Jeppe Curth til AaB :=)

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Hr: Larsen

Jeppe Curth til AaB :=)

Indlæg af Hr: Larsen »

Tjaa overskriften siger det hele :=)

http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=126266
Senest rettet af Hr: Larsen 9. maj 2005, 19:31, rettet i alt 1 gang.

fadlaa

Re: Jeppe Curth til AaB :=)

Indlæg af fadlaa »

OG???? hvad har det med os at gøre??

Hr: Larsen

Indlæg af Hr: Larsen »

Hehe, det ved jeg ikke. Jeg oprettede egenlig tråden for at høre jeres meninger/kommentar om skiftet, ikke andet. (undskyld jeg er her)

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Denne tråd bør slettes. Handler jo ikke om FCM eller BW.

Desuden er der vel nærmest ingen der kender denne spiller, og det har da slet ingen FCM relevans om AAB henter Jeppe og Kurt.

BW # 163

kopien

Indlæg af kopien »

jamen så vil jeg da gerne give min mening med...

1. først og fremmest burde du overveje om dit indlæg ikke hører til under alt det andet?? men selvfølgelig skal der da være plads til indlæg om andet end fcm og vores knapt så godt spillende hold her...

2. Ved du noget om spilleren, jeg gør ikke så derfor kan jeg ikke rigtig give min mening om skiftet:)

3. Mener du han kan forstærke ÅB? hold, ja ved godt han er u et eller andet spiller , men det har Mikkel Thygesen også været og han er ikke lige noget at råbe hurra for i øjeblikket....

4. Har ÅB i virkeligheden brug for flere spillere? ser af gode grunde ikke særlig mange af deres kampe, men i mine øjne virker de som en velsmurt maskine for tiden, og derfor kan jeg ikke helt se hvad de skal med ham, med mindre han er købt bare for at træde ind hvis der opstår skader? hvis dette er tilfældet kan jeg ikke helt se man skal forlade Feyenoord til fordel for en bænkeplads i Åb...

Kopi....

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Dit indlæg har vel heller ikke relevans? Det er op til en moderator om hvorvidt et indlæg skal slettes. Du kunne jo eventuelt skrive en PM til moderator?

Den har desuden tidligere været oppe at vende om, Jeppe Lund Curth var noget for FCM.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Der er vel ikke andet at sige end at nyheden er god for aab. Men eftersom vi kender dig herinde efterhånden. Vil mit gæt være at det svar du ønsker fra os er at vi er trætte af at det ikke er os som har købt "talentet". Så i hvis din pointe er at gnide salt i såret mht vores downperiode så er din pointe observeret men udover det har jeg kun overbærenhed til overs for dig

Birdie

Indlæg af Birdie »

Han blev luftet som et emne for nogle uger siden:

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,5706,5706#msg-5706

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Jeg vil desværre sige at, at vi har været for langsomme... FCM har udtalt at de vil "billige" købe talenter, og her er vi simpelthen ikke hurtige nok, når en spiller som Jeppe Curth er mulig at få fat i.

Kom nu Jens Ørgaard & Erik Rasmussen, grib nu chancen når den byder sig.

Administrator

Indlæg af Administrator »

Hej Johnny!

Fodboldklubben og fans'ne i AaB har et dejligt forum www.debatside.dk - du opfordres til at poste aab-relateret links der og ikke på ulvegraven.dk - mange af os har INGEN mening og Jeppe Curth og han er vel bare endnu en wannabe af et dansk talent der ikke klarede den i udlandet...

BW #456

PS: Så er den fis slået!

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Hold nu op med tuderiet over en fan af en anden klub poster en nyhed herinde..

Jeg så gerne Jeppe i FCM trøjen, og da tanken blev luftet på ulvegraven tidligere, var debatten da igang om ham...

Ege

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

BW # 163 skrev:
-------------------------------------------------------
> Denne tråd bør slettes. Handler jo ikke om FCM
> eller BW.

Faktisk hører tråden til her. Der findes jo masser af indlæg i dette forum som ikke handler om FCM og BW. Og når forummet hedder "ALT det andet", så dækker det jo samtlige andre emner man kan komme på.

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Emnet var oprindeligt inde under FCM & BW

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Fc-Arne skrev:
-------------------------------------------------------
> Emnet var oprindeligt inde under FCM & BW

Okay, det vidste jeg jo ikke... :-)
Det burde man også kunne se... :-)