Spiller indkøb i sommer
-
hviid
Re: Angriber: Vaclav Sverkos
Tror også Sverkos lige blev en mio euro dyrere efter det mål der...
-
BW - 665
Re: Pontus Farnerud
Chap Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg tvivler på at det er os, som er interesserede
> i ham, da vi i forvejen er ekstremt godt besat på
> de 2 centrale positioner på midtbanen. Det er jo
> ligefør at vi næsten har for mange spillere til de
> pladser allerede.
... what? Så bedes du venligst liste vores centrale midtbanespillere som har SAS liga klasse, efter din mening. (Og nej, spillere som C. Madsen og Flinta tælles naturligvis ikke med, da de langt fra er optimale på pladsen og er lappeløsninger, ikke permanente)
Personligt tæller jeg Thygesen, Salami, Florescu. Og eftersom Thyge ligger som hængende angriber når muligheden er der, tæller vi faktisk kun 2, begge er i startopstillingen.
> Jeg tror mere på at det er OB, BIF og AGF, som er
> interesserede i ham; OB fordi de mangler en
> kreativ, offensiv midtbanespiller, BIF fordi de
> har ham på sin ønskeseddel og AGF fordi de mangler
> forstærkninger til midtbanen.
... Jaaa, og så glemmer du lige et meget væsentligt aspekt: økonomi.
OB er vel realistiske, bortset fra at de ikke benytter en såkaldt "offensiv midtbane" som os, de spiller en meget flad 4-4-2. Jeg tror personligt kun det er realistisk for BIF og FCK at hente ham, taget i betragtning af den formodentlig høje løn han hæver, og kravet til niveauet på holdet.
Personligt synes jeg da uden tvivl han ville være interessant for FCM, jeg tror bare ikke det er realistisk...
> Jeg tvivler på at det er os, som er interesserede
> i ham, da vi i forvejen er ekstremt godt besat på
> de 2 centrale positioner på midtbanen. Det er jo
> ligefør at vi næsten har for mange spillere til de
> pladser allerede.
... what? Så bedes du venligst liste vores centrale midtbanespillere som har SAS liga klasse, efter din mening. (Og nej, spillere som C. Madsen og Flinta tælles naturligvis ikke med, da de langt fra er optimale på pladsen og er lappeløsninger, ikke permanente)
Personligt tæller jeg Thygesen, Salami, Florescu. Og eftersom Thyge ligger som hængende angriber når muligheden er der, tæller vi faktisk kun 2, begge er i startopstillingen.
> Jeg tror mere på at det er OB, BIF og AGF, som er
> interesserede i ham; OB fordi de mangler en
> kreativ, offensiv midtbanespiller, BIF fordi de
> har ham på sin ønskeseddel og AGF fordi de mangler
> forstærkninger til midtbanen.
... Jaaa, og så glemmer du lige et meget væsentligt aspekt: økonomi.
OB er vel realistiske, bortset fra at de ikke benytter en såkaldt "offensiv midtbane" som os, de spiller en meget flad 4-4-2. Jeg tror personligt kun det er realistisk for BIF og FCK at hente ham, taget i betragtning af den formodentlig høje løn han hæver, og kravet til niveauet på holdet.
Personligt synes jeg da uden tvivl han ville være interessant for FCM, jeg tror bare ikke det er realistisk...
-
Chap
BW - 665 Skrev:
-------------------------------------------
> ... what? Så bedes du venligst liste vores
> centrale midtbanespillere som har SAS liga klasse,
> efter din mening. (Og nej, spillere som C. Madsen
> og Flinta tælles naturligvis ikke med, da de langt
> fra er optimale på pladsen og er lappeløsninger,
> ikke permanente)
Nu nævnte jeg blot, at vi har en del centrale midtbanespillere; dermed ikke sagt at alle har reel SAS Liga klasse. Men jeg er enig med dig i at der ikke er ret mange af disse. Dog tror jeg stadigvæk ikke på, at det er på den position vi forstærker os, da vi som nævnt har en 2-3 klasse spillere + nogle marginalspillere. Derudover synes jeg også at der er andre positioner, som er langt vigtigere at købe spillere til - nemlig angrebet og den venstre midtbane.
