Pressemøde i morgen kl. 08.30

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

Nogen der tager til træning?

Indlæg af Hekler »

vi skal da lige have lidt billeder osv...

Dennis (BW2479)

Re: Nogen der tager til træning?

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Ja jeg tager til træning.

Dennis (BW2479)

Kun 2

Indlæg af Dennis (BW2479) »

BW - 665

Så er det officielt - Rekordhandel

Indlæg af BW - 665 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85413

Lad os håbe han er det værd!

Bobby

Re: Så er det officielt - Rekordhandel

Indlæg af Bobby »

Ja, det lægger alt andet lige et ekstra pres på hans skulder, som vi må håbe, han kan leve op til. Jeg synes bestemt han er en meget spændende spiller, som helt klart kan forstærke holdet. Han er jo altså oogså stadig kun 23 år, så selv om han har kostet 19 mill (hvis det er rigtigt) så kan han stadig sælges videre om nogle år til en højere pris, forudsat han fortsætter hans udvikling.

Jeg synes dog det fedeste er at FCM sender et klart signal om, at vi hører til i toppen af dansk fodbold, når vi kan genneføre en sådan handel.

Hausser

Re: Overhold reglerne for ulvegraven. !!

Indlæg af Hausser »

Jeg benytter lige lejligheden til at sende noget (street)kredit afsted til Silketurbomis som påstod han/hun vidste ham det var vi hentede. Jeg opfordrede vedkommende til at PMse mig sådan det ikke bare fremstod som en ubekræftet påstand og Silketurbomis fulgte sjovt nok opfordringen og dertalte mig at det drejede sig om Borring og Kim Christensen. Medierne fangede Borring meget kort efter, mens Kim Christensen først blev omtalt sent i går aftens.

Kredit til Silketurbomis for at være velunderrettet.

Tiesto

Re: Kim Christensen som den anden signing

Indlæg af Tiesto »

G a r d e r i n g .. hvorfor købe en stjerneangriber?

Det vi manglede var en gardering for Frank, og det har vi fået.

Endda gratis! . så come on se lidt lyst på det.. det er snart sommerferie ;)

Chap

Re: Hvem smutter?

Indlæg af Chap »

Var det ikke også meningen at der skulle præsenteres nogle afgange på pressemødet :S ?

FCM_ole

Indlæg af FCM_ole »

Hvornår er træningen slut? Glæder mig til at høre kommentarer og se evt. billeder fra træningen. Kommer der ikke også noget video på FCM TV?

Arff

Indlæg af Arff »

FCM_ole Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvornår er træningen slut? Glæder mig til at høre
> kommentarer og se evt. billeder fra træningen.
> Kommer der ikke også noget video på FCM TV?

Træningen er slut - der var ingen nede for at filme, men der var en del lokale journalister.
Derudover kan jeg sige at der er træning igen kl. 14.30 - 15.30, hvis nogle skulle have lyst :)

MadsBS

Re: Pressemøde i morgen kl. 08.30

Indlæg af MadsBS »

Da jeg hørte Ørgaards interview, der blev jeg lykkelig. En kæmpe glæde. At sidde og høre vores direktør siger " vi mener det alvorligt. Vi vil gerne sende det signal, at dette er alvorligt" osv.. Dette er jo virkeligt smukt!

Udover det, er det jo fantastiske køb, og jeg har store forventninger til sæsonen!

Silketurbomis

Re: Overhold reglerne for ulvegraven. !!

Indlæg af Silketurbomis »

Mange tak. Ville da ikke løbe med "sladder" hvis det ikke passede ;o)

Besvar