Uefa cup-kval.
-
Hoffmann
Re: Uefa cup-kval.
jabsi Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis jeg husker ret, så er SAS jo sponsor for FCM.
> Måske man kunne få lidt rabat. jeg tror dog ikke
> selv på det, men det kunne jo være
jo jo, deres navn er jo på stadion, men de ejer jo ikke kongens mønt!
> Hvis jeg husker ret, så er SAS jo sponsor for FCM.
> Måske man kunne få lidt rabat. jeg tror dog ikke
> selv på det, men det kunne jo være
jo jo, deres navn er jo på stadion, men de ejer jo ikke kongens mønt!
-
Ravnen
Re: Uefa cup-kval.
Det er desuden Messecentreret de har købt stadionnavnet af, og dem som de har et samarbejde med.
-
Jakobnw
Re: Uefa cup-kval. Tur til Wales
okay... det lyder da mærkeligt...
Der bliver råbt på frivillige og når der er en skal han straks bringes ned på jorden. Der blev engang for ikke så lang tid siden startet en debat om der var interesse i en tur til den netop overståede viborg kamp... der blev han nærmest slagtet fordi han udtrykte det på en måde der lidt sagde 'det er der andre der kan tage sig af'og nu hvor der er en der gerne ville stå for noget må han ikke...
kort sagt hvorfor kan han ikke stå for det??
Der bliver råbt på frivillige og når der er en skal han straks bringes ned på jorden. Der blev engang for ikke så lang tid siden startet en debat om der var interesse i en tur til den netop overståede viborg kamp... der blev han nærmest slagtet fordi han udtrykte det på en måde der lidt sagde 'det er der andre der kan tage sig af'og nu hvor der er en der gerne ville stå for noget må han ikke...
kort sagt hvorfor kan han ikke stå for det??
-
Esben
Hoffmann Skrev:
> Esben Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Da udebanekampen mod Bangor City ligger i min
> > ferie, vil jeg høre om der er andre der kunne
> være
> > interesserede i at tage en tur derover??
> > Hvis det skulle være tilfældet kunne jeg godt
> > hjælpe med at arrangere noget..
>
> Det er en opgave for BW, det skal du ikke blande
> dig i.
>
> BW har et dejligt busudvalg, de kan bare lette
> numsen!!!
Tak for den positive besked hehe. Godt at høre de har fået internetforbindelse på bodegaen..
Topic: Jeg har kigget lidt på diverse flyrejser og det billigste er vist med Ryan Air til Birmingham fra Billund. Det koster 899 tur/retur, og oveni kommer togrejsen på cirka 1,5 time til Wrexham.
Det ville dog lægge bedre for mig, hvis fcm ikke havde byttet datoerne, så jeg kommer nok ikke til Wales denne gang:)
> Esben Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Da udebanekampen mod Bangor City ligger i min
> > ferie, vil jeg høre om der er andre der kunne
> være
> > interesserede i at tage en tur derover??
> > Hvis det skulle være tilfældet kunne jeg godt
> > hjælpe med at arrangere noget..
>
> Det er en opgave for BW, det skal du ikke blande
> dig i.
>
> BW har et dejligt busudvalg, de kan bare lette
> numsen!!!
Tak for den positive besked hehe. Godt at høre de har fået internetforbindelse på bodegaen..
Topic: Jeg har kigget lidt på diverse flyrejser og det billigste er vist med Ryan Air til Birmingham fra Billund. Det koster 899 tur/retur, og oveni kommer togrejsen på cirka 1,5 time til Wrexham.
Det ville dog lægge bedre for mig, hvis fcm ikke havde byttet datoerne, så jeg kommer nok ikke til Wales denne gang:)
-
BW#1713
Esben Skrev:
> Topic: Jeg har kigget lidt på diverse flyrejser og
> det billigste er vist med Ryan Air til Birmingham
> fra Billund. Det koster 899 tur/retur, og oveni
> kommer togrejsen på cirka 1,5 time til Wrexham.
> Det ville dog lægge bedre for mig, hvis fcm ikke
> havde byttet datoerne, så jeg kommer nok ikke til
> Wales denne gang:)
Nu har jeg været inde og se på det med ryan air. og som jeg kan se flyver de kun tre gange om ugen de to ruter. og det falder præcis sådan sammen med at det næsten bliver umuligt nå frem i tide eller også skal man blive der er et par ekstra dage. Så led hellere efter alternative luftehavne.
> Topic: Jeg har kigget lidt på diverse flyrejser og
> det billigste er vist med Ryan Air til Birmingham
> fra Billund. Det koster 899 tur/retur, og oveni
> kommer togrejsen på cirka 1,5 time til Wrexham.
