Dennis S. - Du er god nok!!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
The MeatMonster

Dennis S. - Du er god nok!!

Indlæg af The MeatMonster »

Der er ting i denne Verden, som jeg ikke forstår!!??

Og så er der ting i Verden, som jeg synes er ubegribeligt!!!!!

Kritikken af Dennis Sørensen er en af dem.

Han er sgu en af dem, der går forrest, og som kan være sin indsats bekendt her i foråret. At en angriber brænder en chance, det kan sgu ikke være overraskende for nogen! Men når man brænder, så viser man i det mindste, at man er der hvor chancerne opstår!!! Det er da langt værre, hvis man som angriber overhovedet ikke kommer til afslutninger. Det er klart at lave en fejl, som angriber, ikke koster det samme som en fejl lavet af en af de fire i bagerste kæde.

Dennis Sørensen, går forrest når det gælder indsatsen på banen. Hvis spillet ikke flyder, så han han den rette indstillimg; nemlig at kæmpe en vis legemesdel ud af bukserne.

Dennis, jeg glæder mig til at se dig på Silkeborg Stadion i næste runde og resten af foråret. Du er et kæmpe aktiv for hele klubben!!!

Du er en af vor egne: EN RIGTIG GUTTERMAND!!

Senest rettet af The MeatMonster 11. maj 2005, 18:55, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Dennis S. - Du er god nok!!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

tror du er lidt galt på den...

ingen har ikke rigtig kritiseret DS her i foråret, hvor han har gjort det ganske glimrende (flot) :)

Det var i efteråret han fik kritik, fordi der spillede han virkelig på et lavt nuveau!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Folk har også været en del efter Dennis her i foråret. Det samme med Anders, på trods af, at de har været blandt vores bedste hidtil i foråret.

Peter Ross

Harder

Indlæg af Harder »

DS spillede en god pokalfinale og kæmpede også flot imod VFF, men derfra også til at sige han ligefrem spiller godt synes jeg dælme der er langt. I kan sige hvad i vil, men han brænder satme for mange store chancer!

AR er sikkert også en god målmand, men kan han da for pokker ikke holde op med at give returbolde hver eneste gang? Hvornår begynder han at holde lortet i armene?

Dermed ikke sagt at jeg ikke kan holde af begge spillere med tiden, men indtil videre har de ikke imponeret synderligt. Dog lader jeg mig gerne overraske positivt :)

/Harder

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

DS har været blandt de bedst spillende i de sidste 4-5 kampe, det sammen med Bak og Pimpong.
Anders har kronisk svage hænder, så I kan lige så vel vænne jer til, at han ikke griber boldene, men i stedet bokser dem væk.

Det er nu en gang heller ikke Dennis' opgave at score, når han er placeret på kanten. Det er derimod angribernes. For Dennis leverer gang på gang fremragende indlæg til dem. Så det er længere fremme kritikken skal skydes af. Jeg nævner lystigt Frank, David og Poku...

Peter Ross

Altoriso

Dennis OG Ulrik

Indlæg af Altoriso »

Jeg er fuldstændig og aldeles komplet ENIG !!!

Jeg har selv gjort alt hvad der har stået i min magt, lige fra dag et, for at give DS den støtte som han har brug for !

Jeg har bedt folk om at give det lidt tid, men ikke mange har lyttet...

Han mangler da stadig en del, men han er sgu snart ved at være oppe på et flot niveau !

Jeg forventer mig stadig utroligt meget af ham, og glæder mig til at se ham de næste mange sæsoner i FCM

Derudover vil jeg også NU sluge min gamle kæphest vedr. Ulrik L !

Han smider stadig en del bolde udover linien, men ikke så mange mere :-)

MEN hold kæft hvor får han lavet nogle gode raids op ad banen, og hvor kæmper han godt !

Så thumbs up herfra Ulle :-)

Jan / sjællænderen

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hæng mig ikke op på det, men jeg mener Erik Rasmussen sagde til sponsor-warmup at Dennis Sørensen er vores bedste spiller. Andre der var til stede som hører bedre end jeg?

Synes Dennis har kæmpet sig ind i varmen, pt. er han en af få som viser den rette indstilling.

Generelt har vi (jeg selv inkl.) lidt for høje forventninger til at nye spillere er fremragende fra dag 1.
Lindkvist, Pimpong, Frandsen, Mikkelsen er fx. spillere der har taget tid om at slå igennem for alvor, og har været udskældte for deres utroligt svingende spil.
Senest har Lindkvist for alvor fået sit gennembrud, og nu viser Dennis Sørensen også sin berettigelse.

Mon ikke Poku har lidt den samme tur som Pimpong, lige skal vænne sig til mentalitet, spillestil og få nogle kilo nærkamps-muskler på kroppen. Jeg tror ikke DS-bold er svaret, Poku skal simpelthen have kampe, så skal det nok komme.

The MeatMonster

Indlæg af The MeatMonster »

TAK!

Er fuldstændigt enig!

