FCM tester endnu en kroat

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mikkelsen

Re: Ipsa til FCM

Indlæg af Mikkelsen »

glemmer du ikke den "lille" detalje, at Leon Jessen er meget skadet - og vel er på nippet til noget ganske alvorligt.........?

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Hausser mente du de 2 hold som 1. og 2. hold til næste sæson ?

Hausser

Indlæg af Hausser »

The FCM FAN Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hausser mente du de 2 hold som 1. og 2. hold til
> næste sæson ?

Ingenlunde, jeg stillede det bare sådan op da Florescu jo også kan spille som defensiv midtbane, selv om han nok indgår i den foretrukne start-11er. Det er dog to rigtigt stærke hold vi kan stille med..

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

OKay, for jeg mener klart Florescu hører til i start 11èren

Krischan_CB

Indlæg af Krischan_CB »

Är det akceptabelt att skriva något på svenska här inne eller bättre på engelska? Jag inte talar danska - därför.

Kent

Re: Ipsa til FCM - OT

Indlæg af Kent »

Krischan_CB Skrev:
> Är det akceptabelt att skriva något på svenska här
> inne eller bättre på engelska? Jag inte talar
> danska - därför.

Begge dele er fint nok - sålænge indholdet bare er iorden ;-)

Krischan_CB

Re: Ipsa til FCM - OT

Indlæg af Krischan_CB »

Tack ska Du ha!

Okej då - jag är tysk och anhängare av Energie Cottbus. Jag tycker att Kristijan Ipsa är en stor talent trots att han har inte spelat så mycket här i första laget. Vi testade honom på högra sidan, men då var han ganska dålig eftersom hans position är i inre försvaret hellre. I kampen mot religationen vi hade ingen möjlighet att ge en ung spelare som honom mer insatser - vi kämpade för överlevningen bara.

Jag tror att han kommer att va en riktig förstärkning för Er ändå!

Kent

Indlæg af Kent »

Tak for informationerne. Det lyder rigtig godt! Hvis Kristian er god nok, vil han helt sikkert få spilletid for os. På papiret ligner han en rigtig god spiller, der forhåbenlig kan udvikle sig i en positiv retning.

Har du noget information om, hvor meget vi har betalt for ham?

Krischan_CB

Indlæg af Krischan_CB »

Nej, det hat jag tyvärr ingen aning om. Båda clubbar har lovat att vara stillsamt och jag kunde inte hitta nåt information.

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Hej Krischan, tak for dine informationer og velkommen til!

Kan du ellers berette noget om Ipsa's styrker og svagheder? Hovedspillet, placeringsevne, mand-mod-mand osv.?

Hausser

Indlæg af Hausser »

Det lader til du forstår dansk, så jeg stiller lige et par spørgsmål mere på modersmålet.

Hvor godt har Ipsa spillet i de kampe han trods alt har deltaget i og vil du karakterisere ham som værende god med bolden?

Krischan_CB

Indlæg af Krischan_CB »

Jag måste medge att läsar Danska är en helt annorlunda sak än att höra. ;-) Jag försökte att snacka med Dennis Sörensen - jag ikke förstod ett enda ord när hon svarade mej.

Som sagt, jag såg honom spela inte särskilt mycket (för mindre för ein detailjerad bedömning), och när jag fick han var på fel positionen, men jag tror att allt han behöver är förtroende och erfarenhet. Han är ju inte kaptenen av kroatisk U21-landslaget utan grund.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Nej fantastisk handel.
hvordan har cotbuss fansene reageret overfor salget? er de kede af at de har mistet et talent ?

j3pq3

Indlæg af j3pq3 »

The FCM FAN Skrev:
> Nej fantastisk handel.
> hvordan har cotbuss fansene reageret overfor
> salget? er de kede af at de har mistet et talent ?

har du læst Krischan_CBs indlæg?

Krischan_CB

Indlæg af Krischan_CB »

Vi är faktiskt lite besviken att han har inte haft sin genombrott här. Men vi är väldigt glada att han har funnit en bra klub att utveckla och spela i. Vi hade tyckt mer om att Kristijan hade bara lånas ut till er.

Vår manager sade "Vi fick en lämplig summa för honom."

Besvar