FCM tester endnu en kroat
-
Chap
FCM tester endnu en kroat
Kilde: http://www.bold.dk/nyt/?vis=85863
Umiddelbart lyder han da til at være meget spændende - dog kender jeg ikke rigtigt noget til ham.
Umiddelbart lyder han da til at være meget spændende - dog kender jeg ikke rigtigt noget til ham.
Senest rettet af Chap 10. jul 2008, 19:48, rettet i alt 1 gang.
-
Skippels
Re: FCM tester endnu en kroat
Ja, som jeg også har nævnt tidligere, vil det være dejligt med endnu en forstærkning til forsvaret, da vi godt kunne bruge en ekstra reserve,eller en spiller, der kunne stå i stedet for winston, hvis han ikke rammer det høje niveau, som han havde forrige sæson.
-
Bobby
http://www.sportbild.de/sportbild/fussb ... tian+ipsa/
Her er lidt info omkring ham. Kender ham heller ikke, men så vidt jeg kan læse er det Dennis Sørensen, der anbefaler ham. Umiddelbart lyder det meget spændende med et ungt talent til midterforsvaret, men der kræver i mine øjne, at vi skiller os af med Klimpl eller Gnanou. Der har dog ikke været mange rygter omkring deres afgang, så det er spændende at se hvad der sker. Jeg mener dog 5 spillere til de to midterforsvarspladser er for meget (Califf, Reid, Klimp, Gnanou og den nye kroat).
Her er lidt info omkring ham. Kender ham heller ikke, men så vidt jeg kan læse er det Dennis Sørensen, der anbefaler ham. Umiddelbart lyder det meget spændende med et ungt talent til midterforsvaret, men der kræver i mine øjne, at vi skiller os af med Klimpl eller Gnanou. Der har dog ikke været mange rygter omkring deres afgang, så det er spændende at se hvad der sker. Jeg mener dog 5 spillere til de to midterforsvarspladser er for meget (Califf, Reid, Klimp, Gnanou og den nye kroat).
-
Husum
Interessant at se hvad han kan.
Kan det hænge sammen med at Kolja er på vej væk, at Klimpl derfor bliver backup på højreback og man så vil have en midterforsvarer?
Kan det hænge sammen med at Kolja er på vej væk, at Klimpl derfor bliver backup på højreback og man så vil have en midterforsvarer?
-
Rooney
Lyder spændene, men kan dog ikke se hvorfor Klimpl skal være Backup tror faktisk han får chancen fra starten af sæsonen.
-
Bhomaszz
Klimpl vil vel sagtens kunne agere backup både på højrebacken og i midterforsvaret - Man kan jo lige så godt udnytte at han kan spille flere pladser. Jeg ser ham som en fantastisk indskifter at have på bænken, hvis ikke han finder sit gamle niveau, så er han klart inde omkrng starteren.
og hvis det så skulle komme til en situation hvor vi mangler både en midterforsvarer og en højre back, ja så kan man jo altså smide Gnanou derind, eller bruge Leon i højresiden.
Men det kan måske også ses som at CP også er på vej væk, så kan vi jo altså ikke bruge Leon som alternativ til højresiden mere. Så ville det virkelig se tyndt ud defensivt, og en spiller eller to mere ville være tiltrængt.
Generelt er jeg egentlig meget tilfreds med situation lige p.t. og hvis vi, som forventet, sælger Troest og Kolja, men ikke andre defensive - ja så er vi efter min mening dækket fint ind.
og hvis det så skulle komme til en situation hvor vi mangler både en midterforsvarer og en højre back, ja så kan man jo altså smide Gnanou derind, eller bruge Leon i højresiden.
Men det kan måske også ses som at CP også er på vej væk, så kan vi jo altså ikke bruge Leon som alternativ til højresiden mere. Så ville det virkelig se tyndt ud defensivt, og en spiller eller to mere ville være tiltrængt.
Generelt er jeg egentlig meget tilfreds med situation lige p.t. og hvis vi, som forventet, sælger Troest og Kolja, men ikke andre defensive - ja så er vi efter min mening dækket fint ind.
-
mrjelle
Re: FCM tester endnu en kroat - CP bliver
http://www.bold.dk/nyt/?vis=85879
Ser ud til CP bliver hos os lidt endnu, en super nyhed. Vi har PT en kanon trup.
Ser ud til CP bliver hos os lidt endnu, en super nyhed. Vi har PT en kanon trup.
-
Dysager
Re: FCM tester endnu en kroat - CP bliver
Hvis situationen skulle være sådan har vi en rigtig bred og god 4-back kæde.
