Bus situationen på søndag (Silkeborg)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Nielsen

Re: FCM Bus?????

Indlæg af Nielsen »

hehe .. så bliver det squ en dyr tur :-)

Nielsen

Re: FCM Bus?????

Indlæg af Nielsen »

Jeg vil give dig helt ret i at det er for dårlig det ikke er kordineret med bw, men ellers syntes jeg det er meget fint. Især fordi jeg ikke har nået at tilmelde mig busturen :-)

Men anyway, vi henter 3 point uanset om vi kommer i bil, bus, fly eller på cykel.

/Nielsen

YahooSeeker [Bot]

Hjemmebane/udebane bussen

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Et overraskende uigennemtænkt initativ.

For det første har hjemmebanebussen med en tidligste ankomst til stadion 30-40 min. for kampstart sat en fed streg under det legitime i at dukke op lige til kampstart, eller endog nogle minutter inde i kampen.
Hvorfor bliver folk ikke bare hjemme hvis de ikke vil gå til fodbold?

Udebane konceptet er endnu mere himmelråbende åndsvagt. BW har forsøgt at få folk til at melde sig til busturene i ordenlig tid, og lukker netop derfor tilmeldinge, da der ikke er nok til bus nr. to. Der har gennem årene netop været et betydeligt underskud på buskontoen pga. halvtomme busser.
Nu komme FCM så med et tilbud, der ikke bare gør det komplet unødvendigt at samle sig sammen og få sig tilmeldt, men også undergraver BW økonomisk, i fremtiden.

Jeg håber sådan at vi på mandag kan se ulvegraven svømme over af folk der ikke kunne komme med pga. en fuld bus, og folk der ikke kunne komme hjem fordi bussen var kørt.

Så kan de lære det!

/Hekler
der er i et ondt lune.

Thomas Lund

Re: Hjemmebane/udebane bussen

Indlæg af Thomas Lund »

BWs bestyrelse vil ikke bremse tiltaget, men tager naturligvis kontakt til FC Midtjylland hvor vi udbeder os en forklaring.

Lund

YahooSeeker [Bot]

Jeg kan udmærket forstå FC Midtjyllands handling i denne situation. Fodboldtilskuere er forskellige, og Hr. og Fru Midtjylland, der også gerne vil se de lokale helte i Silkeborg, ønsker ikke nødvendigvis at sidde i en bus fuld af skrålene fans. FC Midtjylland har mange forskellige typer "kunder", og skal kunne levere "produkter", der i videst mulig omfang passer til alle, for alle "kunder" er på hver deres måde vigtige for FC Midtjylland.
Dette tiltag skal således ikke ses som en konkurrent til BW's busture, men som et supplement til en anden kundegruppe. Ønsker man flere folk på lægterne til FC Midtjyllands kampe, synes jeg da, at man bør opfatte dette tiltag positivt.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg kan også kun bakke op om initiativet !

Det kan da godt tænkes at de har læst med herinde og set at der endnu engang ikke kan skaffes ret mange deltagere på turen igennem BW, og så prøver de at sende yderligere en bus afsted på FCM-maner..
Det kan man da ikke fortænke dem i - det vigtigste er da at der kommer en masse mennesker på stadion !

MEN næste gang er det da helt og absolut klart, at der bør snakkes med BW omkring dette, da det jo ikke er første gang, at der er noget der ikke harmonerer så fint sammen ( Kvik-sagen )

BW har en masse produkter som de "sælger" til og byder deres medlemmer, men der er trods alt rigtigt, rigtigt mange ikke-medlemmer, og for dem er det da fint at der bliver arrangeret bustur også !

Måske vi skal have opfundet den vise sten mht BW-busture... ? ( tænk tænk allesammen... )

Jan / sjællænderen

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Kæmpe overreaktion !

Skal vi ikke bare glæde os over, at der kommer så mange fans med som muligt ?.

Jeg mener ikke de konkurrerer med black wolves busser, da det er 2 helt forskellige produkter der tilbydes.

BW # 163

YahooSeeker [Bot]

Jeg er helt enig med dig i, at der bør være bedre kommuniaktion fra FC Midtjylland til BW, da der tydeligvis har været problemer omkring et par situationer på det sidste.

I det hele taget, synes jeg det virker som om, at Fc Midtjylland er en organisation med kommunikationsproblemer. I forhold til fans, i forhold til den menige fodboldinteresserede, men også internt i organisationen, hvor jeg selv har oplevet, at den højre hånd ikke vidste hvad den venstre lavede.
Dette er en meget kritisk situation for en virksomhed som FC Midtjylland, der i høj grad baserer deres forretninger på de ting der bliver kommunikeret til omverdenen. Endvidere er det af flere årsager meget vigtigt med en god intern kommunikation, da FC Midtjylland har en speciel organisationsstruktur og -kultur i forhold til traditionelle virksomheder.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg skal dog lige sige at min opfattelse er at der normalt er et særdeles godt samarbejde mellem FCM og BW, og her tænker jeg også på både BW-tifo og os herovre i BWEast !

Jeg tror bare at de af og til har så mange jern i ilden, at nogle af tingene bare lige pludseligt skal arrangeres her og nu fordi de får en idé !

Jeg fornemmer næsten at de lærer noget nyt hver dag, og det er vel også godt, når man tager klubbens alder i betragtning !

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Husk at læse tråden igennem, tråden du skriver i, starter faktisk med at der kun komme 1 bus afsted! så der er ikke noget med at der bliver prøvet på en bus 2.

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

jeg syntes ikke at det er en kæmpe overreaktion at Black Wolves bestyrelse påtaler at vi ikke på nogen måde hverken er blevet konsulteret eller informeret af FCM og og om denne fremgangsmåde er forkert af FCM, vil vi i bestyrelsen tage stilling til ud fra den kommunikation vi på det seneste har haft med klubben og de aftaler vi normalt har med FCM vedr. BWs rolle.

som et svar til et af de andre indlæg, så er BWs busser ikke fyldt med "skrålende fans", i hvert fald ikke under turen. Om deres tiltag skal ses som en konkurrent til vores busture afhænger af hvilke kriterier der opsættes. Økonomisk gavner det i hvert fald ikke Black Wolves. Vi har heller ikke økonomisk baggrund for at bestille en bus når der ikke er forhåndstilmeldinger. Hvis FCM ønskede at stille økonomisk garanti for dette, kunne de kontakte bestyrelsen.

Lund

sild

Re: Bus situationen på søndag (Silkeborg)

Indlæg af sild »

Hej
Ja, det er rigtig det Hekler skriver, FCM undergraver jo BW, jeg troede at vi skulle hjælpe hianden, men tog fejl.
Hilsen sild

Besvar