Fuck hvor er det skønt med 3 point i Aalborg, hvor er det altså bare ekstemt vigtigt at komme godt i gang, og lad os så ellers bevare momentum resten af sæsonen
Første halvleg var en lige affære hvor jeg ikke syntes vi får spillet til at fungere ordentlig og vi får ikke gjort vores angreb færdige eller tilstrækkeligt farlige. For meget tøven, mange fejlafleveringer og for lidt direkte spil i kontraerne var dagsordenen i første halvleg hvor AaB dog ikke var synderligt meget bedre.
Martin Ps hjerneblødning blev afgørende, for det var et langt bedre FCM-hold vi så i anden halvleg, hvor vi fik/tilkæmpede os pladsen og skabte langte mere og gjorde vores angreb langt farligere og desuden blev AaB næsten holdt fra fadet og kom ret beset kun til 2 farlige afslutninegr hvor de uheldigvis scorer på den ene.
Heinze -8- Udemærket kamp af Heinze hvor han er chanceløs ved AaB-målet og ellers tager et par okay afslutninger. Generelt sikker.
Kolja -8- Fin kamp af Kolja, hvor han med et godt indlæg er involveret i FCM anden scoring og han holder Due helt ud af kampen i store perioder.
C.P -9- Udemærket kamp af C.P hvor han deltog fint fremad banen og er med til at skabe overtal og plads til Borring, specielt i anden halvleg. Samarbejdet mellem C.P og Borring virker allerede rigtigt godt og kan blive meget værdifuldt for os.
Califf -7- Lidt kommúnikationsvanskeligheder centralt i forsvaret, men det er jo kun naturligt når han er så lidt indspillet som han er. AaB kommer ikke til alverden og det har han et medansvar for, men dog lidt ærgeligt at Curth får lov at putte en kasse ind i fjæset på ham.
Reid -9- Også en fin kamp af Reid hvor man gør det sikkert i det centrale forsvar. Dumt gult kort
Danny -7- Noget anonym, om end han dog deltog i en række gode kombinationer som flere gange blev farlige. Vil gerne se ham lidt mere direkte og mere afsluttende.
Borring -9- Rigtig fornem anden halvleg hvor han med sine lange seje ryk flere gange splitter AaB-forsvaret totalt og er kraftigt indblandet i begge mål, bl.a via en assist til Thyge. Var ellers blevet taget ud af kampen af en stærk Bøgelund i første halvleg, men da han fik pladsen var han blandt vores farligste kort. Fik også vist sin hovedsstødsstyrke med en afslutning på stolpen. Virker til at have en stor fremtid i FCM-trøjen
Salami -10- Fighter så blodet sprøjter og erobrer vildt mange bolde og overmatcher igen Augu/Risgaard-midtbanen alene mand. Smider også en del bolde væk, men generelt syntes jeg det er positivt at han forsøger at bygge endnu mere på rollen som spilfordeler. Min MoM selv om der var flere om budet.
Florescu -8- Det er utilgiveligt at brænde den absurde kæmpedirektør når han er på mit drømmehold , men ellers gør han det nu godt selv om jeg dog mener at vores dødbolde stadig skal blive bedre.
Kim C. -8- Var ikke meget med i første halvleg, men blev klart bedre i anden halvleg hvor han også blev spillet mere rigtigt og deltager fint i kombinationerne. Brænder også en direktør, men score et dejligt kludemål og det er rigtigt vigtigt for vores sæson at han kommer godt igang og begynder at garne.
Thygesen -9- Som altid ukuelig fighter/løbevilje hvor han gik forrest som anfører og var blandt vores vigtigste aktiver i kampen.
Madsen -ub- Syntes ikke han deltager så meget
Jude -ub- Kommer ind og bidrager med utroligt meget i de 10 minutter han er med og kandiderer virkelig til mere spilletid. Helt anden måde vi spiller på når han er med, men det er dælme giftigt i den tid han var med.
Furuseth -ub- Når at brænde en helt vild stor direktør, der skal bare være kasse!