Den mest usobre bruger
-
Bhomaszz
Den mest usobre bruger
Kunne det ikke være sjovt at få en oversigt over hvor mange indlæg man har fået slettet pr. indlæg, og så på den måde kårre den mest "usobre" bruger herinde?
Find selv på andre ligenede ting evt.
generelt savner jeg lidt spas på folk herinde, synes eksempelvis Aab's forum er dejligt, med avatars og andet gejl til brugeren.. man får lidt mere indtryk af folk, og det synes jeg er med til at gøre det sjovere...
Find selv på andre ligenede ting evt.
generelt savner jeg lidt spas på folk herinde, synes eksempelvis Aab's forum er dejligt, med avatars og andet gejl til brugeren.. man får lidt mere indtryk af folk, og det synes jeg er med til at gøre det sjovere...
Senest rettet af Bhomaszz 1. jun 2008, 15:32, rettet i alt 1 gang.
-
Hekler
Re: Den mest usobre bruger
Du vil lave en konkurence om hvem der kan være mest til gene for debatten??? det skal nok gå godt.
Bagefter vil du så tilføje noget der skal distrehere folk mere fra indholdet og forholde sig overfladisk til andre brugere.... ikke imponerende efter min mening.
Bagefter vil du så tilføje noget der skal distrehere folk mere fra indholdet og forholde sig overfladisk til andre brugere.... ikke imponerende efter min mening.
-
Bhomaszz
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Du vil lave en konkurence om hvem der kan være
> mest til gene for debatten??? det skal nok gå
> godt.
Det afhænger vel af hvor krakilsk man er. Nogle vil måske se det som ondt, mens andre, som jeg, vil se det som et sjovt element, som bare er med til at tilføje noget mere sjov og kammeratskab. Alle slettede indlæg er jo ikke gene, men også et udtryk for temperament hos de forskellige brugere.
>
> Bagefter vil du så tilføje noget der skal
> distrehere folk mere fra indholdet og forholde sig
> overfladisk til andre brugere.... ikke imponerende
> efter min mening.
Jeg synes ikke det er distraherende, man kan faktisk lære noget om folk gennem disse ting. Hvis man f.eks. havde et rangsystem, ville man vide hvem der skriver gode, og mange inlæg (alt efter udformin gen af et sådant".
Jeg kan ikke se hvordan det er til gene, det er jo kun ment som sjov, og jeg har endnu ikke oplevet at folk ikke, på andre fora, har haft problemere med at forholde sig til debatten, pga diverse "gejl-ting".
Jeg synes faktisk det kan være med til at bringe lidt mere sjov herind. Men det skal der måske ikk være plads til?
> Du vil lave en konkurence om hvem der kan være
> mest til gene for debatten??? det skal nok gå
> godt.
Det afhænger vel af hvor krakilsk man er. Nogle vil måske se det som ondt, mens andre, som jeg, vil se det som et sjovt element, som bare er med til at tilføje noget mere sjov og kammeratskab. Alle slettede indlæg er jo ikke gene, men også et udtryk for temperament hos de forskellige brugere.
>
> Bagefter vil du så tilføje noget der skal
> distrehere folk mere fra indholdet og forholde sig
> overfladisk til andre brugere.... ikke imponerende
> efter min mening.
Jeg synes ikke det er distraherende, man kan faktisk lære noget om folk gennem disse ting. Hvis man f.eks. havde et rangsystem, ville man vide hvem der skriver gode, og mange inlæg (alt efter udformin gen af et sådant".
Jeg kan ikke se hvordan det er til gene, det er jo kun ment som sjov, og jeg har endnu ikke oplevet at folk ikke, på andre fora, har haft problemere med at forholde sig til debatten, pga diverse "gejl-ting".
Jeg synes faktisk det kan være med til at bringe lidt mere sjov herind. Men det skal der måske ikk være plads til?
-
mrjelle
Jeg har længe haft et ønske om et forum som ekspempelvis det de bruger på AABs side. Mener også det er langt mere overskueligt at læse indlægt igennem istedet for man skal klikke på hvert enkelt.
