Musik på SAS-arena
-
Jacob2602
Musik på SAS-arena
Synes det er lidt underligt at musikken brager ud af højtalerne indtil 5-10 minutter før kampstart. Er det ikke muligt at slukke lidt før, så vi kan komme i gang med at skabe en god stemning lidt før?
Senest rettet af Jacob2602 11. maj 2005, 18:58, rettet i alt 1 gang.
-
Anni
Re: Musik på SAS-arena
Jacob2602 skrev:
-------------------------------------------------------
> Synes det er lidt underligt at musikken brager ud
> af højtalerne indtil 5-10 minutter før kampstart.
> Er det ikke muligt at slukke lidt før, så vi kan
> komme i gang med at skabe en god stemning lidt
> før?
Det giver jeg dig fuldstændig ret i. Når/hvis vi begynder på Always behind you, kan vi ikke høres på grund af: Det er FC Midtjylland"
Anni/der også elsker //// (Undskyld)
-------------------------------------------------------
> Synes det er lidt underligt at musikken brager ud
> af højtalerne indtil 5-10 minutter før kampstart.
> Er det ikke muligt at slukke lidt før, så vi kan
> komme i gang med at skabe en god stemning lidt
> før?
Det giver jeg dig fuldstændig ret i. Når/hvis vi begynder på Always behind you, kan vi ikke høres på grund af: Det er FC Midtjylland"
Anni/der også elsker //// (Undskyld)
-
Gamle Hoffmann64
Jo, der må gerne blive lidt mere organitation mellem stadion og BW, stadion-opråberen osv *S*
-
jakob88
Stadionspeakeren burde også få folk til at opråbe efternavnene på spillerne når han læser FCM's holdopstilling op.... Det ville være federe, end han bare "japper" dem igennem!!!!!!!
Forza FCM
Forza FCM
-
kopien
Jeg tror ikke folk er med på den på det tidspunkt....
Uden at svine vores tilskuere så tvivler jeg på hvor mange der ville gøre det, og det lyder helt forkert hvis han prøver og der så ingen er med....
Lidt ligesom når en spiller scorer som ingen rigtig har hørt om.....
Men det er også bare min mening...
Angående musikken ville det være skønt hvis man ku få dem til at holde med det ja, men jeg tror på det kommer inden længe....
Kopi....
Uden at svine vores tilskuere så tvivler jeg på hvor mange der ville gøre det, og det lyder helt forkert hvis han prøver og der så ingen er med....
Lidt ligesom når en spiller scorer som ingen rigtig har hørt om.....
Men det er også bare min mening...
Angående musikken ville det være skønt hvis man ku få dem til at holde med det ja, men jeg tror på det kommer inden længe....
Kopi....
-
Jacob2602
Det med opråb af efternavnene er måske ikke en dårlig idé, men klart at folk skal være med ellers virker det ikke...
Det må musikken må vi håbe... man kan ikke nå at skabe meget stemning på 5 minutter...
Det må musikken må vi håbe... man kan ikke nå at skabe meget stemning på 5 minutter...
-
jakob88
I den situatison kunne BW gå forest, og råbe igennem. Så tror jeg med tiden at resten af publikum ville fange pointen og deltage
-
E!
>
> Angående musikken ville det være skønt hvis man ku
> få dem til at holde med det ja, men jeg tror på
> det kommer inden længe....
>
Det virker også lidt kikset at speakeren efter at have liret diverse ting og sager af "overlader" ordet til Black Wolves, og så er vi måske lige i slutningen af en sang, eller midt i noget andet.
- Der burde koordineres nogt bedre. Om vi så skal holde k... (tror jeg ikke) mens han lirer det af han skal af med, eller der skal være et eller andet visuelt signal til hvornår han er ved at være færdig (da vi nok ikke kan høre ham) ved jeg ikke, men det er noget der bør arbejdes på.
> Angående musikken ville det være skønt hvis man ku
> få dem til at holde med det ja, men jeg tror på
> det kommer inden længe....
>
Det virker også lidt kikset at speakeren efter at have liret diverse ting og sager af "overlader" ordet til Black Wolves, og så er vi måske lige i slutningen af en sang, eller midt i noget andet.
- Der burde koordineres nogt bedre. Om vi så skal holde k... (tror jeg ikke) mens han lirer det af han skal af med, eller der skal være et eller andet visuelt signal til hvornår han er ved at være færdig (da vi nok ikke kan høre ham) ved jeg ikke, men det er noget der bør arbejdes på.
-
pdole
En anden lidt uheldig ting vedrørende speakerens overladen ordet til BW, var i AGF kampen at GFs fans jo prompte begyndte at buuhe(aner ikke hvordan man staver til det) og det overdøvede jo fuldstændigt "Always behind.." Mener at det kunne gøres mere elegant. F.eks. ved at musikken stopper 10 min. før kampstart og derefter BW fyrede et par slagsange af for lige at få folk igang, og først helo op til kampstart(og før indløb) sang "Always behind.."
Men det er jo min mening..
Men det er jo min mening..
-
YahooSeeker [Bot]
ja, jeg synes også han skulle. Kunne også være godt, hvis han startede nogle sange, så ville flere nok kommer med eller i hvert fald klappe med