Thyge til ACH?!!!
-
Arff
Re: Thyge til ACH?!!!
Hvad ville Thyge få ud af at skifte til ACH?
- Han ville komme til at træne med dårligere spiller, og han ville komme til at skulle spille under et andet system.
Derudpver tror jeg at hans chancer for at han kommer til udlandet igen, bliver mindre.
- Han ville komme til at træne med dårligere spiller, og han ville komme til at skulle spille under et andet system.
Derudpver tror jeg at hans chancer for at han kommer til udlandet igen, bliver mindre.
-
uschel
Ah man kan osse vende den om og sige, hvis han kommer til Horsens og jeg siger Hvis. Så bliver han jo en endnu større profil på et horsens hold end han er hos os. Så fokus vil blive større på ham: Focus=udenlandsk interesse. Og set i det lys at Horsens Største profil H hansen meldes på vej væk giver det jo plads til thyge. Og med et hansen salg får de jo penge i kassen
-
Arff
Ja, det er selvfølgelig rigtigt nok.
Men Horsens får sgu ikke 15-20 millioner for Thyge.
Men Horsens får sgu ikke 15-20 millioner for Thyge.
-
uschel
det er ikke til at vide. Der er bare mange brikker som passer sammen i det her puslespil desværre.
-
Dysager
Hey er den der side overhovedet noget man kan stole på?
Hvem er ham Johnny Christensen der har skrevet indlæget??
Hvem er ham Johnny Christensen der har skrevet indlæget??
-
Skippels
Nu er siden ude af drift, så de må være i gang med at rette på noget derinde, måske slette det der indlæg..
-
Hausser
Nu må du sgu styre dig, der er altså ufatteligt FÅ brikker som passer sammen i det her puslespil, faktisk mangler der så mange brikker at det ikke engang er et puslespil.
Henrik Hansen er måske på vej væk, angiveligt for en pris på omkring 3 millioner kr., det giver selvsagt ikke ACH råd til at betale minimum 15 millioner for Thyge, ej heller har de råd til at matche den løn Thyge får i FCM.
Fokus er KLART større i topklubberne hvor man bliver matchet hårdere, spiller europæisk og vinder medaljer. Ud fra den logik du bruger i dit tidligere indlæg, så burde spillere med udenlandsambtioner jo blot skifte til Sønderjyske og Viborg og Tadaaa! Dette er naturligvis ikke tilfældet.
Thyge er givetvis glad for Erik og træt af han stopper, det tror jeg der er mange der er, men alt tyder altså på han trives utroligt godt socialt i klubben, har bestemt ikke indtryk af andet, har du?
Alene det at den Horsens-side omtaler Thygesen som en kantspiller, burde få folk til at råbe lidt vagt i gevær. AND!
Henrik Hansen er måske på vej væk, angiveligt for en pris på omkring 3 millioner kr., det giver selvsagt ikke ACH råd til at betale minimum 15 millioner for Thyge, ej heller har de råd til at matche den løn Thyge får i FCM.
Fokus er KLART større i topklubberne hvor man bliver matchet hårdere, spiller europæisk og vinder medaljer. Ud fra den logik du bruger i dit tidligere indlæg, så burde spillere med udenlandsambtioner jo blot skifte til Sønderjyske og Viborg og Tadaaa! Dette er naturligvis ikke tilfældet.
Thyge er givetvis glad for Erik og træt af han stopper, det tror jeg der er mange der er, men alt tyder altså på han trives utroligt godt socialt i klubben, har bestemt ikke indtryk af andet, har du?
Alene det at den Horsens-side omtaler Thygesen som en kantspiller, burde få folk til at råbe lidt vagt i gevær. AND!
-
Jesper - BW415
Re: Thyge til ACH?!!! Salg af spillere generelt
Indtil nu er Femi og Kjær solgt. Kolja ryger vel nærmest også i sommerpausen.
Magnus Troest vil gerne til udlandet og det vil Christopher Poulsen også. Thyge vil åbenbart gerne til Horsens (eller nej!).
Til gengæld har vi købt Califf og ham den kroatiske back og de gør det nok ud for Kjær og Kolja. Salami tager over for Femi. Sælger vi så CP, Troest og Thyge, jamen så skal vi jo have tre nye og hysterisk gode spillere. Jeg tror ikke CP og Thyge ryger, men vi kunne godt sælge Troest for at få en lille smugle for ham.
Det jeg egentlig vil frem til er, at sælger vi alle disse spillere, så er vi endnu engang bombet tilbage, og det passer ikke så godt med JØs udtalelser om at vi ikke vil sælge ud!