Desuden kan jeg informere om at Kristian Ipsa har ganske udemærkede stats i FM hehe:D
Men Ja, synes det ser rigtigt godt ud for den nye sæson, og tror Ipsa kunne være en rigtig god tilføjelse til truppen og når en spiller som Dennis Sørensen så direkte har anbefalt Ipsa vil jeg tro det virkeligt er en spiller som ville kunne gøre sig godt i SAS-Ligaen.
Håber virkeligt han kommer til klubben, ikke mindst for bredden i midterforsvaret, for tvivler nu meget på Ganou og Klimpl i midterforsvaret.
Desuden kan jeg informere om at Kristian Ipsa har ganske udemærkede stats i FM hehe:D
Men Ja, synes det ser rigtigt godt ud for den nye sæson, og tror Ipsa kunne være en rigtig god tilføjelse til truppen og når en spiller som Dennis Sørensen så direkte har anbefalt Ipsa vil jeg tro det virkeligt er en spiller som ville kunne gøre sig godt i SAS-Ligaen.
Håber virkeligt han kommer til klubben, ikke mindst for bredden i midterforsvaret, for tvivler nu meget på Ganou og Klimpl i midterforsvaret.
-
foboldfreaken1001
Re: FCM tester endnu en kroat - CP bliver OT
Dysager Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis situationen skulle være sådan har vi en
> rigtig bred og god 4-back kæde.
> Desuden kan jeg informere om at Kristian Ipsa har
> ganske udemærkede stats i FM hehe:D
>
FM er dødsdømt på Graven ifølge Hekler så pas hellere på
-------------------------------------------------------
> Hvis situationen skulle være sådan har vi en
> rigtig bred og god 4-back kæde.
> Desuden kan jeg informere om at Kristian Ipsa har
> ganske udemærkede stats i FM hehe:D
>
FM er dødsdømt på Graven ifølge Hekler så pas hellere på
-
Dysager
I min verden betyder det nu alligevel lidt hehe:P
Man er altså ikke dårlig hvis man har fine stats i Bundesligaen hehe.
Ej ved godt det ikke siger så meget, men det er alligevel sjovt nok:D
-
kopien
utroligt folk ikke snart lærer at FM ER ET SPIL!
jeg kan simpelthen på ingen måde tage dig (og alle andre der bruger FM som målestok for noget som helst) seriøst når det spil igen og igen bliver fremhævet... Jeg er klar over de ofte rammer ganske godt i forhold til hvem der bliver morgendagens stjerner osv, men kom lige ind i kampen og virkelighedens verden tak....
kopi.
jeg kan simpelthen på ingen måde tage dig (og alle andre der bruger FM som målestok for noget som helst) seriøst når det spil igen og igen bliver fremhævet... Jeg er klar over de ofte rammer ganske godt i forhold til hvem der bliver morgendagens stjerner osv, men kom lige ind i kampen og virkelighedens verden tak....
kopi.
-
Dysager
SLAP DOG AF!!
Kig lige hvad jer skriver inden du flipper sådan ud mester-jakel!
>Ej ved godt det ikke siger så meget, men det er alligevel sjovt nok:D
Kig lige hvad jer skriver inden du flipper sådan ud mester-jakel!
>Ej ved godt det ikke siger så meget, men det er alligevel sjovt nok:D
-
kopien
mester jakel?? skal jeg kalde dig for pjerrot eller hvor vil du hen med det??
Dysager skrev:
når man skriver at det alligevel betyder noget i ens (Min) verden er det jo nok ikke kun fordi det er KUN er skrevet som et, i øvrigt fantastisk og humoristisk ,indlæg i en ellers fornuftig debat....
men fred være med det.. var blot ved at brække mig over "han er altså god i FM" kommentaren igen-.....
kopi, nu med endnu mere bræksmag i munden.
Dysager skrev:
når man skriver at det alligevel betyder noget i ens (Min) verden er det jo nok ikke kun fordi det er KUN er skrevet som et, i øvrigt fantastisk og humoristisk ,indlæg i en ellers fornuftig debat....
men fred være med det.. var blot ved at brække mig over "han er altså god i FM" kommentaren igen-.....
kopi, nu med endnu mere bræksmag i munden.
-
Dysager
Prøv at læs de 2 indlæg inden, så kan du se at det var ment humoristisk.
-
Administrator
Alt det her OT har ikke decideret noget med FCM at gøre. Jeg kan tolerere et enkelt eller to indlæg med OT i overskriften, men når OT pludselig bliver hovedemnet i tråden, er i trådt ved siden af.
Hold jer til topic, eller lav en ny tråd i "alt det andet", og smid evt et link til den nye tråd.
Hold jer til topic, eller lav en ny tråd i "alt det andet", og smid evt et link til den nye tråd.