Hvad angår Kristian B. så må han jo nok anses for at være vores mest værdigfulde spiller p.t. og har igennem det seneste års tid været den spiller med største fremgang på formkurven. At han ikke er bobler omkring landsholdet i stedet for Steven L, DET FATTER JEG INTET AF!!!!

Dennis Sørensen, for lige at runde ham af igen. På et tidligere indlæg blev skrevet at han simpelthen brænder alt for mange store chancer. Der blir brændt chancer, når man spiller som én af de 4 forreste. That´s damn life!!
Se på en mand som Johan Elmander..... han brænder da FOR VILDT!!! Og hans holdkammerater er nok lige en tand skarpere end Dennis´s ;-)

Vi må bakke op omkring vores hold, vores klub, vores spillere og ledere. De fortjener det. Vi har Danmarks sejeste fodboldhold.
Når det går ned af bakke rent spillemæssigt, så hjælper det ikke at hyle og svine dem til. Jeg har selv spillet fodbold i 25 år, og alle og enhver ved sgu godt hvornår man har spillet godt, og hvornår man har spillet dårligt.
Det er der vi som supportere skal støtte op omkring holdet.

VÆR "IND-ÅNDERE" & IKKE "UD-ÅNDERE".........

....... se på farcen i AGF...... nyeste skud på stammen er spillere der blir smidt af holdet og bøder, og spillere der ikke selv vil forlænge kontrakten......
........ Godt det først var i sæsonen 2005/2006 at Onkel Kurts hvide hær skulle vinde guldet....... ;-)))))

Søren

Indlæg af Søren »

Så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvornår du mener Anders Rasmussen sidst har været skyld i et mål, scoret mod os ?

/Søren

Mose

Indlæg af Mose »

Jeg forstår ikke at så mange vil have Poku til at spille i SAS ligaen. Man udvikler jo ikke en spiller blot ved at overmatche ham. Poku skal vise at han er for god til DS eller blot vise at han er bedre end de andre angribere på DS.
Og så skal vi have tålmodighed. Han er kun 20 år og kan godt nå det selv om han skulle spille et halvt eller helt år på DS.

At give Poku chancen er i virkeligheden at lade ham spille DS.

Frank, David, Jungbloot og Dennis må tage tørnen lidt i SAS ligaen.

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Anders (FCM) skrev:
-------------------------------------------------------
> tror du er lidt galt på den...
>
> ingen har ikke rigtig kritiseret DS her i foråret,
> hvor han har gjort det ganske glimrende (flot) :)
>
> Det var i efteråret han fik kritik, fordi der
> spillede han virkelig på et lavt nuveau!

Helt rigtigt og når han spiller på kanten spiller han bedst med hans hovedstød på indlæggene fra backerne eller Pimpong.
Mht. Poku så synes jeg at i en kamp mod sådan et defensivt hold burde man bruge tårn som Jungbloot istedet, han spillede virklig godt og jeg håber han fortsætter med det.
Men som Hekler siger man kan ikke vurdere en spiller på en kamp så lad os se

Nicolai Kammersgaard

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Dennis kæmper godt og har nogle gode aktioner i hovedspillet. Hans fysik, ie han er ret høj, gør at han skal være stærkere end sine modstandere for at kunne snyde dem. Rent teknisk mangler han stadig noget, men det går fremad. Alt dette er dog intet sammenlignet med at han fighter. Og det er en mangelvare på vores hold i tiden.

Lad os da få Jungbloot på i stedet for Poku, om ikke andet så for at standse alle de skænderier der var efter hvert totalt mislykket forsøg der var mod Viborg. Hvis vi bare ser på de klip der blev vist på dr sport, så havde vi jo chancer nok til at vinde kampen i de tyce minutter han var inde, ja chancer nok bare i dem han var med i og som blev vist på dr sporten om aftenen.

Hvis vi kan få det til at virke med at Dennis nikker den til David og Frank, så kan vi slå alle! Men det kræver jo at folk ikke har karantæne.

Nogle mener at Ørgård trækker flere karantæner ved sine udtalelser, men som jeg ser det reagerer han på at Fisker afgører pokalfinalen. Der er ingen tvivl om at Fisker ville have gjort det bedre end ham der dømte fcm-vff, men han afgjorde ikke kampen, selvom han lavede større fejl end Fisker gjorde i Pokalfinalen.

Jeg synes det er vigtigt i en så ophedet debat at man ikke kører for meget imod jyderne i tv. Skal vi næste år have ni jydske hold, og se fck og brøndby hver gang? Det som er sket for fcm her i 2005 er det værste jeg kunne forestille mig. Man sender 18 busser til parken, hvor fck sørgede for at alt var galt, lige fra stilling til mangel på pølser og afstand fra kampen. Så sender vi tusindvis af fans over for at overvære Fisker smide Pimpong ud. Man frygter lidt at det er jo lige meget hvad vi gør så ender det galt.

Vi må tro på det selvom det bliver rigtigt svært mod sif.

Besvar