> Det ville dog lægge bedre for mig, hvis fcm ikke
> havde byttet datoerne, så jeg kommer nok ikke til
> Wales denne gang:)
Nu har jeg været inde og se på det med ryan air. og som jeg kan se flyver de kun tre gange om ugen de to ruter. og det falder præcis sådan sammen med at det næsten bliver umuligt nå frem i tide eller også skal man blive der er et par ekstra dage. Så led hellere efter alternative luftehavne.
-
Peter Ross
De flyver tirsdag og lørdag. Det vil give en masse overnatninger.
Peter Ross
Peter Ross
-
Esben
> Peter Ross
Peter Ross Skrev:
> De flyver tirsdag og lørdag. Det vil give en masse
> overnatninger.
>
> Peter Ross
Ja Ryanair flyver tirsdag, torsdag og lørdag på deres nye rute fra Billund til Birmingham, men så kunne man jo gså nå at se andet af England eller Wales, end Racecourse Ground:)
Peter Ross Skrev:
> De flyver tirsdag og lørdag. Det vil give en masse
> overnatninger.
>
> Peter Ross
Ja Ryanair flyver tirsdag, torsdag og lørdag på deres nye rute fra Billund til Birmingham, men så kunne man jo gså nå at se andet af England eller Wales, end Racecourse Ground:)
-
Hekler
Uefa tur
Jeg vil godt lige advare folk om at passe på når de smider forslag tl turen.
Man kan IKKE bruge en flyrejse søgeside til at finde ud af hvad det koster, da de allesammen søger på de billigste priser. Flyrejser koster noget helt andet kort tid inden, i forhol til hvis du køber dem ½ år tidligere.
Eksempler med priser som 1624 kroner for fly begge vejse, skaber nogle forventninger hos folk som slet ikke kan honnoreres, da det rejsen hvis du køber den nu koster er ca 1600 hver vej, og så skal du stadig have to overnatninger oveni.
Havde jeg selv haft ferie, ville jeg nok godt have smidt de 5000 + forbrug, som turen min. kommer til at koste, men dukan altså ikke arrangere en tu i fanklub regi til den pris mod den modsander. Måske hvis det havde været mod City...men jeg tvivler.
Man kan IKKE bruge en flyrejse søgeside til at finde ud af hvad det koster, da de allesammen søger på de billigste priser. Flyrejser koster noget helt andet kort tid inden, i forhol til hvis du køber dem ½ år tidligere.
Eksempler med priser som 1624 kroner for fly begge vejse, skaber nogle forventninger hos folk som slet ikke kan honnoreres, da det rejsen hvis du køber den nu koster er ca 1600 hver vej, og så skal du stadig have to overnatninger oveni.
Havde jeg selv haft ferie, ville jeg nok godt have smidt de 5000 + forbrug, som turen min. kommer til at koste, men dukan altså ikke arrangere en tu i fanklub regi til den pris mod den modsander. Måske hvis det havde været mod City...men jeg tvivler.
-
Bobby
Billund - Birmingham med Ryan Air
Man kan flyve med Ryan Air fra Billund til Birmingham. Det er noget billigere. Birmingham ligger ca. 1½ times kørsel fra Manchester.
-
Esben
Re: Uefa tur
Hekler Skrev:
> Jeg vil godt lige advare folk om at passe på når
> de smider forslag tl turen.
> Man kan IKKE bruge en flyrejse søgeside til at
> finde ud af hvad det koster, da de allesammen
> søger på de billigste priser. Flyrejser koster
> noget helt andet kort tid inden, i forhol til hvis
> du køber dem ½ år tidligere.
>
> Eksempler med priser som 1624 kroner for fly begge
> vejse, skaber nogle forventninger hos folk som
> slet ikke kan honnoreres, da det rejsen hvis du
> køber den nu koster er ca 1600 hver vej, og så
> skal du stadig have to overnatninger oveni.
>
> Havde jeg selv haft ferie, ville jeg nok godt have
> smidt de 5000 + forbrug, som turen min. kommer til
> at koste, men dukan altså ikke arrangere en tu i
> fanklub regi til den pris mod den modsander.
> Måske hvis det havde været mod City...men jeg
> tvivler.
Jeg er ked af at sige det Hekler, men det passer simpelthen ikke. Ryan Air har lige oprettet en rute til Birmingham der koster 899 tur/retur til netop de datoer vi spiller mod Bangor. Til nogle datoer skal man endda kun betale lufthavnsskat; Dvs cirka 160 kroner eller lignende. Jeg har også undersøgt tog, og det er ikke dyrere end i Danmark.
