis de ikke får styr på ledelsen i klubben kan det jo ende helt galt!
-
Martin
Kasti Skrev:
> Både Krølle og især Farerud spillede en god kamp
> mod FCN. Brøndby har vel for en gangs skyld gjort
> noget rigtigt. Men hvis de ikke får styr på
> ledelsen i klubben kan det jo ende helt galt!
Farnerud skulle vel ha haft direkte rød ? Og FCN spillede efter min bedste overbevisning til noget der ligner nedrykning, hvis AGF & Sønderjyske bare hævet niveaut en smule...
Og fordi man har vundet en kamp, så groer træerne nok ikke ind i himlen, men umiddelbart, så ser det da bedre ud end længe... Men fatter stadig ingenting af, at man sælger Retov, som vel egentlig var en af ligaens bedste midtbanespiller..
> Både Krølle og især Farerud spillede en god kamp
> mod FCN. Brøndby har vel for en gangs skyld gjort
> noget rigtigt. Men hvis de ikke får styr på
> ledelsen i klubben kan det jo ende helt galt!
Farnerud skulle vel ha haft direkte rød ? Og FCN spillede efter min bedste overbevisning til noget der ligner nedrykning, hvis AGF & Sønderjyske bare hævet niveaut en smule...
Og fordi man har vundet en kamp, så groer træerne nok ikke ind i himlen, men umiddelbart, så ser det da bedre ud end længe... Men fatter stadig ingenting af, at man sælger Retov, som vel egentlig var en af ligaens bedste midtbanespiller..
-
Kent
Spændende at se, hvordan de reagerer på nederlaget til Randers. Er krisen ovre eller vil den blusse op igen?
-
Hausser
Lækker sejr til Randers og ligesom man begyndte at tro at Brøndby var ude af krisen. Lad os håbe at nederlaget og indsatsen sår nye tvivl i biffernes sind og vi nok engang vil se et Bif-hold på sammenbrudets rand 
I øvrigt en fornem indsats igen af Sane, han er virkelig en kæmpe profil i ligaen p.t.
I øvrigt en fornem indsats igen af Sane, han er virkelig en kæmpe profil i ligaen p.t.