FCM til Tyskland 7. - 12. juli

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dahl Nielsen

FCM til Tyskland 7. - 12. juli

Indlæg af Dahl Nielsen »

I dag på træningsbanen hørte jeg Thomas Thomasberg nævne over for spillerne, at de højst sandsynligt skal til Tyskland fra den 7. til den 12. juli. Senere talte jeg lidt med Jan Rindom om det, og han kunne fortælle mig, at sandsynligheden ligger på omkring 90 %.

Ydermere kunne han fortælle mig, at man i så fald skal møde Dennis Sørensens klub Energie Cottbus, og at man arbejder på en kamp mod et tjekkisk hold. Lur mig, om ikke det kunne være Baník Ostrava...

Der arbejdes også på at få en modstander til Danmark.
Senest rettet af Dahl Nielsen 1. jul 2008, 16:22, rettet i alt 1 gang.

Hausser

Re: FCM til Tyskland 7. - 12. juli

Indlæg af Hausser »

Nu gæstede vi jo Hamburger SV i vinters, så det ville da klæde dem at komme en tur til heden, dem eller en større klub :)

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Hvis der er nogle der får lyst til en køretur, så er der 750 km fra Herning til Cottbus og det tager ca. 7 timer. Billige øl og billig mad - og tæt på den polske grænse hvis det skal være endnu billigere ;-)

Jeg vil anbefale at holde pause og spise på Lara's på autobahn mellem Hamborg og Berlin (afkørsel 10 Wittenburg).

God tur.

Lund

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Hehe, det skal nok blive en god tur til det gamle Østtyskland :)

Den endelige plan er blevet offentliggjort af FCM, hvis der skulle være nogle der endnu ikke har set det:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Perioden er som sagt den 7. til 12. juli, og det bliver som sagt mod Cottbus. Ydermere bliver det sandsynligvis også til en kamp mod Jena, så der bliver altså ingen tjekkisk modstand i denne omgang.

Om der stadig arbejdes på at få et hold til Danmark, står der dog intet om.

Hoffmann

Indlæg af Hoffmann »

Hvornår kommer BW op med en fed sommertur?

Chap

Indlæg af Chap »

Pas endelig på med at spørge om det - tråden kan jo risikere at få samme skæbne som denne: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,78073

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg kan desværre ikke selv deltage og det bliver nok tvivlsomt, at der kan skaffes plus 30 deltagere til en tur midt i sommerferien

Men vi kunne vel prøve at måle interessen i denne tråd, og så evt. høre med http://www.herning-turist.dk/ ang busleje for en dag

Derefter kunne vi bede bestyrelsen i BW om at finde ud af om der evt. kunne gives et tilskud

Alternativt kunne man jo køre i nogle biler - det er også meget hyggeligt

Altoriso

Jeg er interesseret i en tur til Tyskland!

Indlæg af Altoriso »

Skriv her hvis du seriøst gerne vil med på en fællestur til træningskamp i Tyskland

foboldfreaken1001

Re: Jeg er interesseret i en tur til Tyskland!

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Jeg kunne meget godt tænke mig at komme afsted, selvom det "kun" er en træningslejr af en slags.

Administrator

Suppen er kogt færdig.

Indlæg af Administrator »

Der er kogt nok suppe på det ben. Hvis du vil mere, så brug den rigtige tråd til emnet.

Besvar