AaB - FCM
-
Arff
AaB - FCM
Jeg tænkte det måske var på tide at oprette en ny kamptråd, til kampen på søndag, da det nærmere sig med hastige skridt.
Jeg kan iøvrigt se at AaB er farvoritter hos alle de bookmakers jeg har kigget hos - lidt underligt, taget i betraktning at AaB har så mange spillere ude med skader.
Forventet opstilling:
Heinze
Kolja - Winston - Califf - CP
Danny* - Florescu - Salami - Borring
Thyge
Fagerberg**
* Hvis Danny er klar, tror jeg at han får lov til at starte inde på søndag, med mindre at Furuseth selvfølgelig gør det rigtig godt idag.
** Her er jeg lidt i tvivl med om det er Fagerberg eller Kim C., eller måske en helt tredje spiller, som starter inde mod AaB.
Det er efter min mening en kamp, hvor vi har en god chance for at få point, selvom det bliver en rigtig svær kamp, mod mesterne.
Jeg tillader mig lige at tage AaBs formodede startopstilling fra en anden tråd:
Karim Zaza
Kasper Bøgelund - Steve Olfers - Lasse Nielsen - Martin Pedersen
Caca - Kasper Risgaard - Thomas Augustinussen - Anders Due
Andreas Johansson
Jeppe Curth
Jeg kan iøvrigt se at AaB er farvoritter hos alle de bookmakers jeg har kigget hos - lidt underligt, taget i betraktning at AaB har så mange spillere ude med skader.
Forventet opstilling:
Heinze
Kolja - Winston - Califf - CP
Danny* - Florescu - Salami - Borring
Thyge
Fagerberg**
* Hvis Danny er klar, tror jeg at han får lov til at starte inde på søndag, med mindre at Furuseth selvfølgelig gør det rigtig godt idag.
** Her er jeg lidt i tvivl med om det er Fagerberg eller Kim C., eller måske en helt tredje spiller, som starter inde mod AaB.
Det er efter min mening en kamp, hvor vi har en god chance for at få point, selvom det bliver en rigtig svær kamp, mod mesterne.
Jeg tillader mig lige at tage AaBs formodede startopstilling fra en anden tråd:
Karim Zaza
Kasper Bøgelund - Steve Olfers - Lasse Nielsen - Martin Pedersen
Caca - Kasper Risgaard - Thomas Augustinussen - Anders Due
Andreas Johansson
Jeppe Curth
Senest rettet af Arff 23. jul 2008, 12:00, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: AaB - FCM
Arff Skrev:
-------------------------------------------------------
> Karim Zaza
> Kasper Bøgelund - Steve Olfers - Lasse Nielsen - Martin Pedersen
> Caca - Kasper Risgaard - Thomas Augustinussen - Anders Due
> Andreas Johansson
> Jeppe Curth
De eneste spørgsmålstegn i den opstilling er hvorvidt Michael Jakobsen indtræder i stedet for Lasse Nielsen, samt hvorvidt Caca bliver klar efter et mindre slag i sidste træningskamp.
> Karim Zaza
> Kasper Bøgelund - Steve Olfers - Lasse Nielsen - Martin Pedersen
> Caca - Kasper Risgaard - Thomas Augustinussen - Anders Due
> Andreas Johansson
> Jeppe Curth
De eneste spørgsmålstegn i den opstilling er hvorvidt Michael Jakobsen indtræder i stedet for Lasse Nielsen, samt hvorvidt Caca bliver klar efter et mindre slag i sidste træningskamp.
-
Arff
"Både Michael Jakobsen, Patrick Kristensen og Ronnie Schwartz har gennemført træningen i dag på lige fod med resten af truppen uden problemer"
- det tyder på at MJ er med.
