Jet Cup 2008

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

Re: FCM - rosenborg

Indlæg af Hausser »

Det var nu os der var forsvarende mestre i turneringen ;)

Er der nogen der har overblik over hvornår Yakubus udvisning faldt? Kom den tidligt så er det selvfølgeligt svært at gøre alverden ved resultatet, men ellers mener jeg faktisk det er lidt skuffende vi ikke kunne sætte Rosenborg til vægs med det hold vi stillede med deropppe.

Desuden også lidt ærgeligt at de norske myndigheder har blokeret for flere af vores afrikanere, det er jo en kærkommen lejlighed for dem til at få kamptræning..

uschel

Indlæg af uschel »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det var nu os der var forsvarende mestre i
> turneringen ;)
>
> nej hausser det var ikke os som var forsvarende mester det var rosenborg præcis som jeg nævnte tidligere i tråden

Rosenborg slog Lyn 4 0. Kampen blev vist direkte på tv så den selv

ydermere siger du at vi burde kunne sætte rosenborg til vægs. Nu er det sådan at rosenborg faktisk er skide gode.

Norsk ungdomsfodbold generelt set er på et meget højt plan. For at understrege dette kan nævnes at vi var det eneste hold i kvartfinalerne som ikke var fra Norge

Staropramen

Indlæg af Staropramen »

Jeg tror du tænker på Colorline Cup, hvor vi vandt over Rosenborg i finalen.

uschel

Indlæg af uschel »

ja det tror jeg osse du gør for vi vandt IKKE JET cup sidste år

Molly95

Indlæg af Molly95 »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Desuden også lidt ærgeligt at de norske
> myndigheder har blokeret for flere af vores
> afrikanere, det er jo en kærkommen lejlighed for
> dem til at få kamptræning..

Det er ikke Norge der har blokeret for indrejse, det er Danmark, da de alle har søgt om yderligere opholdstilladelse til næste sæson ( 1 år ) og mens den ansøgning kører må de godt rejse ud af landet, men ikke komme tilbage, derfor vælger man at de skal blive i Danmark. Men ellers er det rigtigt at de vil have godt af at få noget kamptræning, og det vil de også gerne selv.

Besvar