Vejle henter dansk landsholdsspiller
-
188
Vejle henter dansk landsholdsspiller
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=153753
Hvem tror i de henter.
Jeg har lige søgt i landsholdsbasen på dbu, i aldersgruppen årgang 75-83, som jeg mener er det realistiske spekter. Når der sorteres de urealistiske fra, dem under 3 landskampe, og dem i den danske liga fås denne oversigt:
Spiller Køn Født Placering Kampe Mål
Kasper Bøgelund Herrer 08-10-1980 Forsvar 15 0
Thomas Gravesen Herrer 11-03-1976 Midtbane 66 5
Jan Kristiansen Herrer 04-08-1981 Forsvar 11 0
Henrik Pedersen Herrer 10-06-1975 Angreb 3 0
Brian Priske Herrer 14-05-1977 Forsvar 24 0
Morten Skoubo Herrer 30-06-1980 Angreb 4 1
Hvem tror i det bliver? Jeg tror personligt på at det bliver Kasper Bøgelund. Men det kunne også sagtens være Thomas Gravesen.
Hvem tror i de henter.
Jeg har lige søgt i landsholdsbasen på dbu, i aldersgruppen årgang 75-83, som jeg mener er det realistiske spekter. Når der sorteres de urealistiske fra, dem under 3 landskampe, og dem i den danske liga fås denne oversigt:
Spiller Køn Født Placering Kampe Mål
Kasper Bøgelund Herrer 08-10-1980 Forsvar 15 0
Thomas Gravesen Herrer 11-03-1976 Midtbane 66 5
Jan Kristiansen Herrer 04-08-1981 Forsvar 11 0
Henrik Pedersen Herrer 10-06-1975 Angreb 3 0
Brian Priske Herrer 14-05-1977 Forsvar 24 0
Morten Skoubo Herrer 30-06-1980 Angreb 4 1
Hvem tror i det bliver? Jeg tror personligt på at det bliver Kasper Bøgelund. Men det kunne også sagtens være Thomas Gravesen.
Senest rettet af 188 1. jun 2008, 14:52, rettet i alt 1 gang.
-
klemme
Re: Vejle henter dansk landsholdsspiller
BT mener at det bliver Brian Priske.
http://www.bt.dk/article/20080530/sport ... plate=zoom
BT papir skriver godtnok at Priske bliver præsenteret i Aab senere idag
http://www.bt.dk/article/20080530/sport ... plate=zoom
BT papir skriver godtnok at Priske bliver præsenteret i Aab senere idag
-
Chap
Hvis det er sandt, er det godt nok imponerende - de er virkelig ved at have bygget et stærkt hold op må man sige.
-
foboldfreaken1001
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... ml?forside
Det blev så Brian Priske, ganske interessant og en god forstærkning, er meget sikker på at de bliver oppe..
Det blev så Brian Priske, ganske interessant og en god forstærkning, er meget sikker på at de bliver oppe..
-
Takito
Der står jo lige så lidt der som i de andre indlæg - så hvorfor så sikker på tv2's kilde?
-
foboldfreaken1001
Re: Vejle henter dansk landsholdsspiller OT
Jeg giver en fadøl til næste sæson hvis det ikke bliver Brian Priske.,
-
mrjelle
Re: Det blev Priske
Man må sige Vejle mener der seriøst når de siger de ikke vil rykke ned med det samme de har efterhånden bygget et rigtig godt hold op.
-
Dahl Nielsen
Ja, det har de helt sikkert. Nu tror jeg så bare, med al respekt for det hold de nu har fået sig, de skal passe på, at deres - på papiret - egentlig ret så gode hold ikke går hen og bliver en bet for dem, i den forstand at de på forhånd føler sig lidt for sikre på at gøre en rigtig god figur. Men lad os nu se...
-
Arff
"... Samtidig ser jeg frem til den sportslige udfordring, som det bliver at spille i midterforsvaret, hvor man har noget mere ansvar end på højre back, siger Brian Priske."
- Jeg forstår ikke helt Vejle, hvis de køber en dyr spiller, som så ikke engang skal spille den plads han er bedst til?
- Jeg forstår ikke helt Vejle, hvis de køber en dyr spiller, som så ikke engang skal spille den plads han er bedst til?
-
Colt Sivas
Må sige at jeg ikke helt deler de flestes begejstring for Vejles hold. De har et fornuftigt hold, men ikke mere efter min mening. Men det er måske fordi mit kendskab til Vejle er begrænset. Godt nok er de ved at smadre 1 division fuldstændigt med en imponerende statistik. Ove Christensen har det også med at få det optimale ud af hans hold. Men truppen ser jeg ikke det store lys i.
Jimmy Nielsen, god målmand holder standart for suppen.
Brian Nielsen, stort talent ik`?
Allan Olesen, god sæson i Aab, men er ved at blive gammel.
Bechara Oliveira, han var ikke meget værd for os i denne sæson. Tvivler noget på ham.
Pablo Pinones-Arce, vel den største profil. Holder klart suppe standart.
Thomas Røll, en stor nedtur siden de første sæsoner i fck. Er vel breddespiller nu.
Brian Priske, landshold ja. Men aldrig førstevalg. Det er i hvert fald lang tid siden. Skal dog nok holde niveau.
Har jeg glemt nogle? Er der andre der er mere opdateret om Vejle?
SønderjyskE ligner en sikker nedrykker. Agf er vel pænt meget i fare. Vejle kan vel ikke sige sig helt fri. Randers/Horsens/Esbjerg/Brøndby alt efter tilgange/afgange.
Jimmy Nielsen, god målmand holder standart for suppen.
Brian Nielsen, stort talent ik`?
Allan Olesen, god sæson i Aab, men er ved at blive gammel.
Bechara Oliveira, han var ikke meget værd for os i denne sæson. Tvivler noget på ham.
Pablo Pinones-Arce, vel den største profil. Holder klart suppe standart.
Thomas Røll, en stor nedtur siden de første sæsoner i fck. Er vel breddespiller nu.
Brian Priske, landshold ja. Men aldrig førstevalg. Det er i hvert fald lang tid siden. Skal dog nok holde niveau.
Har jeg glemt nogle? Er der andre der er mere opdateret om Vejle?
SønderjyskE ligner en sikker nedrykker. Agf er vel pænt meget i fare. Vejle kan vel ikke sige sig helt fri. Randers/Horsens/Esbjerg/Brøndby alt efter tilgange/afgange.
-
Lars
Min tanke var at det måske kan hænge sammen med fysikken, en back skal vel egentlig traditionelt have et højere løbepensum end en center forsvar. Det kan være at han regner med at en omskoling kan gører at han kan forlænge karrieren på et rimligt højt niveau med mere tid en hvis han fortsatte som back.