-------------------------------------------
> ... what? Så bedes du venligst liste vores
> centrale midtbanespillere som har SAS liga klasse,
> efter din mening. (Og nej, spillere som C. Madsen
> og Flinta tælles naturligvis ikke med, da de langt
> fra er optimale på pladsen og er lappeløsninger,
> ikke permanente)
Nu nævnte jeg blot, at vi har en del centrale midtbanespillere; dermed ikke sagt at alle har reel SAS Liga klasse. Men jeg er enig med dig i at der ikke er ret mange af disse. Dog tror jeg stadigvæk ikke på, at det er på den position vi forstærker os, da vi som nævnt har en 2-3 klasse spillere + nogle marginalspillere. Derudover synes jeg også at der er andre positioner, som er langt vigtigere at købe spillere til - nemlig angrebet og den venstre midtbane.
-
BW - 665
Chap Skrev:
> Nu nævnte jeg blot, at vi har en del centrale
> midtbanespillere; dermed ikke sagt at alle har
> reel SAS Liga klasse. Men jeg er enig med dig i at
> der ikke er ret mange af disse. Dog tror jeg
> stadigvæk ikke på, at det er på den position vi
> forstærker os, da vi som nævnt har en 2-3 klasse
> spillere + nogle marginalspillere. Derudover synes
> jeg også at der er andre positioner, som er langt
> vigtigere at købe spillere til - nemlig angrebet
> og den venstre midtbane.
Jeg er enig med dig i at den centrale midtbane ikke er førsteprioritet, men tror samtidig at byder chancen sig til at hente et 'scoop' til positionen, så gør vi det også!
Angrebet? Ikke enig! Frank, Fagerberg, Collins og Jude til at deles om 1 eller 2 pladser, afhængigt af formationen. Hvoraf jeg mener at de 2 førstnævnte har afgjort SAS liga klasse og mere til, og de 2 sidstnævnte har potentiale til at have det, hvilket Collins har vist over en halvsæson tidligere, og Jude i glimt i slutningen af sæsonen.
Venstre midtbane? Tjaa... der tæller jeg Danny, Furuseth, Madsen, Flinta, Runsewe, Sivebæk og Jessen. Man kan så diskutere hvem der har klassen til at dække pladsen mere permanent. Som udgangspunkt er jeg enig med dig i at en forstærkning til den plads ikke er ubrugelig, men tror igen det skal være et 'scoop' og en der virkelig kan forstærke holdet - for vi mangler det ikke for enhver pris.
For mig er det uden tvivl forsvaret, afhængigt af hvem vi ellers mister, men antager vi at Troest, C. Poulsen og Afriye smutter, så vil jeg mene at mindst én forstærkning til forsvaret er påkrævet, helst i form af en venstreback, men en central forsvarsspiller ville heller ikke være et dårligt køb i min bog.
> Nu nævnte jeg blot, at vi har en del centrale
> midtbanespillere; dermed ikke sagt at alle har
> reel SAS Liga klasse. Men jeg er enig med dig i at
> der ikke er ret mange af disse. Dog tror jeg
> stadigvæk ikke på, at det er på den position vi
> forstærker os, da vi som nævnt har en 2-3 klasse
> spillere + nogle marginalspillere. Derudover synes
> jeg også at der er andre positioner, som er langt
> vigtigere at købe spillere til - nemlig angrebet
> og den venstre midtbane.
Jeg er enig med dig i at den centrale midtbane ikke er førsteprioritet, men tror samtidig at byder chancen sig til at hente et 'scoop' til positionen, så gør vi det også!