-
Hekler
Bare antal af indlæg var med til at få folk til at fylde på med ingenting. Jeg tør ikke gætte på var en præmie for dårlige indlæg eller slettede ville give for et forum.
-
Bhomaszz
Hekler Skrev:
> Bare antal af indlæg var med til at få folk til at
> fylde på med ingenting. Jeg tør ikke gætte på var
> en præmie for dårlige indlæg eller slettede ville
> give for et forum.
Nej, du kan selvfølgelig have fat i at nogen vil misbruge det, jeg går bare ud fra at folk er fornuftige mennesker, der kan se det sjove i det, og ikke bare vil have "præmien". I så fald, kan man vek ekskludere disse brugere, som intet har at gøre på forummet. Det kræver at folk er seriøse, og holder den normale debattone.
> Bare antal af indlæg var med til at få folk til at
> fylde på med ingenting. Jeg tør ikke gætte på var
> en præmie for dårlige indlæg eller slettede ville
> give for et forum.
Nej, du kan selvfølgelig have fat i at nogen vil misbruge det, jeg går bare ud fra at folk er fornuftige mennesker, der kan se det sjove i det, og ikke bare vil have "præmien". I så fald, kan man vek ekskludere disse brugere, som intet har at gøre på forummet. Det kræver at folk er seriøse, og holder den normale debattone.
-
Ravnen
Altså vi havde da engang en liste over hvilke brugere der havde skrevet flest indlæg. Hekler førede den med et kæææmpe forspring, jeg var vist i top5 da den blev afskaffet, til sidst gik der sport i blandt nye brugere bare at tonse indlæg ud for at komme "op" på den... Så det var fint den røg.
-
Altoriso
Ravnen Skrev:
> Altså vi havde da engang en liste over hvilke
> brugere der havde skrevet flest indlæg. Hekler
> førede den med et kæææmpe forspring, jeg var vist
> i top5 da den blev afskaffet, til sidst gik der
> sport i blandt nye brugere bare at tonse indlæg ud
> for at komme "op" på den... Så det var fint den
> røg.
Siger Palle som har skrevet 2964 indlæg
> Altså vi havde da engang en liste over hvilke
> brugere der havde skrevet flest indlæg. Hekler
> førede den med et kæææmpe forspring, jeg var vist
> i top5 da den blev afskaffet, til sidst gik der
> sport i blandt nye brugere bare at tonse indlæg ud
> for at komme "op" på den... Så det var fint den
> røg.
Siger Palle som har skrevet 2964 indlæg
-
Ravnen
Altoriso Skrev:
> Siger Palle som har skrevet 2964 indlæg
Og Jan med 3203 indlæg
Anede ikke de havde aktiveret tælning af indlæg.
> Siger Palle som har skrevet 2964 indlæg
Og Jan med 3203 indlæg
Anede ikke de havde aktiveret tælning af indlæg.
-
Administrator
Tråden er flyttet til debat om debat, som det må opfattes som værende.
-
Altoriso
Den har nu altid været der 
Eller rettere - hver gang jeg har tjekket de sidste par år har den været der...
Eller rettere - hver gang jeg har tjekket de sidste par år har den været der...
-
Admin3
Den der har fået slettet mest, er Klart Hekler. Det er ikke i forhold til antallet af indlæg, men alligevel.
Det siger en hurtig rundspørge mellem admins.
Det siger en hurtig rundspørge mellem admins.
-
Hoffmann
Admin3 Skrev:
> Den der har fået slettet mest, er Klart Hekler.
> Det er ikke i forhold til antallet af indlæg, men
> alligevel.
>
> Det siger en hurtig rundspørge mellem admins.
Jeg må altså ligge på en pæn 2. plads!
> Den der har fået slettet mest, er Klart Hekler.
> Det er ikke i forhold til antallet af indlæg, men
> alligevel.
>
> Det siger en hurtig rundspørge mellem admins.
Jeg må altså ligge på en pæn 2. plads!