"Caca har fået et lille vrid i sit ene knæ, og han skal holde sig lidt i ro de næste par dage, og så forventer vi, han igen er klar til at træne med"
- Artiklen er skrevet d. 14/7, og idag er det d. 17/7, så det må være et par dage, så jeg tror også at Caca er med.
http://www.aabsport.dk/29B847C9-6F3D-46 ... E5CA630799
- det tyder på at MJ er med.
"Caca har fået et lille vrid i sit ene knæ, og han skal holde sig lidt i ro de næste par dage, og så forventer vi, han igen er klar til at træne med"
- Artiklen er skrevet d. 14/7, og idag er det d. 17/7, så det må være et par dage, så jeg tror også at Caca er med.
http://www.aabsport.dk/29B847C9-6F3D-46 ... E5CA630799
-
Kent
Arff Skrev:
> "Både Michael Jakobsen, Patrick Kristensen og
> Ronnie Schwartz har gennemført træningen i dag på
> lige fod med resten af truppen uden problemer"
> - det tyder på at MJ er med.
Men til gengæld er det så hans første træningspas i et par uger. Han har misset det meste af opstarten og kan ikke være helt i form. I sidste ende tror jeg det handler om hvor meget tillid man har til Lasse Nielsen. Jeg tror dog også man satser på MJ.
> "Caca har fået et lille vrid i sit ene knæ, og han
> skal holde sig lidt i ro de næste par dage, og så
> forventer vi, han igen er klar til at træne med"
> - Artiklen er skrevet d. 14/7, og idag er det d.
> 17/7, så det må være et par dage, så jeg tror også
> at Caca er med.
Det tror jeg også, men under alle omstændigheder er Caca ikke nogen skræmmende spiller.
> "Både Michael Jakobsen, Patrick Kristensen og
> Ronnie Schwartz har gennemført træningen i dag på
> lige fod med resten af truppen uden problemer"
> - det tyder på at MJ er med.
Men til gengæld er det så hans første træningspas i et par uger. Han har misset det meste af opstarten og kan ikke være helt i form. I sidste ende tror jeg det handler om hvor meget tillid man har til Lasse Nielsen. Jeg tror dog også man satser på MJ.
> "Caca har fået et lille vrid i sit ene knæ, og han
> skal holde sig lidt i ro de næste par dage, og så
> forventer vi, han igen er klar til at træne med"
> - Artiklen er skrevet d. 14/7, og idag er det d.
> 17/7, så det må være et par dage, så jeg tror også
> at Caca er med.
Det tror jeg også, men under alle omstændigheder er Caca ikke nogen skræmmende spiller.
-
Hekler
Bustur AaB - FCM
Meld dig til Nu: http://www.black-wolves.com/bustur-til-aab.htm
Jeg vil godt garantere for en solid tur til Ålborg, hvis folk bare vil tage sig sammen og melde sig til.
Jeg vil godt garantere for en solid tur til Ålborg, hvis folk bare vil tage sig sammen og melde sig til.
-
Kent
Skadesupdate fra HF
Dagens HF bringer lidt nyt på skadesfronten:
Ken, Reid og Salami humpede småskadede ud igår. De to sidste bliver sandsynligvis klar til søndag. Mon ikke planen alligevel var, at Kim C skulle starte inde, så fraværet af Ken gør ikke så meget. Baba overtager vel hans plads.
Desuden opmuntrende nyt fra Frank, der er 14 dage foran planen. Han regner selv med senest at være klar 1. september (hvornår han så er i kampform er vel en anden ting).
Ken, Reid og Salami humpede småskadede ud igår. De to sidste bliver sandsynligvis klar til søndag. Mon ikke planen alligevel var, at Kim C skulle starte inde, så fraværet af Ken gør ikke så meget. Baba overtager vel hans plads.
Desuden opmuntrende nyt fra Frank, der er 14 dage foran planen. Han regner selv med senest at være klar 1. september (hvornår han så er i kampform er vel en anden ting).