Angrebet? Ikke enig! Frank, Fagerberg, Collins og Jude til at deles om 1 eller 2 pladser, afhængigt af formationen. Hvoraf jeg mener at de 2 førstnævnte har afgjort SAS liga klasse og mere til, og de 2 sidstnævnte har potentiale til at have det, hvilket Collins har vist over en halvsæson tidligere, og Jude i glimt i slutningen af sæsonen.
Venstre midtbane? Tjaa... der tæller jeg Danny, Furuseth, Madsen, Flinta, Runsewe, Sivebæk og Jessen. Man kan så diskutere hvem der har klassen til at dække pladsen mere permanent. Som udgangspunkt er jeg enig med dig i at en forstærkning til den plads ikke er ubrugelig, men tror igen det skal være et 'scoop' og en der virkelig kan forstærke holdet - for vi mangler det ikke for enhver pris.
For mig er det uden tvivl forsvaret, afhængigt af hvem vi ellers mister, men antager vi at Troest, C. Poulsen og Afriye smutter, så vil jeg mene at mindst én forstærkning til forsvaret er påkrævet, helst i form af en venstreback, men en central forsvarsspiller ville heller ikke være et dårligt køb i min bog.
-
Chap
BW - 665 Skrev:
> Angrebet? Ikke enig! Frank, Fagerberg, Collins og
> Jude til at deles om 1 eller 2 pladser, afhængigt
> af formationen. Hvoraf jeg mener at de 2
> førstnævnte har afgjort SAS liga klasse og mere
> til, og de 2 sidstnævnte har potentiale til at
> have det, hvilket Collins har vist over en
> halvsæson tidligere, og Jude i glimt i slutningen
> af sæsonen.
Angrebssituatonen har jeg stort set beskrevet i det her indlæg: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,774 ... #msg-77469 Kort sagt, da Frank er ude med en langtidsskade og vi højst sandsynligt sælger Christian Olsen, mener jeg der er behov for en ny.
> Venstre midtbane? Tjaa... der tæller jeg Danny,
> Furuseth, Madsen, Flinta, Runsewe, Sivebæk og
> Jessen. Man kan så diskutere hvem der har klassen
> til at dække pladsen mere permanent. Som
> udgangspunkt er jeg enig med dig i at en
> forstærkning til den plads ikke er ubrugelig, men
> tror igen det skal være et 'scoop' og en der
> virkelig kan forstærke holdet - for vi mangler det
> ikke for enhver pris.
Det er præcis sådan en spiller jeg mener - et kæmpe scoop som vil kunne være en permanent klasse løsning - og vel at mærke een som er venstrebenet.
> For mig er det uden tvivl forsvaret, afhængigt af
> hvem vi ellers mister, men antager vi at Troest,
> C. Poulsen og Afriye smutter, så vil jeg mene at
> mindst én forstærkning til forsvaret er påkrævet,
> helst i form af en venstreback, men en central
> forsvarsspiller ville heller ikke være et dårligt
> køb i min bog.
Mht. forsvaret kommer det, som du selv er lidt inde på, meget an på hvem vi sælger. Der er vel ingen der med 100% sikkerhed kan spå om CP, Kolja og Troests fremtid, så lad os nu vente at se hvad der sker.
> Angrebet? Ikke enig! Frank, Fagerberg, Collins og
> Jude til at deles om 1 eller 2 pladser, afhængigt
> af formationen. Hvoraf jeg mener at de 2
> førstnævnte har afgjort SAS liga klasse og mere
> til, og de 2 sidstnævnte har potentiale til at
> have det, hvilket Collins har vist over en
> halvsæson tidligere, og Jude i glimt i slutningen
> af sæsonen.
Angrebssituatonen har jeg stort set beskrevet i det her indlæg: http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,774 ... #msg-77469 Kort sagt, da Frank er ude med en langtidsskade og vi højst sandsynligt sælger Christian Olsen, mener jeg der er behov for en ny.
