http://www.bold.dk/nyt/?vis=86069
Citat: "Han mener samtidig, at danske klubber er bedre til at tilpasse sig de moderne tider, og at det også har givet os et forspring.
- Vi har haltet efter på vores stadions. Vi har stor status som lige, stor interesse og troværdige klubber, men nutidens publikum kræver mere. Mere komfort. I dag er det oplevelsen: Lyd, stadion, komfort, indramningen som er vigtige. Det er FC Midtjylland lykkedes med, siger Bosse Andersson."
-
Herligt at høre vores succes giver genlyd i Sverige.
Selve artiklen handler også om at kunne tiltrække spillerne, at danske klubber kan tilbyde langt mere i løn pga forskerordningen. Alene Sønderjyske skulle have tilbudt det femdobbelte i løn til en spiller, end han kunne få i Sverige.
Ros fra Djurgården til FCM
-
Ravnen
Ros fra Djurgården til FCM
Senest rettet af Ravnen 8. jul 2008, 17:47, rettet i alt 1 gang.
-
Chap
Re: Ros fra Djurgården til FCM
Man kan vel ikke andet end at give ham ret - heldigvis
Stadionsne i Sverige er generelt ikke særlig moderne og giver dermed ikke den komfort, som han selv nævner i artiklen.
Men det er da virkelig positivt at han pludselig nævner os, fremfor en klub som f.eks. Brøndby, som ellers også har fået et flot og moderne stadion, efter de fik renoveret det for nogle år siden.
Men det er da virkelig positivt at han pludselig nævner os, fremfor en klub som f.eks. Brøndby, som ellers også har fået et flot og moderne stadion, efter de fik renoveret det for nogle år siden.
-
EvilF
Tjaa, han nævner sådan set også Brøndby før FCM:
"Et andet eksempel er Alexander Farnerud, som tidligere i dag skiftede til Brøndby og som ifølge flere medier kan hæve en årsløn på fem millioner, et fuldstændig urealistisk beløb i Sverige.
- En svensk klub som var ude efter ham kunne max have tilbudt ham to millioner kroner - før skat, siger Bosse Andersson." - bold.dk
Læs artiklen selv, i stedet for at hænge hatten på en selektiv citation.
"Et andet eksempel er Alexander Farnerud, som tidligere i dag skiftede til Brøndby og som ifølge flere medier kan hæve en årsløn på fem millioner, et fuldstændig urealistisk beløb i Sverige.
- En svensk klub som var ude efter ham kunne max have tilbudt ham to millioner kroner - før skat, siger Bosse Andersson." - bold.dk
Læs artiklen selv, i stedet for at hænge hatten på en selektiv citation.
-
jakobV
Slap dog af mand - Hvorfor skulle han skrive om rosen til brøndby på et FCM forum? Det er da logisk han fremhæver rosen som tilkommer hans favorit klub, spænd hjelmen..
-
Hekler
Poetisk respons ot.
Smut hjem til din vestegn!
Hvor det i er best til, er at drikke jer ind i et hegn!
Måske skulle du tag det som et tegn?
At jeres rigtige plads er noget længere nede af vejn
Men nu er du jo også for nem!
I hvert fald for sådan nogen som os det holder med FCM!
Måske skal jeg holde op med at være så slem?
Men dit indlæg syder af misundelighed og det er grim!
Hvor det i er best til, er at drikke jer ind i et hegn!
Måske skulle du tag det som et tegn?
At jeres rigtige plads er noget længere nede af vejn
Men nu er du jo også for nem!
I hvert fald for sådan nogen som os det holder med FCM!
Måske skal jeg holde op med at være så slem?
Men dit indlæg syder af misundelighed og det er grim!
-
Ravnen
Netop, det var jo det at de nævnte FCM som er hele årsagen til jeg fandt det interessant. Det er heller ikke tilladt at kopiere en hel nyhed, så det er logisk at man citerer det som er interessant og lader folk selv om at læse resten via linket som blev bragt samtidig 
Jeg valgte at nævne Sønderjyske, da jeg synes det var mest interessant at netop de kunne betale det femdobbelt af hvad en svensk klub ville give. Det var lidt mere opsigtsvækkende end at Brøndby kan det samme
Jeg valgte at nævne Sønderjyske, da jeg synes det var mest interessant at netop de kunne betale det femdobbelt af hvad en svensk klub ville give. Det var lidt mere opsigtsvækkende end at Brøndby kan det samme
-
Chap
EvilF Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjaa, han nævner sådan set også Brøndby før FCM:
>
> "Et andet eksempel er Alexander Farnerud, som
> tidligere i dag skiftede til Brøndby og som ifølge
> flere medier kan hæve en årsløn på fem millioner,
> et fuldstændig urealistisk beløb i Sverige.
>
> - En svensk klub som var ude efter ham kunne max
> have tilbudt ham to millioner kroner - før skat,
> siger Bosse Andersson." - bold.dk
>
> Læs artiklen selv, i stedet for at hænge hatten på
> en selektiv citation.
Nu snakkede jeg sådan set kun om emnet omkring stadions - så måske du skulle læse mit indlæg igen.
-------------------------------------------------------
> Tjaa, han nævner sådan set også Brøndby før FCM:
>
> "Et andet eksempel er Alexander Farnerud, som
> tidligere i dag skiftede til Brøndby og som ifølge
> flere medier kan hæve en årsløn på fem millioner,
> et fuldstændig urealistisk beløb i Sverige.
>
> - En svensk klub som var ude efter ham kunne max
> have tilbudt ham to millioner kroner - før skat,
> siger Bosse Andersson." - bold.dk
>
> Læs artiklen selv, i stedet for at hænge hatten på
> en selektiv citation.
Nu snakkede jeg sådan set kun om emnet omkring stadions - så måske du skulle læse mit indlæg igen.