-
Kent
-
Crasher
Re: Bustur AaB - FCM (OT)
Jah, mon ikke det bli'r en fornuftig tur på trods af ferien. Jeg er ihvertfald klar til min første away efter en del måneders tørke 
Glæder mig mest af alt til at se om Kim C. også kan i ligaen, hvis han da er med i startopstillingen. Og så har Jonas Borring jo også et stort prisskilt hængende om halsen, men lad os nu se.
Vi ses i bussen !!
/Kasper Madsen
Glæder mig mest af alt til at se om Kim C. også kan i ligaen, hvis han da er med i startopstillingen. Og så har Jonas Borring jo også et stort prisskilt hængende om halsen, men lad os nu se.
Vi ses i bussen !!
/Kasper Madsen
-
Kim
Re: Skadesupdate fra HF
Et trælår... Det må sgu kunne masseres og trænes væk - under alle omstændigheder, som der står længere oppe i tråden, så bør Kim C. få chancen da han må have noget selvtillid samt sult i forhold til AaB-kampen..
BW # 456
BW # 456
-
cameo1977
Hei
Er der nogle der ved hvor mange vi er tilmeldt turen
Hilsen lund
Er der nogle der ved hvor mange vi er tilmeldt turen
Hilsen lund
-
Hekler
cameo1977 Skrev:
> ja det var jo ik for mange
Mere end det dobbelte af hvad jeg havde regnet med.
> ja det var jo ik for mange
Mere end det dobbelte af hvad jeg havde regnet med.
-
Arff
AaB - FCM - Lidt fakta
Det er vores kamp nr. 25 mod AaB i SAS-Ligaen, og vi har vundet 12 af kampene.
Vi har ikke vundet i vores premiere kamp siden sæsonen 04/05, hvor vi slog AaB 2-1, i Aalborg.
Historisk set har AaB har tabt alle tre kampe spillet på datoen 20. juli.
http://aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46F6-A ... 87BB8B94C7
Vi har ikke vundet i vores premiere kamp siden sæsonen 04/05, hvor vi slog AaB 2-1, i Aalborg.
Historisk set har AaB har tabt alle tre kampe spillet på datoen 20. juli.
http://aabsport.dk/B02F4995-D1D5-46F6-A ... 87BB8B94C7
-
Kent
Truppen udtaget
Målmand
1. Lasse Heinze
16. Martin Raska
Forsvar
3. Kolja Afriyie
4. Danny Califf
15. Christopher Poulsen
18. Filip Marcic
20. Kristian Ipsa
29. Winston Reid
Midtbane
7. Claus Madsen
8. Jonas Borring
9. Gheorghe Florescu
10. Mikkel Thygesen
11. Petter Furuseth
21. Danny Olsen
27. Adigun Taofeek Salami
28. Dennis Flinta
Angreb
12. Kim Christensen
39. Jude Nworuh
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Ken blev åbenbart ikke klar. Eneste overraskende er vel, at Jude er udtaget i stedet for Baba. Er der nogen af dem, der ser træningen, der kan sige om det skyldes Baba er skadet eller om det bare drejer sig om, at Jude er bedre?
1. Lasse Heinze
16. Martin Raska
Forsvar
3. Kolja Afriyie
4. Danny Califf
15. Christopher Poulsen
18. Filip Marcic
20. Kristian Ipsa
29. Winston Reid
Midtbane
7. Claus Madsen
8. Jonas Borring
9. Gheorghe Florescu
10. Mikkel Thygesen
11. Petter Furuseth
21. Danny Olsen
27. Adigun Taofeek Salami
28. Dennis Flinta
Angreb
12. Kim Christensen
39. Jude Nworuh
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Ken blev åbenbart ikke klar. Eneste overraskende er vel, at Jude er udtaget i stedet for Baba. Er der nogen af dem, der ser træningen, der kan sige om det skyldes Baba er skadet eller om det bare drejer sig om, at Jude er bedre?