> Venstre midtbane? Tjaa... der tæller jeg Danny,
> Furuseth, Madsen, Flinta, Runsewe, Sivebæk og
> Jessen. Man kan så diskutere hvem der har klassen
> til at dække pladsen mere permanent. Som
> udgangspunkt er jeg enig med dig i at en
> forstærkning til den plads ikke er ubrugelig, men
> tror igen det skal være et 'scoop' og en der
> virkelig kan forstærke holdet - for vi mangler det
> ikke for enhver pris.
Det er præcis sådan en spiller jeg mener - et kæmpe scoop som vil kunne være en permanent klasse løsning - og vel at mærke een som er venstrebenet.
> For mig er det uden tvivl forsvaret, afhængigt af
> hvem vi ellers mister, men antager vi at Troest,
> C. Poulsen og Afriye smutter, så vil jeg mene at
> mindst én forstærkning til forsvaret er påkrævet,
> helst i form af en venstreback, men en central
> forsvarsspiller ville heller ikke være et dårligt
> køb i min bog.
Mht. forsvaret kommer det, som du selv er lidt inde på, meget an på hvem vi sælger. Der er vel ingen der med 100% sikkerhed kan spå om CP, Kolja og Troests fremtid, så lad os nu vente at se hvad der sker.
-
BW - 665
Chap Skrev:
> Angrebssituatonen har jeg stort set beskrevet i
> det her indlæg:
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,77462,77469#ms
> g-77469 Kort sagt, da Frank er ude med en
> langtidsskade og vi højst sandsynligt sælger
> Christian Olsen, mener jeg der er behov for en
> ny.
Jeg må blankt erkende at jeg lykkeligt havde glemt alt om Franks skade! Så er vi på bølgelængde, men jeg mener dog ikke nødvendigvis det behøver at være en udenlandsk klassespiller eller en SAS liga profil. det skal "bare" være en som kan holde niveau nok til at dække for Fagerberg i Franks fravær.
Når det så er sagt, så gælder det selvfølgelig igen at byder muligheden sig for at hente et angrebs-es, så er det selvfølgelig optimalt!
> Det er præcis sådan en spiller jeg mener - et
> kæmpe scoop som vil kunne være en permanent klasse
> løsning - og vel at mærke een som er venstrebenet.
Venstrebenet er naturligvis at foretrække ja, men om han er højre- eller venstrebenet skal ikke skille os og en klasse forstærkning, i min optik.
> Mht. forsvaret kommer det, som du selv er lidt
> inde på, meget an på hvem vi sælger. Der er vel
> ingen der med 100% sikkerhed kan spå om CP, Kolja
> og Troests fremtid, så lad os nu vente at se hvad
> der sker.
Agreed. Men jeg må så sige at jeg tror sandsynligheden for at mindst 2 af de 3 ryger, er meget stor.
> Angrebssituatonen har jeg stort set beskrevet i
> det her indlæg:
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,77462,77469#ms
> g-77469 Kort sagt, da Frank er ude med en
> langtidsskade og vi højst sandsynligt sælger
> Christian Olsen, mener jeg der er behov for en
> ny.
Jeg må blankt erkende at jeg lykkeligt havde glemt alt om Franks skade! Så er vi på bølgelængde, men jeg mener dog ikke nødvendigvis det behøver at være en udenlandsk klassespiller eller en SAS liga profil. det skal "bare" være en som kan holde niveau nok til at dække for Fagerberg i Franks fravær.
Når det så er sagt, så gælder det selvfølgelig igen at byder muligheden sig for at hente et angrebs-es, så er det selvfølgelig optimalt!
> Det er præcis sådan en spiller jeg mener - et
> kæmpe scoop som vil kunne være en permanent klasse
> løsning - og vel at mærke een som er venstrebenet.
