Fisker igen...

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Jacob2602

Fisker igen...

Indlæg af Jacob2602 »

Har hørt at Brøndby aldrig har tabt en kamp med Fisker som dommer.......
Nogen der ved om det er rigtigt...?
Senest rettet af Jacob2602 9. maj 2005, 23:33, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: Fisker igen...

Indlæg af Peter Ross »

Det skulle i såfald være et pudsigt sammentræf.

Nu må folk også efterhånden stoppe med konspirations-teorierne...

Peter Ross

Aaes

Indlæg af Aaes »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Det skulle i såfald være et pudsigt sammentræf.
>
> Nu må folk også efterhånden stoppe med
> konspirations-teorierne...
>
> Peter Ross
>

Ross, disse konspirations-teorier :) Hva er det for nogle?
Hehe...

Har også hørt det med Fisker, men om det er rigtig er mig uvidst..

Ville da være et sjovt sammentræf..

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Folk har gang på gang "mistænkt" Fisker for at være ekstrem Brøndby-venlig. Men reelt dømte han bare efter fodbold-reglerne, selvom de tvivlsomme domme lige så vel kunne have vendt vores vej.

Milton bliver også gang på gang kædet sammen med FCK, selvom han plejer at være pænt objektiv.

Peter Ross

Tapia

Indlæg af Tapia »

Nemlig.

Ifølge Brøndby er Fisker klart på FCKs side. Læs f.eks. 'konspirationsteorierne' på http://www.allehaderos.dk/forum/viewtop ... sc&start=0

FCK mener jo selvfølgeligt at han er super Brøndby-venlig.

Personligt tror jeg egenligt bare at han er en medieliderlig nørd, som får mere ud af opmærksomheden, end af sejre til BIF eller FCK

Jacob2602

Indlæg af Jacob2602 »

Enig.... han elsker at komme i centrum og få en masse opmærksomhed...
Det er nok derfor han altid har minimum en underlig kendelse i hver kamp han dømmmer.....

Ulrik

Indlæg af Ulrik »

Jacob2602 skrev:
> Enig.... han elsker at komme i centrum og få en
> masse opmærksomhed...
> Det er nok derfor han altid har minimum en
> underlig kendelse i hver kamp han dømmmer....

Det vildeste jeg husker han har lavet, var i en uefa-kamp, mener det var returopgøret. I de sidste sekunder scorer et af holdene målet der vil sende dem videre, og jubler som sindssyge. Efter at Fisker forgæves har bedt dem om, at komme tilbage på plads et par gange, da modstanderne har travlt og står i midtercirklen, fløjter han kampen igang imens de stadig jubler ude ved sidelinjen! Modstanderholdet ved ikke helt om han virkelig mener det, men løber dog ned og scorer...
Så er man sku da en magtliderlig, arrogant nar!!!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Kan du ikke finde beviser for dette ? For jeg synes det lyder pænt mystisk...

Så vidt jeg ved, så skal samtlige spillere fra et hold være på egen halvdel, inden bolden kan blive givet op. Men det kan selvfølgelig være de jublede på egen halvdel ?

Peter Ross

Ulrik

Indlæg af Ulrik »

Peter Ross skrev:
> Kan du ikke finde beviser for dette ? For jeg
> synes det lyder pænt mystisk...
>
> Så vidt jeg ved, så skal samtlige spillere fra et
> hold være på egen halvdel, inden bolden kan blive
> givet op. Men det kan selvfølgelig være de jublede
> på egen halvdel ?
>
> Peter Ross
>
> -----------------------------------------------
> http://www.wulffmorgenthaler.com/log/ER17042005.gi
> f
> Muligvis en mindre god idé...

Jo, der står lidt om det her efter det sidste billede: http://landsholdet.dk/uddannelse/dommer ... brandt.htm

Citat:
"Helt klassisk var et lærestykke fra en UEFA Cup-kamp i Tjekkiet, hvor Knud Erik Fisker strengt taget fulgte reglerne upåklageligt ...

Tjekkerne havde lige scoret et vigtigt mål, men jublede så længe ude ved sidelinjen på deres egen banehalvdel, at en irriteret Fisker til sidst lod modstanderne give bolden op. Modstanderne scorede naturligvis i det tomme mål, mens hjemmeholdets spillere vantro så til.

Man forstod på Knud Erik Fisker, at stemningen omkring ham nok havde været en anelse kølig fra værternes side på banketten efter kampen."

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Tjaa, hvad kan man sige ? Ikke for smart af det jublende hold, som nok ikke var nær så jublende, da de så modstanderne score i det tomme mål :-)

Men jeg fjerner min skepsis. Jeg havde dog ikke hørt om noget så sært før :-)

Peter Ross

Jacob2602

Indlæg af Jacob2602 »

Hvad skal man sige.... Det er åbenbart ikke kun i Danmark Fisker dømmer anderledes end andre dommere.... En anden dommer havde nok lagt et par minutter ekstra til, fantastisk et hold ikke kan få lov til at juble når de scorer et (på det tidspunkt) afgørende mål så sent i kampen....men de havde ikke hørt om Fisker....

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Der står nu en gang ikke i fodbold-reglerne at et hold må juble ekstra meget, fordi de scorer et møg-vigtigt mål i sidste minut. Spillet skal stadig sættes i gang så hurtigt som muligt.
Jeg tror heller ikke du havde været tilfreds, hvis BIF havde jublet i 5 min. i torsdags ;-)

Peter Ross

Jacob2602

Indlæg af Jacob2602 »

Det kan godt være spillet skal sættes så hurtigt i gang som muligt og selvfølgelig havde jeg da ikke været tilfreds hvis brøndby havde jublet i 5 min.... han kunne vel være startet med at dele et par gule eller røde kort ud.... det ændrer ikke noget på at Fisker mangler noget fingerspitzgefûhl og har en grim tendens til at sætte sig selv i fokus gang efter gang efter gang........

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Folk ville heller ikke have været tilfredse, hvis han var gået helt amok med kortene. Det er svært at være dommer, og hvis han har været ovre ved dem, for at få dem til at stoppe, så skal han bare vende tilbage, og dømme som normalt, eftersom de havde alle 11 på egen halvdel.

Peter Ross

Besvar