Jeg har desuden tidligere boet på hotel i Birmingham, og det er ikke særligt dyrt. Det bliver en del overnatninger, men på et bed and breakfast eller billigt hotel i Birmingham eller Wrexham, kan turen gøres for langt mindre. Det er selvfølgelig uden kost(ØL), så det kan godt være man skal lægge et par tusind oveni;)
> Jeg vil godt lige advare folk om at passe på når
> de smider forslag tl turen.
> Man kan IKKE bruge en flyrejse søgeside til at
> finde ud af hvad det koster, da de allesammen
> søger på de billigste priser. Flyrejser koster
> noget helt andet kort tid inden, i forhol til hvis
> du køber dem ½ år tidligere.
>
> Eksempler med priser som 1624 kroner for fly begge
> vejse, skaber nogle forventninger hos folk som
> slet ikke kan honnoreres, da det rejsen hvis du
> køber den nu koster er ca 1600 hver vej, og så
> skal du stadig have to overnatninger oveni.
>
> Havde jeg selv haft ferie, ville jeg nok godt have
> smidt de 5000 + forbrug, som turen min. kommer til
> at koste, men dukan altså ikke arrangere en tu i
> fanklub regi til den pris mod den modsander.
> Måske hvis det havde været mod City...men jeg
> tvivler.
Jeg er ked af at sige det Hekler, men det passer simpelthen ikke. Ryan Air har lige oprettet en rute til Birmingham der koster 899 tur/retur til netop de datoer vi spiller mod Bangor. Til nogle datoer skal man endda kun betale lufthavnsskat; Dvs cirka 160 kroner eller lignende. Jeg har også undersøgt tog, og det er ikke dyrere end i Danmark.
Jeg har desuden tidligere boet på hotel i Birmingham, og det er ikke særligt dyrt. Det bliver en del overnatninger, men på et bed and breakfast eller billigt hotel i Birmingham eller Wrexham, kan turen gøres for langt mindre. Det er selvfølgelig uden kost(ØL), så det kan godt være man skal lægge et par tusind oveni;)
-
Stine
Vil så til dels give Hekler ret...
Har selv checket Ryanair, og den tur, du snakker om, løber op i ca. 1280 kr. når alle skatter og afgifter er betalt...
Stine
Har selv checket Ryanair, og den tur, du snakker om, løber op i ca. 1280 kr. når alle skatter og afgifter er betalt...
Stine
-
Administrator
@Hoffmann.
Har du fået det forkerte ben ud af sengen idag?
Esbens post er netop helt perfekt. Han lægger op til selvstændigt initiativ, mens diverse folk fra BW's udvalg holder en velfortjent ferie. Hvis du har mere brok, kan du bare sende mig en PM.
Administrator.
Har du fået det forkerte ben ud af sengen idag?
Esbens post er netop helt perfekt. Han lægger op til selvstændigt initiativ, mens diverse folk fra BW's udvalg holder en velfortjent ferie. Hvis du har mere brok, kan du bare sende mig en PM.
Administrator.
-
Hekler
Jeg vil meget opfordrer folk til at komme med deres rejsetips, men please, hold jeg til faktiske erfaringer/ køb, og ikke bare det i googler jer til. Alt det skrevet med småt, der først dukker op når du har bestilt og skal til at betale, er noget som kan være forskellen på om folk vil tage afsted eller ej.
Eller så vil jeg opfordre folk til selv at arrangere deres tur, da erfaringen siger at der ikke bliver lavet en tur. Dem der evt. kunne lave den, er på ferie, skal på ferie, eller er låst fordi de dækker ind for andre der har ferie, så det lægger en dæmper.
Hvis der er nogen der sidder med erfaringer og tiden til at lave en tur, så skal i være hjærteligt velkomne til at kontakte mig, og så skal jeg nog sørge for i kommer det rigtige sted hen.
Eller så vil jeg opfordre folk til selv at arrangere deres tur, da erfaringen siger at der ikke bliver lavet en tur. Dem der evt. kunne lave den, er på ferie, skal på ferie, eller er låst fordi de dækker ind for andre der har ferie, så det lægger en dæmper.
Hvis der er nogen der sidder med erfaringer og tiden til at lave en tur, så skal i være hjærteligt velkomne til at kontakte mig, og så skal jeg nog sørge for i kommer det rigtige sted hen.
-
Esben
Stine Skrev:
> Vil så til dels give Hekler ret...
> Har selv checket Ryanair, og den tur, du snakker
> om, løber op i ca. 1280 kr. når alle skatter og
> afgifter er betalt...
>
> Stine
Jeg fik det til 1327;) Der er stadig et godt stykke op til over 5000:)
> Vil så til dels give Hekler ret...
> Har selv checket Ryanair, og den tur, du snakker
> om, løber op i ca. 1280 kr. når alle skatter og
> afgifter er betalt...
>
> Stine
Jeg fik det til 1327;) Der er stadig et godt stykke op til over 5000:)