Kampprogram på Fredag

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

Re: Kampprogram på Fredag

Indlæg af Hausser »

Vejen mod guld er allerede blevet lidt sværere, inden sæsonen overhovedet er begyndt, øv :(

Rigtigt dårligt program syntes jeg og desværre også med udsigt til et fald i tilskuertallet pga de få hjemmekampe mod attraktive modstandere.

Amtrup

Indlæg af Amtrup »

Egentlig er det OK at starte med AaB på udebane. De plejer altid at starte elendigt på en ny sæson. Men meget mærkeligt, at mange af vores kampe falder med 2 ude, 2 hjemme osv.

2 hjemmekampe og 1 ude mod: OB, Esbjerg, Horsens, FC Nordsjælland, AGF og Vejle.

2 udekampe og 1 hjemme mod: FCK, Brøndby, AaB, SønderjyskE og Randers.

Der er basis for endnu en god sæson på hjemmebane. Men også et svært program på udebane, men så er det heller ikke værre.

Casper Søe

Ønskede udebane?

Indlæg af Casper Søe »

nogen der ved hvorfor vi har ønsket at spille på udebane de første 3 kampe?

"Eneste undtagelse var FC Midtjyllands ønske om at spille de tre første runder på udebane"

Amtrup

Re: Ønskede udebane?

Indlæg af Amtrup »

Det er kun de første 2 kampe. Men vi er det eneste hold, som starter med 2 på udebane, så måske er det noget, vi har ønsket.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

For at sakke bagud fra starten? ;o)
Der skal vel laves et eller andet på SAS Arena. Ombygning af sponsor-faciliteterne eller lignende, som gør man helst vil starte ude.

Peter Ross

Lars

Indlæg af Lars »

Det er et citat inde fra DBUs hjemmeside. Så vi må jo af en eller anden grund have villet spille de 3 første kampe på udebane.

Jacob

Indlæg af Jacob »

dbu.dk Skrev:
-------------------------------------------------------
>Eneste undtagelse var FC Midtjyllands ønske om at spille de tre første runder
>på udebane. Men da midtjyderne som konsekvens af sidste års andenplads skal
>spille seks hjemmekampe i de første 11 runde, var det kun muligt at tildele FC
>Midtjylland udebane i de to første runder af SAS Ligaen.

Så jo, vi har ønsket at starte med 3 udekampe. Gad vide hvad grunden er?

Amtrup

Indlæg af Amtrup »

OK, det ser jeg først nu. Men det er vel noget med ombygning, som Peter Ross skriver.

Lars

Indlæg af Lars »

Det kunne da egentlig også være interessent at vide hvad de andre 41 ønsker DBU havde fået gik ud på.

Men jeg er da rimlig tilfreds med at den første kamp ligger ude mod AaB. Det burde være en kamp jeg har god mulighed for at nå. Nu hvor jeg regner med stadig at være i Aalborg til den tid.

Tiesto

Indlæg af Tiesto »

Jepp, det har før været oppe og vende at man havde planer om at udbygge sponsorfaciliteterne på handelsbanken, så der vil blive taget et par rækker af de nuværende siddepladser.. Kunne nok godt være et fornuftigt bud på fcm's ønske.

Mose

Indlæg af Mose »

Vi ønsker altid at starte ude de første kampe på grund af ferien. I vores område er der meget dårlige tilskuertal for de kampe der ligger i skolernes sommerferie.

Vi ønskede det også sidste sæson.

Kent

Indlæg af Kent »

Lars Skrev:
> Men jeg er da rimlig tilfreds med at den første
> kamp ligger ude mod AaB. Det burde være en kamp
> jeg har god mulighed for at nå. Nu hvor jeg regner
> med stadig at være i Aalborg til den tid.

1. kamp er nok ikke den værste kamp at spille i AaB. Nu kan det jo være det ændrer sig i år, da de skal spille Chl.-kval men normalt er Lynge ikke så god til at få holdet på plads før sidst i transfervinduet. Desuden ved vi jo, at de skal have en ny træner, der lige skal have spillet et nyt system ind, med en række nye spillere. Så AaB kan godt være svækket til den første kamp ift fx at møde dem i starten af september, hvor holdet er på plads, trænerens spillesystem indført og nye spillere spillet ind.

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Hvad sker der lige her.
Vi slutter som nr 2, og får "æren" af at skulle spille ude 2 gange imod nr 1 og 3?

AaB = 3+6+8+11+12=40
FCM = 1+3+6+8+12 =30
FCK = 5+6+8+11+12=42
OB = 1+2+3+5+11 =22
ACH = 1+2+7+9+10 =29
RFC = 4+5+8+9+12 =38

Jo højere sum, des nemmere startprogram.

Rigtig flot DBU, sidste års placeringer i forhold til program: 3-1-6-2-5-4

Randers har da klart fået det bedste program, mens OB må ryste på hovedet over deres. Vi kan heller ikke være alt for tilfredse med vores.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er nok fordi jeg er på ferie der :-P

Misser dog de to første på hjemmebane, så dem bliver uden billeder.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Kent Skrev:

> 1. kamp er nok ikke den værste kamp at spille i
> AaB.
23-07-2007 19:00 AC Horsens - FC Midtjylland - 2-1
19-07-2006 19:00 OB - FC Midtjylland - 1-1
20-07-2005 20:00 Brøndby IF - FC Midtjylland - 3-0
27-07-2003 15:00 FC Midtjylland - Viborg - 1-1
sådan har vores kampe set ud, i den første spillerunde, dog skal det siges vi vandt over Aab i 2004 1-2 på udebane. Men hvad angår den første kamp i suppen så er statistikken ikke med os.

> Desuden ved vi jo, at de skal
> have en ny træner,
Det skal vi også?

> med en række nye spillere. Califf, Marcic, 1-2 mulige nye forsvare, 1 angriber,
så det skal vi jo også?

Besvar