Venstrebenet er naturligvis at foretrække ja, men om han er højre- eller venstrebenet skal ikke skille os og en klasse forstærkning, i min optik.
> Mht. forsvaret kommer det, som du selv er lidt
> inde på, meget an på hvem vi sælger. Der er vel
> ingen der med 100% sikkerhed kan spå om CP, Kolja
> og Troests fremtid, så lad os nu vente at se hvad
> der sker.
Agreed. Men jeg må så sige at jeg tror sandsynligheden for at mindst 2 af de 3 ryger, er meget stor.
-
Nielsen
Re: Ken Ilsø ser ud til at blive nr. 3 i fcm denne sommer
http://www.sporten.dk/fodbold/viasat-sp ... idtjylland
Spændende offensiv spiller, lyder til Chr. Olsen skal den anden vej.
Spændende offensiv spiller, lyder til Chr. Olsen skal den anden vej.
-
Jydepower
Han ser da meget spænende ud! Og dog, han koster 8 millioner, hvilket jeg synes er MEGET at give for ham. Han skal i hvertfald spille meget godt før han spiller de millioner ind, men synes det lyder meget realistisk da Riddersholm kommer til ass. trænerposten så han har jo muligvis en finger med i spillet!?
-
Hekler
Ot.
Hvad er der med dig og Riddersholm, har han sat dig af holdet engang?
Hvis du har en pointe vil du så ikke skrive det, i stedet for at komme med hentydninger som:
"...det lyder meget realistisk da Riddersholm kommer til ass. trænerposten så han har jo muligvis en finger med i spillet!?"
Hvis du har en pointe vil du så ikke skrive det, i stedet for at komme med hentydninger som:
"...det lyder meget realistisk da Riddersholm kommer til ass. trænerposten så han har jo muligvis en finger med i spillet!?"
-
Jydepower
Ommer (;
Vi prøver igen.
Det lyder meget realistisk at vi henter Ken Ilsø da Riddersholm har udtalt at han vil satse på unge, danske talenter.. http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=80890 http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=80661 Så det kunne nemt ske at han har et godt øje til Ken, og har han ikke også selv træner Ken?
- Riddersholm vragede mig til U6-landsholdet, da jeg ikke havde fået arbejdstilladelse endnu
Det lyder meget realistisk at vi henter Ken Ilsø da Riddersholm har udtalt at han vil satse på unge, danske talenter.. http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=80890 http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=80661 Så det kunne nemt ske at han har et godt øje til Ken, og har han ikke også selv træner Ken?
- Riddersholm vragede mig til U6-landsholdet, da jeg ikke havde fået arbejdstilladelse endnu
-
Chap
Jeg kender ikke rigtigt noget til ham - dog har jeg kun hørt sindssyg meget positivt omkring ham, så han lyder da absolut til at være spændende. Derudover er det, i mine øjne, fint hvis Christian Olsen ryger den anden vej, hvormed vi kan få Ken Ilsø lidt billigere.
Men eftersom han selv foretækker at spille på den centrale offensive midtbane, kommer han godt nok i hård konkurrence med Thygesen og Florescu.
Men eftersom han selv foretækker at spille på den centrale offensive midtbane, kommer han godt nok i hård konkurrence med Thygesen og Florescu.
-
Ravnen
8 mio kr, det er vel ligeover med Christian Olsen.
-
Takito
Ravnen Skrev:
> 8 mio kr, det er vel ligeover med Christian Olsen.
optimist eller urealistisk tankegang der? :S
> 8 mio kr, det er vel ligeover med Christian Olsen.
optimist eller urealistisk tankegang der? :S
-
Ravnen
Optimist 
Skulle lige se reaktionen
Anyway vi bør få 5 mio kr for Olsen, og så er 3 oveni hatten for Ilsø vel okay.
Skulle lige se reaktionen
Anyway vi bør få 5 mio kr for Olsen, og så er 3 oveni hatten for Ilsø vel okay.