Sælger vi Thyge vil det være det sygeste salg i Superligaens historie EVER!
Magnus Troest vil gerne til udlandet og det vil Christopher Poulsen også. Thyge vil åbenbart gerne til Horsens (eller nej!).
Til gengæld har vi købt Califf og ham den kroatiske back og de gør det nok ud for Kjær og Kolja. Salami tager over for Femi. Sælger vi så CP, Troest og Thyge, jamen så skal vi jo have tre nye og hysterisk gode spillere. Jeg tror ikke CP og Thyge ryger, men vi kunne godt sælge Troest for at få en lille smugle for ham.
Det jeg egentlig vil frem til er, at sælger vi alle disse spillere, så er vi endnu engang bombet tilbage, og det passer ikke så godt med JØs udtalelser om at vi ikke vil sælge ud!
Sælger vi Thyge vil det være det sygeste salg i Superligaens historie EVER!
-
uschel
Nu har hverken du eller jeg jo skyggen af chance for at vide om der er tale om en and eller ej. Jeg kan blot konstatere at der er visse ting som passer sammen. Men jeg har jo på intet tidspunkt hævdet at thyge er kommende horsens spiller. Jeg har blot prøvet at tage et muligt billede ud fra den historie på Horsens siden.
Så Hausser nej jeg vil ikke Styre mig, som du så flot skriver
Så Hausser nej jeg vil ikke Styre mig, som du så flot skriver
-
Ravnen
En ting er underligt, og det er at hvis historien var sand, så er der stadig ikke en eneste af nyhedsmedierne som har videregivet den. At det ikke er sket kan jo være fordi det er en våd drøm hos en ACH tilhænger 
-
uschel
Det er jo kun løse rygterso far. Der er ikke nok hold i den til at blive bragt nationwide. Men derfor kan vi jo godt tale om det. Der er jo kilde på historien så.... Men jeg kan ikke rigtig tro på den
-
Hausser
Det er korrekt at jeg ikke med 100% sandsynlighed kan afvise rygtet, men alt logik og fornuft taler dog mod det og baseret på det, så virker det temmelig logisk at afvise Thyge-Horsens som en soleklar And.
Ting der passer sammen. Erik stopper + ACH mangler måske træner til nytår + Thyge vild med Erik = Thyge til ACH? Hvad så med alle de ting som ikke passer sammen?
Nøjagtigt det samme kunne jo passe på en hvilken som helst anden klub som kommer/måske kommer til at stå uden træner indenfor det næste stykke tid (Bif, AaB, OB?, FCK?), der vil rygtet blot være noget mere troværdigt da de MÅSKE ville have en lille chance for at købe Thyge fri af FCM.
Siden er en uofficel fanside drevet af Horsens-fans, ikke andet. Hvis nu en anden uofficel hjemmeside (Eks. en AaB-side) skrev det samme imorgen, ville du så ikke også kunne finde en masse brikker som passede ind i det puslespil?
Et god råd, lad være med at piske en stemning op omkring et rygte skrevet på en fan-side, tror heller ikke FCKerne ville gå i selvsving såfremt jeg, på Ulvegraven, skrev at jeg vidste at Grønkjær var på vej til FCM. Rygtet har omkring den samme kredibilitet.
Ting der passer sammen. Erik stopper + ACH mangler måske træner til nytår + Thyge vild med Erik = Thyge til ACH? Hvad så med alle de ting som ikke passer sammen?
Nøjagtigt det samme kunne jo passe på en hvilken som helst anden klub som kommer/måske kommer til at stå uden træner indenfor det næste stykke tid (Bif, AaB, OB?, FCK?), der vil rygtet blot være noget mere troværdigt da de MÅSKE ville have en lille chance for at købe Thyge fri af FCM.
Siden er en uofficel fanside drevet af Horsens-fans, ikke andet. Hvis nu en anden uofficel hjemmeside (Eks. en AaB-side) skrev det samme imorgen, ville du så ikke også kunne finde en masse brikker som passede ind i det puslespil?
Et god råd, lad være med at piske en stemning op omkring et rygte skrevet på en fan-side, tror heller ikke FCKerne ville gå i selvsving såfremt jeg, på Ulvegraven, skrev at jeg vidste at Grønkjær var på vej til FCM. Rygtet har omkring den samme kredibilitet.
-
Cee-Jay
Som det også bliver omtalt, må det være en Horsens fan's våde drøm... Han ville dog passe fint ind i deres system, til at tage over for Henrik Hansen, hvis han bliver solgt...
Men.... De har sgu ikke pengene til at have Thygesen rendende rundt...
Men.... De har sgu ikke pengene til at have Thygesen rendende rundt...